به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Saturday, February 20, 2010

* EsteghlalBlue * چرخ و فلکی به نام استقلال اهواز!



از محله برو بیا تا رفت و آمد خداداد...
چرخ و فلکی به نام استقلال اهواز!

خی باشگاه‌ها بی‌ثباتی را به حد اعلا رسانده‌اند! تو گویی در ایران باید مدام افراط و تفریط را به باشگاه‌ها گوشزد کنیم! نه به استقلال تهران که معلوم است با این کادر فنی به جایی نمی‌رسد و البته لجاجت می‌کند و نه به آن یکی استقلال در اهواز که دستگاه تغییر سرمربی درست کرده و هر روز و هر هفته مربی عوض می‌کند و با عوض کردن احمدزاده با خداداد چهارمین تغییر را به خود دید و جالب اینجاست که این چهارمین تغییر استقلال اهواز را به نقطه اول لیگ رسانده است و دوباره خداداد عزیزی را روی نیمکت (به عنوان مدیر فنی) می‌بیند تا نشان دهد که دور تسلسل وحشتناکی را با سرعتی فزاینده طی می‌کند!

بچه که بودیم برنامه‌ای از تلویزیون برای بچه‌ها پخش می‌شد به نام "محله برو بیا" آن برنامه امروز مصداق عینی دارد برای باشگاه استقلال اهواز! البته تمثیل دیگری هم وجود دارد و آن این است: "استقلال اهواز به‌سان چرخ و فلک دور خود می‌چرخد."

خاصیت چرخ و فلک دقیقا این است که حول یک نقطه می‌چرخد و نه قدمی به جلو حرکت می‌کند و نه به بالا چون شعاع حرکتی‌اش بسته است! چرخ و فلک حتی به عقب و پایین هم نمی‌رود!

به زعم شما تصمیمات اخیر استقلال اهواز به سان چرخ و فلک نیست؟!

خدادادعزیزی، باقری‌نیا، احمدزاده، دوباره خداداد!

به راستی اگر خداداد عزیزی خوب بود چرا باید با جدایی‌اش موافقت می‌کردند. اگر بد بود چرا او را برمی‌گردانند! آیا این تصمیمات نشان از ناکارشناسی و عدم مطالعه و بی‌هدف بودن باشگاه استقلال اهواز ندارد؟

البته که آبی‌های اهواز می‌توانند سرشان را بالا بگیرند و بگویند چون خصوصی هستیم به هیچ کس ارتباط ندارد که چه می‌کنیم و به کجا می‌رسیم! اما دقیقا چون خصوصی هستند کارشناسان را بیشتر نگران می‌کنند چرا که حمایت از بخش خصوصی و گسترده‌تر کردن آن و خلاص شدن از فوتبال دولتی، امروز بزرگترین دغدغه آنهایی است که دلشان برای این فوتبال می‌‌سوزد و حرکت رو به جلوی این بخش را با تمام سلول‌های بدن خود می‌خواهند!

در چنین شرایطی است که عدم توفیق یک باشگاه خصوصی ضربه زدن به پیکره نهال تازه کاشته شده خصوصی‌هاست! استقلال اهواز متأسفانه نه مشاورهای درستی انتخاب کرده و نه تصمیم‌هایش علمی و تخصصی است! آنها فقط دست به عقد قرارداد می‌زنند و هر بار حتی پیش از آزمایش (احمدزاده) خودشان قرارداد را فسخ می‌کنند و باز می‌چرخند و می‌رقصند و به نقطه اول می‌رسند! تا حتی گامی به جلو برداشته باشند! این در حالی است که اگر استقلال اهواز استراتژی داشته باشد هرگز اینچنین سردر گم دور خود نمی‌چرخد و آن نهال نوپا این همه ضرر اقتصادی و علمی نمی‌بین




Get your preferred Email name!
Now you can @ymail.com and @rocketmail.com.

__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive