به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Thursday, February 11, 2010

* EsteghlalBlue * قیاس مع الفارق:سپاهان و قرمزها



 

 

اینجانب به عنوان یک استقلالی قدیمی ( با قدمت بیش از 40  سال هواداری از آبی ها) نمی توانم چشمانم راببندم و از نقاط قوت سایر حریفان ونقاط ضعف تیم خود غافل باشم( که قبلا به نقاط ضعف تیم خود اشاره کرده ام وهمه کاملا به آن واقفید) در اینجا در این مطلب به همین موضوع یعنی بررسی سایر تیمها می پردازم تا شاید در آینده نزدیک که استقلال به دست دلسوزان وصاحبان واقعی خود اداره شود بر اساس برنامه ریزی استراتژیک  بتوانیم نقاط ضعف تیم را به قوت وتهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم. به امید آنروز که هیئت مدیره ومدیرعامل واقعی استقلالی وفوتبالی این تیم محبوب مردمی را اداره کنند. و اما مطلب اصلی:

این روزها که قرمز ها با علی دایی پس ازباخت مفتضحانه به شاهین بوشهر، با هزار نیرنگ و مافیای وابسته و ناداوری های مشهود و خوردن  حق همه تیمهای دیگه مثل راه آهن وپیکان و استقلال....در عرش سیر می کنند و وطوری در رسانه های مافیایی خود تبلیغ می کنند گویا بهترین تیم دنیا هستند وخود را حتی برتر از سپاهان می دانند .  فقط کافیست این دو تیم را بطور اجمالی با هم مقایسه کنیم گرچه بقول دانشمندان  این مقایسه  یعنی قیاس سپاهان و پرسپولیس "قیاس مع الفارق" است. چرا؟

پاسخ این سوال که مثل روز روش است. تفاوتهااینجاست (که به نظر من از زمین تا آسمان است):

سپاهان همه ابزار قهرمانی را در اختیار دارد که شامل:

 بهترین مربی آسیا

کادر فنی مناسب

 بهترین بازیکنان لیگ در تمام خطوط

از بهترین دروازه بان ایران گرفته تا بهترین دفاع و هافبک وخط حمله

 که آمار لیگ نیز همین را تایید می کند

بهترین خط حمله با بیشترین گل زده و کمترین گل خورده وآقای گلی عماد رضا با 17 گل

 بهترین مدیر عامل و پشتوانه عظیم مالی ومعنوی!! صنایع فولاد( البته از جیب من وشما)

 وا لبته کمی تا قسمتی کمک سایر اصفهانی های فدراسیون  که هر جا کم آوردند در داوری نیز پشتیبانی می شوند

 و جالب تر ازهمه این که اخیرا امیر قلعه نوعی ، حاج رضایی را نیز با قیمت نازلی خریده است فکر می کنید این خرید آخر به چه منظور انجام شده است؟

همه میدانیم و همانطور که در سالیان اخیر برای دوست ودشمن ثابت شده است قابلیتهای فنی امیر قلعه نوعی فراتر ازلیگ محقر ماست پس امیر قلعه نوعی چه نیازی به فرد تاریخ گذشته ای بنام حاج رضایی دارد که از قضا دشمن قسم خورده اوست( حتما هنوز جریان به مسلخ بردن امیر توسط فردوسی پور و درفشانی های حاج رضایی ومربی نگون بخت شکست خورده همیشگی یعنی ذوالفقار نسب بر علیه قلعه نوعی را که از یاد نبرده اید در حالی که همه میدانیم که امیر بدون باخت وفقط با به هدر دادن ضربات پنالتی توسط کریمی ومهدوی کیا در مقابل کره، حذف شد ودیگر این جریان محاکمه ومسلخ برای افتضاحات و حشتناک دایی و قطبی اصلا تکرار نشد )؟

پاسخ کاملا روشن است . حاج رضایی جزئی از مافیای رسانه ای است و امیر باهوش فوتبال ما با این خرید دو هدف را دنبال می کند : اول حذف یک دشمن قسم خورده و دوم ایجاد حامی رسانه ای در مقابل طوفان رسانه ای مافیای قرمز که حداقل یک نفر در این رسانه میلی قرمز از او و تیمش دفاع کند.

حال می پردازیم به قرمزها: که به نظرم این مقایسه کاملا طنز وخنده دار است:

امکانات سرخها شامل:

بدترین مربی با آن کارنامه افتضاح در تیم ملی و شکست در تهران از عربها برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران و شکست در مقابل شاهین بوشهر با 4 گل و.......

کند ذهن ترین و حاشیه ساز ترین بازیکنان لیگ در پرسپولیس جمع شده اند مثل شیث و میثاق و حقیقی و....

در مورد مدیر عامل که بهتر است اصلا صحبت نکنیم این تیم تنها تیم لیگ برتراست که اصلا مدیر عامل ندارد و یک دلال کارچاق کن بالای سر تیم است که مافیای قرمز را هماهنگ می کند و مدیریت این تیم تقریبا شاید در حد مدیریت قاجارها یعنی  در حد میرزا آقاسی باشد  که الابختکی دست در خزانه بیت المال می کند وبه داورها و بازیکنان حریف و دوستان قدیم وجدید ، روزی نامه ها و مافیا رسانه ای ونود و فردوسی پور  و رافائل و دلالش و...پرداخت می کند واگر چیزی همه ته کاسه ماند برای سفر عمره کریم  دوپینگی واهل وعیال و سایر بازیکنان نور چشمی و پاداش برد تقلبی در دربی  به مظفری زاده و کمک داوران وبازیکنان و....  

ولی یادتان باشد طلب خیلی ها که دیگر از چشم افتاده اند مثل عابدزاده نگون بخت و رانده شده و...  در وقت گل نی پرداخت خواهد شد یعنی زمانی که علف در زیر پایشان سبز شود. و البته همانطور که می دانید اصلا هیچ حساب و کتابی بر این دخل و خرج نیست. تنها  دلیلی که پرسپولیس الا ن در جایگاه سوم لیگ قرار گرفته مافیای کثیف قرمز است که با انواع زد وبند و نیرنگ حق سایر تیمها را ضایع کرده و یا با تبانی با دوستان قدیم و جدید امتیازات را یکی بعد از دیگری به حساب این تیم واریز می کنند و اگر گاهی این مافیا نتواند تیمی را بخرد مثل اون افتضاح در بوشهر تکرار می شود پرسپولیس واقعی را در مقابل شاهین بوشهر دیدیم این آئینه تمام نمای تمامی داشته های پرسپولیس بود .براستی آیا این به اصطلاح تیم لیاقت بازی در لیگ دسته 3 کشور را نیز دارد؟

خب ملاحظه فرمودید این مقایسه چقدر خنده دار است؟ پس آیا بنظر شما اگر بگوییم قیاس سپاهان و پرسپولیس "قیاس مع الفارق" است سخن به گزافه گفته ایم.    

ارادتمند  شما 

دکتر رامین گلکاری- فوق تخصص جراحی  و استاد دانشگاه

 



__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive