به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, February 8, 2010

Re: * EsteghlalBlue * دوپینگ کریم باقری مثل روز روشنه



با عرض سلام خدمت مديريت محترم گروه استقلال بلو
پيامي كه در ادامه ميخوانيد از يكي از طرفدارنماهاي آبي است كه به جاي آنكه در پي يافتن دلايل منطقي شكست تيم محبوبش باشد درصدد تخريب توهين و زدن اتهامات واهي به تيم حريف مي باشد آيا در سايت شما كه محلي براي تجمع دوستداران واقعي و البته مودب تيم استقلال است بتيد شاهد ارسال اين سبك ايميل ها باشيم!!!1
خواهش ميكنم براي احترام به بقيه خوانندگان اعم از قرمز يا آبي در صورتي كه موافق اين سبك نوشتار و البته ارسال آن به كليه اعضاي گروه هستيد بفرمائيد تا ما هم بدانيم كه بايد از گروه خارج شويم يا خير؟
با تشكر فراوان
محسني-مدرس دانشگاه آزاد اسلامي

--- On Sun, 7/2/10, ramin golkary <ramin232323@yahoo.com> wrote:

From: ramin golkary <ramin232323@yahoo.com>
Subject: * EsteghlalBlue * دوپینگ کریم باقری مثل روز روشنه
To: EsteghlalBlue@yahoogroups.com
Date: Sunday, 7 February, 2010, 8:43 AM

 

این دربی باز هم نتیجه اش از قبل تعیین شده بود منتهی این بار وقاحت را به حد کمال رساندند و لنگ را پیروز کردند طبق بررسی من در این مسابقه نا داوران 19 بار برعلیه استقلال سوت زدند و البته یکبار به نفع استقلال. گل دوم را هم بازیکن دوپینگی 40 ساله لنگی زد .چطور بازیکن در این سن، نود دقیقه در میدان بازی می کند وآن هم دردقیقه 87 باز هم این همه انرژی برای زدن آن شوت از راه دور دارد؟ جواب کاملا روشن است .
دوپینگ
زیرا من و سایر فوتبالیستها می دانیم که برای نود دقیقه فوتبال، حداقل ده کیلومتر باید دوید واین درسن بالا بجز با دوپینگ امکانپذیر نیست؟ چه مسئله ای باعث میشود که کریم باقری (به قول دوستان کریم شیره ای) بدون هیچ واهمه ای آگاهانه دوپینگ کند؟ خب معلوم است مصونیت او و اطلاع از عدم آزمایش دوپینگ از او
که او را راحت از هر دغدغه ای وادار به دوپینگ می کنند اما وقتی صحبت از تیم ملی می شود از ترس آزمایش دوپینگ توسط فیفا جا می زند درست مثل قل دیگرش یعنی نیکبخت .
و جالب این است بجای او همیشه از کاپیتان جوانمرد استقلال یعنی فرهاد آزمایش می گیرند. لعنت براین مافیای کثیف لنگی که حالا براحتی نتیجه بازی دربی را هم تغییر می دهند با حمایت فدراسیون – مافیای رسانه ای مثل فردوسی پور - ناداوری و مهمتر ازهمه این جاسوس دو جانبه یعنی واعظ آشتیانی بزرگترین دشمن استقلال که در مقابل این همه ظلم به استقلال در این فصل سکوت کرده و به لنگی ها تبریک می گوید .



Get your preferred Email name!
Now you can @ymail.com and @rocketmail.com.

__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive