به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, February 21, 2010

* EsteghlalBlue * برهاني به خاطر 5 دقيقه بازي نرفت!!!



همراه نشدن با تيم و سرپيچي كردن از دستورات باشگاه كم‌كم به يك عادت براي بازيكنان استقلال تبديل مي‌شود. اينكه عده‌اي سر خود و بدون كسب اجازه از هتل بيرون بروند و شب را در منزل دروازه‌بان تيم رقيب سپري كنند، انگار براي ساير نفرات تيم استقلال درس عبرت نشد. حتي جريمه نقدي و محروميت چند جلسه‌اي هم كارساز نبود. چون مدتي پس از آن اميرحسين صادقي با اطلاع از اينكه در تركيب 11 نفره داربي غايب است، سوار اتومبيلش شد و مسير اتوبان را در پيش گرفت. اين اقدام البته با جريمه‌اي سنگين (10 ميليون نقد و 30 ميليون تومان تعليقي) مواجه شد اما انگار اين پول‌ها براي بازيكنان متمول استقلال رقمي نيست كه بخواهند متنبه شوند و يا بترسند و يا حساب ببرند. آخرين مورد آن هم اتفاقات رخ داده در شب پرواز استقلال بود. آنجا كه همه اعضاي كادر‌فني بانگاه‌هاي پرسان پرسان‌شان دنبال آرش برهاني مي‌گشتند و او را پيدا نمي‌كردند، راستي آرش كجا بود؟!
رفقاي آرش تعجب نكردند!
برخلاف كادر‌فني استقلال، تعدادي از بازيكنان تيم اكثر نفرات تيم به ويژه بازيكنان نزديك به آرش از تاخير او چندان تعجب نكرده بودند و خيلي عادي رفتار مي‌كردند. گويا برخي از آنها انتظار نيامدن آرش برهاني را هم داشتند و اين يعني در جريان تصميم او بوده‌اند.
برهاني گفته بود نمي‌آيد
آرش برهاني سرانجام در شامگاه جمعه به كاروان استقلال ملحق نشد. شنيديم يكي از اعضاي تيم در صحبت‌هاي درگوشي‌اش با يكي از هم‌تيمي‌ها گفته بود كه مي‌دانسته آرش نمي‌آيد. چون خودش از قول او شنيده بوده كه آرش گفته چه دليلي دارد براي پنج دقيقه بازي يك هفته وقتش را بگذارد پاي سفري به اين دور و درازي.
توجيه كادر‌فني!
اعضاي كادر‌فني كه خودشان هم انتظار چنين غيبت غير‌موجهي را نداشتند، هرچه با تلفن همراه آرش تماس گرفتند، موفق به پيدا كردنش نشدند، اما بايد جواب اندك خبرنگاران حاضر در فرودگاه را مي‌دادند و چه توجيهي بهتر از «مصدوم» خواندن او. بنابراين خبر مصدوميت او بلافاصله پخش شد تا توجيه غيبت جور شده باشد. البته اگر چنين بود چرا پزشك تيم از اين موضوع خبر نداشت و چرا برهاني خودش تلفني اين موضوع را با كادر‌فني يا باشگاه در ميان نگذاشته بود؟!
برهاني تا پنجشنبه مصدوم نبود
آرش برهاني كه جزو چهره‌هاي محبوب طرفداران استقلال محسوب مي‌شود در اين ايام (آخر سال) سوژه مطلوب بسياري از مجلات ورزشي و حتي خانوادگي براي انجام گفت‌وگوهاي نوروزي و يا عكس‌هاي يادگاري است. آرش كه در مصاف با مس كرمان (چهارشنبه) به هيچ وجه مصدوم يا آسيب ديده نبود آنقدر سرحال و قبراق بود كه حتي روز پنجشنبه براي تهيه عكس‌هاي ويژه نوروزي راهي كوچه‌هاي حوالي خيابان مطهري و قائم‌مقام فراهاني شده بود تا در آجيل‌فروشي‌ها و عروسك‌فروشي‌ها عكس‌هاي ويژه نوروزي بگيرد. آرش از صبح جمعه تا شب آن چه اتفاقي برايش رخ داده كه مصدوم شده است؟! آن هم در روزي كه استقلال اصلا تمرين نداشت.
عكاس‌ها بياييد از آرش مصدوم عكس بگيريد
ديروز يكي از خبرنگاران نزديك به برهاني براي اينكه اثبات كند آرش مصدوم است و به همين واسطه هم نتوانسته همراه استقلال راهي عربستان شود دربه‌در دنبال يك عكاس بود تا تصوير برهاني در حين انجام فيزيوتراپي روي مچ پايش را به نشريات ورزشي بدهد و از اين طريق غيبت برهاني را توجيه كند. البته شايد واقعا هم آرش مصدوم است، اما آيا او براي نخستين‌بار است كه به فيزيوتراپي مي‌رود؟ پس چرا در دفعات قبل كه مصدوم مي‌شد اين اصرار براي تهيه عكس از برهاني مطرح نمي‌شد.
گمانه‌زني سايت‌ها!
موضوع نرفتن برهاني به عربستان آنقدر براي رسانه‌ها مهم بود كه حتي برخي از سايت‌هاي خبري هم روز گذشته با تحليل اين غيبت ناگهاني نرفتن برهاني را به ناراحتي او از نيمكت‌نشيني‌هاي اخيرش در استقلال مرتبط دانسته بودند و از سلامت كامل برهاني در آخرين جلسه تمريني استقلال در بعدازظهر پنجشنبه خبر داده بودند. همچنين برخي ديگر از سايت‌ها علت قهر (احتمالي) برهاني را پرداخت نشدن عوارض خروجش از سوي باشگاه عنوان كرده بودند و اين موضوع را دليل دلخوري آرش مي‌دانستند. البته اين شايعات روز گذشته دهان به دهان مي‌چرخيد و قطعا بايد يك مقام مسوول در باشگاه استقلال نسبت به اين اتفاق واكنش نشان دهد.
با واعظ مي‌آيد!
بامداد شنبه بود كه عده‌اي از مسوولان باشگاه براي آرام كردن اوضاع بحث جديدي را مطرح كردند كه البته چندان جدي به نظر نمي‌رسيد و فقط از اين حيث اهميت داشت كه خبرنگاران را به نوعي سنگ قلاب كنند. آنها معتقد بودند كه آرش به جاي حركت به سمت هتل مستقيم به فرودگاه امام رفته و اگر يك درصد هم به آنجا نيامد، قطعا همراه واعظ به عربستان خواهد آمد. البته اگر چنين اتفاقي رخ دهد باز هم بايد به ديسيپلين واعظ و باشگاهش شك كرد كه يك غيبت بي‌خبر و بدون اطلاع قبلي را اينچنين بي‌پاسخ گذاشته و برهاني را به‌راحتي راهي عربستان كند.



Get your new Email address!
Grab the Email name you've always wanted before someone else does!

__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive