به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, February 10, 2010

Re: * EsteghlalBlue * فردوسي پور و شريفي!!

با سلام به فرهیختگان عاشق آبی


با جناب علیرضایی کاملا موافقم . حکمهای ظالمانه یک بام وچند هوای کمیته انضباطی بر علیه آبی و به نفع قرمز در این چند ساله و اون منشور اخلاقی عزیز محمدی و دار ودسته اش دیگر برای هیچکس عجیب نیست وتازگی ندارد.
. اما مبحث بعدی حرکات ناشایست شیث و حقیقی و در سالهای دورتر مجتبی محرمی ، مایلی کهن، ناصر محمدخانی و.... در مکتب قرمزها کاملا عادی است این مکتب لنگ که ماکیاول ایتالیایی واقعا در مقابلش باید لنگ !!!بیاندازد هر انسان شریف و وارسته ای را تبدیل به هیولایی می کند که اون سرش ناپیداست.
با مکتب ماکیاولیسم که آشنایی دارید ؟ پیروان این مکتب معتقدند "هدف وسیله را توجیه می کند "بنابراین برای رسیدن به اهداف پلید و کثیف دست زدن بهر کاری از جمله حتی کشتن نزدیکترین افراد و اقوامشان برای رسیدن به آن منظور کاملا توجیه پذیر است . اینجاست که اخلاق،شرافت ،جوانمردی وراستگویی و درستی ..در مقابل پول ، جاه و مقام ، کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در دقیقه 97( البته به کمک مظفری زاده ومیثاق معمار زاده وگل محمدی و...سایر دوستان )قربانی می شود البته در این فصل که قرمزها برای مقام سوم لیگ و جام حذفی و رفتن به آسیا هم به همین اقدامات دست زده، می
زنند و خواهند زد چون قهرمانی رو که دیگه خوابشو ببینند!!!.
شما کدام بازیکن نجیبی را سراغ دارید که به این تیم رفته و سپس بصورت فردی غیرعادی وضد اجتماع، معتاد وقاتل و....در نیامده باشد ( مثل محمد خانی که به کمک دیگر دوستان لنگی اش زنش را کشت و معشوقه اش را به پای چوبه دار فرستاد و مجتبی محرمی که در شاهین بازیکن بسیار محجوب و نجیبی بود را تبدیل به فردی مالیخولیایی و...کردند و افردی مثل عابدزاده ونیکبخت و..را که بهتر از من می شناسید و بر سرنوشت محنت بارشان آگاهترید.
تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل)
ولی آنچه مهم است در کل نباید فریب این جنگ زرگری وخیمه شب بازی های شبکه 3 ونود و.. رو خورد همه شون دستشون تو یک کاسه است و دیگه حناشون برای ما رنگی نداره.
این محسنی قرمزلنگی هم که به تازگی سر وکله اش در اینجا پیدا شده و فقط هدفش ایجاد حاشیه و تفرقه در بین بهترین طرفداران فوتبال در دنیا یعنی استقلالی های عزیز و دانشمند و فرهیخته است، ظاهرا از طرف فدراسیون وکمیته انضباطی ماموریت دارد مدام از شریفی و دار ودسته مافیایی لنگ دفاع کند و بر طرفداران فرهیخته آبی بتازد نباید به این افراد خود فروخته و مزدور وقعی نهاد که متاسفانه بدلیل سلف استیم بسیار پایین وشخصیت ناپایدار از قضا نرخشان هم بسیار پایین است و اگر دقت کنید تعدادشان هم روز به روز افزایش پیدا می کند (مثل تعداد طرفداران لنگ در
مسابقات پیام کوتاه شبکه 3!!!! که حالا قراره در برنامه های بعدی نود به 90 و شاید 100 درصد هم برسانند!!!؟؟)
کافیست به این روزی نامه های طرفدار قرمز سری بزنید( که هر روز با اخبار دروغ برای تیم محبوب ما حاشیه می سازند) این محسنی انگشت کوچیکه شون هم نمیشه. بهر صورت در پایان یک نصحیتی برادرانه به این اشخاص حقیر قرمز نژاد:
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می بری و زحمت ما میداری


------------------------------------

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.IrYahoo! Groups Links

<*> To visit your group on the web, go to:
http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue/

<*> Your email settings:
Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to:
http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue/join
(Yahoo! ID required)

<*> To change settings via email:
EsteghlalBlue-digest@yahoogroups.com
EsteghlalBlue-fullfeatured@yahoogroups.com

<*> To unsubscribe from this group, send an email to:
EsteghlalBlue-unsubscribe@yahoogroups.com

<*> Your use of Yahoo! Groups is subject to:
http://docs.yahoo.com/info/terms/

No comments:

Blog Archive