به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, February 22, 2010

* EsteghlalBlue * اسطوره



 
ایمیلی برای شما عزیزان  از سر دلتنگی
 خدایا سلامتی این مرد(اسطوره پهلوان و یه دنیا صداقت)راهر چه زودتر شاهد باشیم
آمین یا رب العالمین
 نظریات مردم مهربانمان خواندنی است
 
 
تصویر: عیادت جمشید مشایخی از ناصر حجازی
جمشید مشایخی و ایرج نوذری به ملاقات ناصر حجازی رفتند که به دلیل عفونت ریوی در خانه بستری است.

حجازی اگرچه چهره اش خیلی تغییر کرده، اما چون همیشه نشان می دهد مبارزانه می جنگد.

اسطوره دروازبانی ایران که حالا با بیماری دست در پنجه انداخته در این راه سخت نیاز به دعای خیر همه هموطنانی دارد که روزهای ایستادنش در چارچوب دروازه ملی، او را تنها نمی گذاشتند.













خبر آنلاین
نظرات بینندگان:
واقعا خیلی دلم سوخت
الهم اشف کل مریض.
سلامتي و تندرستي را براي تمامي خدمت گذاران واقعي جامعه ايراني را از صميم قلب از خداوند بزرگ و مهربان آرزومندم.
آفرین به معرفت و لیاقت این دو عزیز
خیلی عالیبود کیف کردم و دعا برای شفای عاجل
ناصرخان دوستت داریم.آفرین به این دو عزیز
انشا.. هر چه سریعتر بهبودی برای این هموطن و قهرمان مون حاصل بشه
درود بر غيرت و معرفت استاد مشايخي و ايرج نوذري و با آرزوي سلامتي براي اسطوره فوتبال ايران، "ناصر حجازي"
من به عنوان یک پرسپولیسی دوست دارم که همه ی اسطوره های ایران زمین همیشه سلامت باشند.
با آرزوی سلامتی برای ناصرخان
ناصر خان، دوستت داريم و براي سلامتيت دعا ميكنيم.
خداوند انشاء اله ناصر خا ن را که خیلی دوست داشتنی و پهلوان هست و همه مریضها را شفاء بده
اول که این تصویر دیدم یه هو دلم ریخت و خیلی متاثر شدم . از صمیم قلب برای سلامتی ایشان دعا میکنیم. خداوند سلامتی دهد- از سمل بوشهر
انشاالاه با توسل به خداوند و ائمه اطهار همه مريضها بخصوص ناصرخان شفا يابند
الهي بحق زين العابدين بيمار كربلا آقاي حجازي را شفا عنايت بخش
آمين يا رب العالمين
من پرسپولیسی متعصب هستم ولی خداشاهده ناصرخان روبه اندازه سلطان علی پروین دوست دارم ویک موی اونارو بانسل جدید عوض نمیکنم.خداهمه مریضهاروشفابده.مهدی ازمشهد
استاد مشايخي ، ناصرخان حجازي ، آقاي نوذري دوستتان داريم
ناصرحجازي اعجوبه دروازه باني آسيا بود و بواسطه رفتار پهلواني و منش و مردانگي اش محبوب طرفداران بيشمارش هست.
براي سلامتي اين اسطوره فوتبال ايران دعا ميكنم.
در ضمن اين دو هنرمند عزيز هم رفاقت خودشان را نشان دادند.
يا من اسمه دواء و ذكروه شفاء
خدايا اين حس انسان دوستي را با تمام مشكلاتي كه ملت ايران دارند را از ما نگير.
الهي آمين
منش استاد مشایخی و فرزند مرحوم نوذری درس اخلاق به جوانان است.
ناصرخان همیشه در قلب ملت ایران جای داری.
خداياناصرخان راشفاي عاجل عنايت فرما،خيلي عالي بود.
خداوند به ایشان شفا عنایت فرمایند
از آقايان مشايخي و نوذري كه به جاي مسئولان ورزشي به عيادت رفتند ممنونيم
خیلی متاسف شدم. خدا به ایشون شفای عاجل عنایت فرماید. از دو هنرمند عزیز هم که صله رحم را بجا آوردن قدردانی میکنم. این خصلت خوب عیادت واقعا" مختص ما ایرانیهای آریاییه.
گرچه من طرفدار پرسپولیس هستم. اما این همان جایی است که همه طرفداران را یکی می کند.اشک در چشمانم حلقه زد. ناصر خان همیشه با ادب و دوست داشتنی بودند برایش از خداوند آرزوی سلامتی دارم.
هنوز دود از کنده بلند میشه
درود به معرفت و غیرت این بزگمردان هنر ایران . صحنه بوسیدن شانه حجتزی توسط مشایخی اشکمو در آورد . 1000 سال با افتخار زنده باشید
ما اگه بخواهيم براي كسي هم دعاي شفاعت بكنيم از انجائيكه تا امروز پيامم را چاپ نكرديد دچار ترديد هستم البته نه براي دعا كردن ، بلكه از جانب شما
از خدا میخوام ناصر حجازی عزیز و بابک معصومی ، دیگر قهرمان ورزش کشورمون رو هر چه زودتر شفا بده . کار زیبای هنرمندان عزیزمون هم قابل تقدیره.
شاد باش ای عشق پر سودای ما.
من اگر ما نشود.د رود بر یادگاران ایران پر افتخار.
آفرين بر آقايان مشايخي - نوذري و حجازي
درود بر هر سه عزیز
خداوند متعال انشاء ا... شفاف دهد
خداوند همه مریض های اسلام مخصوصااین قهرمان وطن را شفاء دهد
من نیز پرسپولیسی هستم ولی از صمیم قلب برای آقای حجازی آرزوی سلامتی می کنم زیرا ایشان از سرمایه های ورزش کشور هستند.
ما هم دعا ميكنيم خدا شفا بده ناصر خان را
پیر هتر نشان داد میشود در امج شهرت هم انسانیت را بر همه چیز ترجیح داد خدا منوچهر نوذری را رحمت کند که با ادب تربیت کرده است . خدا به ناصر م همه بیماران روحی و جسمی شفا دهد
با عرض سلام و درود خدمت استاد بزرگوار مشایخی و جناب نوذری. و ضمن آرزوی سلامت و بهبودی برای آقای حجازی.
واقعا خیلی ها باید از این پیر هنرمند درس یاد بگیرند. چون بعد از بازی توی یک فیلم درجه 3 دیگه خودشون را از همه بالاتر میبینن.
به نام خدا
به نیت سلامتی تمامی بیماران و خصوصاً آقای ناصر حجازی پیشکسوت و اسطوره دروازه بانی ایران با اخلاص تمام پنج مرتبه آیه مبارکه امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء را قرائت می کنیم. یک پرسپولیسی
خيلي ناراحت شدم انشالله هر چه سريعتر خوب شوند به اميد خدا
ناصرخان دوست داریم و برات دعا میکنیم.
خدا را به سوره زیتون قسم میدهم که انشالله این عزیز ما را هم شفا دهد
درود بر غيرت و معرفت استاد مشايخي و ايرج نوذري و با آرزوي سلامتي براي اسطوره فوتبال ايران، "ناصر حجازي"



__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive