به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, August 1, 2008

* EsteghlalBlue * Akharin Akhbare Football Iran ....

 
 

 

 
 
 
 
 
 

Farsi ( View > Enconding > Arabic (Windows ) or Unicode ( UTF8 ) )

 
 
 
 
 
 

 

احتمال انتقال مجتبی جباری به تیم گرنویل فوت فرانسه
تیم استقلال

 هافبك ملي‌پوش باشگاه استقلال كه هفته گذشته قراردادش را با اين تيم تمديد كرد در آستانه پيوستن به يك تيم فرانسوي قراردارد.
 


 

مجتبي جباري كه چهارشنبه هفته گذشته براي شركت در تمرينات يك تيم فرانسوي راهي اين كشور شده بود در تمرين تيم  گرنوبل‌فوت 38، كه به‌تازگي به رقابت‌هاي دسته يك صعود كرده حضور يافت و با ساير بازيكنان اين تيم زيرنظر سرمربي يوگسلاو گرنوبل به تمرين پرداخت.جباري در ادامه همچنين در بازي درون گروهي تيم گرنوبل نيز حضور يافت.

 

باژدرويچ سرمربي يوگسلاو تيم فرانسوي كه پس از يك فصل حضور در اين تيم موفق شد تيم گرنوبل را به رقابت‌هاي دسته اول رهنمون سازد عملكرد فني جباري را در تمرينات پسنديده است.

 

در صورت توافق مالي جباري با تيم فرانسوي، بازيكن ملي‌پوش استقلال به‌زودي قراردادش را با اين تيم امضاء خواهد كرد. مجتبي جباري پس از سفر سه روزه به فرانسه، جمعه شب  به ايران باز مي‌گردد

 

ارسال شده در مورخه : جمعه، 11 مرداد، 1387 توسط admin

 

سرمربی تیم ابومسلم انتخاب شد
لیگ برتر ایران

"هادي برگي‌زر" به عنوان سرمربي تيم فوتبال ابومسلم خراسان انتخاب شد.

 سرانجام پس از كش و قوس‌هاي فراوان و توافق دو باشگاه پيام و ابومسلم، "هادي برگي‌زر" مربي پيام به عنوان سرمربي جديد تيم فوتبال ابومسلم خراسان انتخاب شد.

 

تيم پيام با هدايت برگي زر به ليگ برتر صعود كرد.

همچنين خداداد عزيزي سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان به عنوان مشاور عالي مديرعامل ابومسلم انتخاب شد!

هادي برگي‌زر پس از قبول سرمربي‌گري ابومسلم گفت: بار سنگيني بر دوشم قرار گرفته است.

 

سرمربي جديد تيم فوتبال ابومسلم خراسان افزود: طي تعاملي كه مديران عامل دو باشگاه پيام و ابومسلم خراسان انجام دادند قرار شد از امروز قراردادم را با باشگاه پيام فسخ و به عنوان سرمربي ابومسلم آغاز به كار كنم.

 

وي ادامه داد: خداداد عزيزي با اين انتقال موافق بود و حتي به من تاكيد كرد كه اين سمت را قبول كنم.

 

برگي زر در مورد تيم فوتبال ابومسلم گفت: درست است كه ابومسلم بازيكنان زيادي جذب نكرده است ولي تيم خوب و يك دستي دارد و فقط به كمي هماهنگي نياز دارد و خوشحالم كه بازي اول ما با استقلال است چرا كه اين بازي باعث افزايش روحيه بازيكنان مي‌شود.

 

هادي برگي‌زر خاطرنشان ساخت: اميدوارم بتوانيم با كمك بازيكنان ابومسلم از حيثيت فوتبال خراسان دفاع كرده و تيم خوبي را روانه مسابقات ليگ برتر كنيم.

 

سرمربي جديد ابومسلم خراسان در رابطه با وضعيت كادر فني ابومسلم گفت: مربيان ابومسلم خودشان بايد در اين مورد تصميم بگيرند و من كسي را كنار نخواهم گذاشت ولي اگر كسي دوست دارد مي‌تواند برود.

 

هادي برگي‌زر در بازي تداركاتي امروز تيم فوتبال ابومسلم با يك تيم هرمزگاني كه در حال حاضر در ورزشگاه تختي مشهد در حال برگزاري است بر روي نيمكت ابومسلم نشسته و اين تيم را هدايت مي‌كند.

 

ارسال شده در مورخه : جمعه، 11 مرداد، 1387 توسط admin

 

 
اسپانسر باشگاه پرسپولیس در عرض چند ساعت تغییر کرد
تیم پرسپولیس

در حالی که مسئولان باشگاه پرسپولیس امروز خبر از نهایی شدن جذب یک شرکت لوازم خانگی به عنوان حامی مالی فصل بعد دادند، دقایقی پیش حامی مالی فصل پیش این تیم پیشنهاد قابل توجهی ارائه کرد.

 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس صبح امروز از نهایی شدن قرارداد این باشگاه با شرکت " ال جی" برای فصل آینده خبر داد اما به فاصله چند ساعت مدیرعامل این باشگاه خبر از پیشنهاد قابل توجه حامی فصل گذشته سرخپوشان داد.

 

داریوش مصطفوی ضمن بیان این مطلب گفت: هنوز در مورد انتخاب نهایی اسپانسر باشگاه پرسپولیس به توافق و جمع بندی کلی نرسیده ایم و در تلاش هستیم تا طی روزهای آینده یکی از این دو را به عنوان اسپانسر مالی باشگاه پرسپولیس انتخاب کنیم.

 

مصطفوی در مورد تغییر این اسپانسر گفت: در شرایطی که با شرکت ال جی به توافقات نهایی دست پیدا کرده بودیم اما عصر امروز تعاومی اعتباری شهر نیز پیشنهاد بالاتری مطرح کرد که باید مورد بررسی بیشتری قرار گیرد.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: هدف ما جذب بهترین و بالاترین اسپانسر برای پرسپولیس است تا از این راه برخی از مشکلات مالی باشگاه را حل کنیم.

 

ارسال شده در مورخه : جمعه، 11 مرداد، 1387 توسط admin
  احمدرضا عابدزاده :ازدروازه بان ها تريلر مى سازم
تیم پرسپولیس

 حضور احمدرضا عابدزاده در پرسپولیس و چهره اى كه او در این چند روز از خود نشان داده، روزهاى خوشى را براى دروازه بانان سرخ پوش نوید مى دهد. خود عابدزاده هم امید زیادى دارد و درباره وضعیت گلرهاى پرسپولیس مى گوید:

 

  تمرینات ویژه اى براى دروازه بان ها در نظر گرفته شده و مصمم هستم تا از هر یك از آنها چهره هاى شاخصى بسازم. متاسفانه یكى از مشكلات تیم هاى باشگاهى ما نداشتن دروازه بانان آماده است.

 

 برغم اینكه خیلى از آنها مى توانند دروازه بانان بزرگى باشند از این رو سعى داریم تمرینات فشرده و خسته كننده اى را با دروازه بانان پرسپولیس انجام دهیم تا دیگر مشكلى از لحاظ داخل دروازه نداشته باشیم. خوشبختانه طى چند جلسه تمرینى كه داشته ایم حقیقى خیلى خوب تمرین كرده و مهدى واعظى هم به ما ملحق شده.

 

این را هم بگویم كه هیچ یك از دروازه بانان پرسپولیس با هم براى من فرقى نمى كنند و مطمئن باشید بهترین را در درون دروازه به كار خواهم گرفت.

 

 كاپیتان سابق تیم ملى در ادامه به وضعیت ملى پوشان هم اشاره مى كند: «فكر مى كنم گروه ما از گروه دوم راحت تر است و كار سختى براى صعود به جام جهانى نداریم البته این در گرو برنامه ریزى مناسب است.

 

ارسال شده در مورخه : جمعه، 11 مرداد، 1387 توسط rvd
 

 

برای همکاری با گروه ایران ساکر میتوانید با مدیریت گروه ارتباط برقرار نمایید

 

 

www.IranSoccer.Ir

 

 

 
 
 
 

 

 

 

 

 
   
 

Owners :

 

Zam Zam ( Meysam )

TajClubEsteghlal@Yahoo.com

 

Marshal ( Amir Hejvani )

AmirModern@yahoo.com

 

 

 

 

 
 

Advertisement  Contact To :  TajClubEsteghlal@Yahoo.com / AmirModern@Yahoo.com

 
 

Sponsor

 

www.IranSoccer.ir اولین سایت تمام طرفداران تمام تیم های ایران

 

 
 

All Rights Reserved , IranSoccer , Marshal Modern .

 

__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive