به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, August 24, 2008

* EsteghlalBlue * Ali Karimi Che shod ??

 
 

 

 
 
 
 
 
 

Farsi ( View > Enconding > Arabic (Windows ) or Unicode ( UTF8 ) )

 
 
 
 
 
 

علی کریمی چه شد ؟؟

 

 

۱) كنفرانس مطبوعاتی علی دایی به وضوح در خاطر مانده. مخصوصاً آنجا كه دایی از زیر زبانش در رفت كه كریمی و مهدوی كیا در فهرست ۳۷ نفره ( یا به قول خودش ۳۸ نفره) هستند اما معلوم نیست در فهرست ۲۵ نفره باشند. برداشت هر انسان عاقلی از این جمله این است كه این ۲ نفر در لیست ۳۷ نفره حضور دارند اما برخلاف تصور ما لیست تیم ملی اعلام شد و نامی از علی كریمی ندیدیم. از جادوگر خبری نبود.
۲) حضور همزمان مهدوی كیا و علی كریمی در بازی با عربستان را از آن جهت مهم می دانستیم كه این ۲ نفر تجارب بالایی از بازی كردن در زمین یك حریف عربی دارند. كریمی و مهدوی كیا در میدان های سختی مثل عربستان، بحرین و قطر برای تیم ملی بازی كرده اند و می دانند كه چگونه باید خود و همتیمی های خود را از «جهنم» خارج كنند. وقتی علی دایی به همین سادگی از كنار علی كریمی می گذرد و با تكیه بر جواد نكونام، آندرانیك تیموریان یا بقیه به مصاف عربستان می رود، به چند دلیل ناراحت و نگران می شویم؛ اول اینكه دایی خلف وعده كرده و دوم اینكه دایی بار تجربه بالای علی كریمی را نادیده گرفته. هرچند دعوت از مهدی مهدوی كیا خبر خوشحال كننده ای است و امیدواریم مهدوی كیا با بازوبند كاپیتانی در این دیدار حاضر شود اما غیبت علی كریمی را دوست نداریم.
۳) بازی با عربستان دشوار است. عربستان میدان بزرگی است كه باید باتجربه ها فتحش كرد. «غلامرضا رضایی» و جوان های دیگر در این بازی بنزین سبزند و می جنگند برای اثبات كردن خود اما ما به علی كریمی هم نیاز داشتیم. بدقولی كردی آقای دایی!
۴) حضور وحید هاشمیان خبر خوش دیگری است كه نمی توانیم نادیده اش بگیریم. حضور وحید هاشمیان در تركیب تیم ملی مقابل عربستان می تواند بار تجربه تیم ملی را بالاتر ببرد. وقتی ما در این بازی باتجربه هایی مثل حسین كعبی، فریدون زندی، جواد نكونام، آندرانیك تیموریان، مهدوی كیا، هاشمیان و خطیبی را داریم، یعنی اینكه با قدرت و اقتدار هرچه تمامتر به عربستان لشكركشی می كنیم. این وسط اما نیازمند علی كریمی هم بودیم. او اگر بود كمربند كهكشانی ما تكمیل می شد. او تكمیل كننده فهرست ستارگان ما بود. ستارگانی كه نامشان برای ترساندن عربستان كفایت می كرد.
۵) امیدواریم دایی كه با دعوت كردن از لژیونرهای خوب و با انگیزه، هواداران فوتبالدوست را خوشحال كرده، در مراحل بعدی با بهانه هایی مثل عدم حضور در اردوی كیش و عدم حضور ۲ هفته ای در ایران، آنها را خط نزد. ما طبق قانون، لژیونرها را فقط چند روز قبل از بازی رسمی در اختیار داریم. بعداً حرف و حدیثی پیش نیاید!

هومن جعفری

 






برای خواندن جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان به وب سایت

www.Iransoccer.ir

سر بزنید

 
 
 

 

 

 

 

 
   
 

Owners :

 

Zam Zam ( Meysam )

TajClubEsteghlal@Yahoo.com

 

Marshal ( Amir Hejvani )

AmirModern@yahoo.com

 

 

 

 

 
 

Advertisement  Contact To :  TajClubEsteghlal@Yahoo.com / AmirModern@Yahoo.com

 
 

Sponsor

 

www.IranSoccer.ir اولین سایت تمام طرفداران تمام تیم های ایران

 

 
 

All Rights Reserved , IranSoccer , Marshal Modern .

 

__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive