به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, August 5, 2008

* EsteghlalBlue * Kootah az football

 
 

 

 
 
 
 
 
 

Farsi ( View > Enconding > Arabic (Windows ) or Unicode ( UTF8 ) )

 
 
 
 
 
 



از تنها اشتباهى كه مرتكب شديم، پرسپوليس نهايت استفاده را برد و توانست گل برترى خود را به ثمر برساند. پير ليت بارسكى، سرمربى سايپا با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران گفت: آناليز خوبى روى پرسپوليس انجام شده بود با اين حال نتوانستيم آنچه مى خواستيم از اين مسابقه به دست بياوريم. وى افزود: تعريف زيادى طى چند روز اخير از هواداران پرسپوليس شنيده بودم اما باور كنيد در بازى يك لحظه هم متوجه حضور آنان در ورزشگاه آزادى نشدم. ليت بارسكى در پايان اظهار داشت: علت تعويض زودهنگام انصارى فرد، مهار كامل وى از جانب مجتبى شيرى بود.

افشين قطبى در كنفرانس مطبوعاتى بعد بازى با سايپا گفت: پرسپوليس هرچند در اوج ظاهر نشد با اين همه قدم اول را محكم برداشت.بخاطر استرسى كه على دايى به طور ناخواسته به پرسپوليسى ها وارد كرده بود، آنان نتوانستند بازى اصلى خود را به نمايش بگذارند به هر حال هر بازيكنى دوست دارد در جمع ملى پوشان باشد.وى افزود: ايوان پتروويچ خوب بازى كرد اما سطح فوتبال او فراتر از آن چيزى است كه در اين مسابقه ديديم. وى در بازى هاى بعدى بهتر خواهد شد. پژمان نورى در زمين همه كارى كرد و با گلى كه زد ۳ امتياز شيرين به هواداران هديه نمود. كريم باقرى هر لحظه كه از بازى مى گذشت بهتر و بهتر مى شد و نمايشى عالى را از او ديديم. و اما مازيار زارع! واقعاً بين خط دفاع و هافبك عالى ظاهر شد. فكر نمى كردم در اولين تجربه اش در پرسپوليس اينچنين مقتدر ظاهر شود. به نوبه خود اين هافبك خوب را به على دايى، سرمربى تيم ملى ايران پيشنهاد مى كنم.قطبى در پايان اظهار داشت: سايپا با رهبرى ليت بارسكى بازى قابل قبولى را به نمايش گذاشت. به طور حتم او در هفته هاى آتى تيم هماهنگ ترى را به ميدان خواهد فرستاد. من هم به هواداران قول مى دهم كه با اين پرسپوليس بزرگترين جشن قهرمانى را بگيرم.

سرمربى تيم فوتبال استقلال تهران گفت:با توجه به يارگيرى بسيار مناسب و آمادگى جسمانى بسيار خوب در صدد هستيم با پيروزى مقابل تيم فوتبال ابومسلم از مسابقه اول مدعى كسب عنوان قهرمانى باشيم. امير قلعه نويى همچنين گفت: قبل از شروع فصل اردوى بسيار خوبى را در تركيه برگزار كرديم كه هم از لحاظ جسمانى و هم از لحاظ مرور تمرينات تاكتيكى براى ما بسيار مثمر ثمر بود و شما تاثيرات آن را در مسابقات ليگ برتر خواهيد ديد. قلعه نويى اذعان داشت: ما قبل از شروع فصل ۲ديدار تداركاتى را در كشور تركيه برگزار كرديم كه در مسابقه اول عملكرد خوبى نداشتيم اما در بازى دوم به شرايط بهترى دست يافتيم. ضمن اينكه به نظر من نتيجه در مسابقات دوستانه قبل از شروع فصل زياد اهميت ندارد چرا كه تيم ها بايد در مسابقات رسمى توانايى هاى خود را نشان دهند. سرمربى استقلال در خصوص مسابقه تيمش با ابومسلم گفت: طى ۳ ۴، روز گذشته به دفعات به بازيكنان در خصوص اين مسابقه هشدار داده ام. تيم ابومسلم به هيچ وجه تيمى نيست كه آن را دست كم بگيريم. اين تيم طى سال هاى گذشته نشان داده كه در مقابل تيم هاى بزرگ بسيار خطرناك ظاهر مى شود ضمن اينكه جزو باشگاه هاى ريشه دار كشورمان نيز محسوب مى شود.وى در خصوص وضعيت بازيكنان مصدوم استقلال گفت: خوشبختانه در حال حاضر بازيكن مصدوم نداريم اما برخى بازيكنان از لحاظ آمادگى از مابقى بازيكنان عقب هستند. اين نفرات نيز بايد طى چند روز آينده به شرايط آرمانى برسند.قلعه نويى در پايان ضمن ابراز رضايت از عملكرد استقلال در فصل نقل و انتقالات اذعان داشت: امسال تمام تيم ها با تمام قدرت پا به مسابقات ليگ برتر گذاشته اند و براى رسيدن به قهرمانى نبايد هيچ تيمى را دست كم گرفت. ضمن اينكه باشگاه استقلال و كادر فنى برنامه هاى ويژه اى براى حضور پرقدرت در مسابقات جام باشگاه هاى آسيا دارند.

 

براى حضور درتركيب ثابت تيم استقلال رقابت بسيار سخت و دشواراست. وحيد طالب لو ، دروازه بان استقلال ضمن بيان اين مطلب گفت :با توجه به عملكرد خوب تيم استقلال درفصل نقل و انتقالات و همچنين تمرينات فشرده آماده سازى ، در مسابقات فصل جارى چهره متفاوتى نسبت به فصل گذشته از استقلال شاهد خواهيم بود. وى در ادامه افزود : ازهم اكنون بسيار زود است كه بگوئيم كدام تيم ها مدعى قهرمانى هستند، بايد وارد مسابقات شويم تا عيار تيم ها مشخص شود اما با توجه به عملكرد تيم ها در فصل نقل و انتقالات مى توان از هم اكنون چند تيم را به عنوان مدعى نام برد كه استقلال جزو همين تيم ها ست. طالب لو گفت: در استقلال جايگاه هيچ بازيكنى تثبيت شده نيست و براى حضور در تركيب ثابت بايد رقابت سختى رابا ديگر بازيكنان داشت تا در نهايت بانظركادر فنى آماده ترين ها به ميدان بروند،من نيز از وقتى كه در تمرينات شركت كرده ام تلاشم براين بوده تا آمادگى وتوانايى هاى خود را اثبات كنم.طالب لو درخصوص ديدارتيمش مقابل ابومسلم گفت : با وجود اينكه گفته مى شود ابومسلم در فصل نقل و انتقالات خوب عمل نكرده است اما به نظرمن به هيچ وجه نمى توان اين تيم را دست كم گرفت زيرا ابومسلم درهرصورت مقابل استقلال بسيار با انگيزه و دونده ظاهر خواهد شد و بازيكنان اين تيم مى خواهند در ورزشگاه آزادى توانايى هاى خود را نشان دهند. دروازبان تيم استقلال در خاتمه گفت: براى هر بازيكنى پوشيدن پيراهن تيم ملى يك افتخار محسوب مى شودو من نيز از اين قاعده مستثنى نيستم، طى چند سال گذشته بارها به تيم ملى دعوت شده ام اما در اردوهاى اخير دعوت نشدم و تلاش مى كنم اگر دعوت شدم ديگر به اين راحتى تيم ملى را از دست ندهم.

سرمربى تيم ملى فوتبال ايران انجام ديدار دوستانه مقابل ازبكستان در سى ام مرداد ماه را براى ملى پوشان مناسب نمى داند. باتوجه به هماهنگى هاى انجام شده قرار است تيم هاى ملى ايران و ازبكستان در روز سى ام مرداد ماه ديدار دوستانه اى را در ورزشگاه آزادى برگزار كنند اما به دليل انجام مسابقات قهرمانى آسيا و حضور تيم ملى در اين ديدارها ، على دايى تمايل زيادى براى انجام اين مسابقه در اين تاريخ ندارد. سرمربى تيم ملى فوتبال ايران به مسئولان كميته تيم هاى ملى اعلام كرده كه بهتر است ديدار دوستانه با ازبك ها ششم يا هشتم شهريور ماه برگزار شود. در پى درخواست دايى، مسئولان فدراسيون مذاكرات را با مديران فدراسيون ازبكستان آغاز كرده اند؛ حتى اين امكان وجود دارد كه در صورت موافقت ازبك ها اين مسابقه در ورزشگاه خانگى آنها برگزار شود.







برای خواندن جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان به وب سایت

www.Iransoccer.ir

سر بزنید

 
 
 

 

 

 

 

 
   
 

Owners :

 

Zam Zam ( Meysam )

TajClubEsteghlal@Yahoo.com

 

Marshal ( Amir Hejvani )

AmirModern@yahoo.com

 

 

 

 

 
 

Advertisement  Contact To :  TajClubEsteghlal@Yahoo.com / AmirModern@Yahoo.com

 
 

Sponsor

 

www.IranSoccer.ir اولین سایت تمام طرفداران تمام تیم های ایران

 

 
 

All Rights Reserved , IranSoccer , Marshal Modern .

 

__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive