به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, August 27, 2008

* EsteghlalBlue * اخبار داغ آبي

اكبرى: به نظر قلعه نويى احترام مى گذارم

يدا... اكبرى كه مجموع دقايق بازى اش به ۹۰ نمى رسد اميدوار است مثل ۴۵ دقيقه اى كه مقابل ابومسلم به ميدان رفت و عملكرد مطلوبى هم داشت بار ديگر در خط ميانى استقلال قرار بگيرد. يدا... اكبرى به نظر امير قلعه نويى احترام مى گذارد: در نيمه دوم مقابل مس بايد با توجه به موقعيت هايى كه داشتيم به گل مى رسيديم. وى افزود:مشكل ما اين بود كه از موقعيت هاى خود به درستى استفاده نكرديم البته هنوز چهار هفته از مسابقات گذشته و چيزى براى ما تمام نشده است.
سعى مى كنيم اين نتيجه را در بازى هاى آينده جبران كنيم. با صحبت هايى كه كادر فنى انجام داده است بايد مراقب باشيم ديگر شكست را تجربه نكنيم. نظر مربيان بود كه بازى نكنم و به آن احترام مى گذارم. اينجا استقلال است و بازيكنان همه در يك سطح هستند. براى رسيدن به تركيب اصلى بايد تلاشم را بيشتر كنم.

 

امين نوروزى: جانواريو مى تواند ، آرش نه

فيزيوتراپ نوروزى درباره مصدوميت برهانى و جانواريو مى گويد: «پس از چند جلسه فيزيوتراپى، مصدوميت مچ پاى جان واريو برطرف شد و او در حال حاضر بدون مشكل خاصى تمرين مى كند. فابيو در صورت صلاحديد كادر فنى مى تواند مقابل برق شيراز بازى كند. آرش برهانى در بازى با مس كرمان از ناحيه زانو آسيب ديد و براى رفع مصدوميت بايد چندجلسه فيزيوتراپى كند. آرش نمى تواند در بازى با برق به ميدان برود

هاشم بيك زاده: فرصت بيشترى مى خواهم

هاشم بيك زاده در جناح چپ استقلال مى تواند يك بازيكن كارساز باشد او منتظر يك فرصت است تا توانايى هايش را نشان بدهد: «زمانى كه به بازى آمدم، بازى دقايق پايانى خود را طى مى كرد و به دليل اين كه اولين بازى ام بود، با شرايط بازى هماهنگ نشدم.
تيم ما با يك گل از مس عقب بود و حريف فقط دفاع مى كرد و اجازه بازسازى و بازى معمولى را به بازيكنان نمى دادند.
از اينكه بالاخره براى استقلال بازى كردم خوشحالم اما اين موضوع در پايان به ضررم تمام شد و شكست تلخى رقم خورد.
هواداران مطمئن باشند در بازى هاى بعدى جبران مى كنم و همراه با استقلال كه روند رو به رشد خود را شروع مى كند، من هم بازى هاى خوبى به نمايش مى گذارم

به دليل غيبت نفريه جلسه هيأت مديره استقلال لغو شد

قرار بود در جلسه دوشنبه، محمد نفريه كه مسؤول مناقصه و پيگيرى كمپ استقلال است گزارشى را به اعضاى هيأت مديره ارايه دهد اما به دليل غيبت او جلسه هيأت مديره برگزار نشد. قرار است در هفته آينده در جلسه هيأت مديره در مورد كمپ استقلال و اسپانسر اين تيم تصميم نهايى اتخاذ شود.
صبح ديروز امير قلعه نويى به همراه ساير اعضاى كادرفنى تيم استقلال درحضور بازيكنان اين تيم به آناليز بازى استقلال تهران مقابل مس كرمان پرداختند و همه صحنه هايى كه بازيكنان استقلال در آن دچار اشتباه شده بودند، مورد بررسى قرار گرفت.
در هر صحنه ابتدا هر بازيكن درباره اشتباه خود توضيح مى داد پس از آن قلعه نويى نكات فنى را به بازيكنان گوشزد مى كرد. قلعه نويى در بعضى صحنه ها داد كشيد تا حساب كار دست بازيكنانش بيايد. تنها غايب اين جلسه آرش برهانى بود كه به دليل مصدوميت فيزيوتراپى مى كرد.

دو بازيكن كامرونى در تمرين استقلال

دو بازيكن كامرونى كه در پست هافبك و فوروارد بازى مى كنند در تمرين استقلال حضور يافتند.
امير قلعه نويى، سرمربى استقلال هنوز در مورد جذب اين بازيكنان اظهارنظر خاصى نكرده و هرگونه اعلام نظر در مورد آنها را به انجام چند جلسه تمرين بيشتر منوط كرده است.

نمى خواهم با آن خاطرات تلخ جو را به هم بريزم

ناصر حجازى: هنوز قلبم با استقلال است

ناصر حجازى هنوز قلبش با استقلال است و با وجود اينكه فصل قبل هيات مديره استقلال در مقابل شكست هاى حجازى بسيار بى حوصله بود اما او سعى مى كند از امير قلعه نويى حمايت كند: « در هفته سوم فصل گذشته كه تيم مقابل مس كرمان با نتيجه مساوى زمين را ترك كرد، هيات مديره براى اينكه تيم ضعيف است تشكيل جلسه داد من هم تصميم گرفتم با اولين پيروزى استعفا كنم.
در آن زمان فضا مناسب نبود و هيات مديره به من اعلام كرد كه نمى توانم دستيارانم را خودم انتخاب كنم و اين نشان مى داد كه آنها با من مخالف هستند. بخاطر همين استعفا كردم.
نمى خواهم بيشتر از اين در مورد استقلال حرف بزنم چون ممكن است از حرف هاى من برداشت هاى مختلف شود. قلبا با تمام وجود خواهان موفقيت استقلال هستم.
اين تيم مى تواند خيلى زود به صدر جدول برسد.» حجازى درباره تعطيلات ليگ و بازى دوستانه با آذربايجان چنين مى گويد: «به هرحال اين تصميمى است كه مسؤولان گرفتند.
در امارات ديدار دوستانه عربستان مقابل پاراگوئه را ديدم. عرب ها تيم بسيار خوبى دارند كه با سرعت در زمين بازى مى كنند.
با توجه به اينكه تيم ملى بازى هاى تداركاتى خوبى نداشته است، باشگاه ها بايد با تيم ملى تعامل داشته باشند و از آن حمايت كنند

 

پاداش ميليونى به خاطر شكست استقلال

 

پيروزى در ديدار حساس با استقلال باعث شد تا اعضاى تيم مس پاداش ويژه بگيرند.
مس كرمان موفق شد در هفته چهارم استقلال را در كرمان با يك گل شكست دهد، به همين خاطر مسؤولان باشگاه براى تشويق تيم به اعضاى تيم پاداش نقدى ويژه پرداخت كرد. به اين ترتيب هر يك از بازيكنان مس مبلغ يك ميليون تومان پاداش نقدى گرفتند. اين پاداش قبل از ديدار با ملوان پرداخت شد.

 

نامجو مطلق: استقلال بهترين مهاجمان ليگ را دارد

 

قلعه نويى كارش را بلد است

 

نامجو مطلق كه وظيفه دستيارى پرويز مظلومى در مس كرمان را به عهده دارد مى گويد: «بار فنى اين مسابقه بالا بود و كمتر در ليگ پيش مى آيد كه يك بازى اينگونه درگيرانه باشد.
در بازتاب حاشيه ها اين بازى اغراق شد؛ در حالى كه همه ما از يك خانواده هستيم و دليلى ندارد خود را تا اين حد با هم درگير كنيم. استقلال هميشه بزرگ است و اكنون هم كادر فنى خوبى دارد. اين تيم به دليل تغيراتى كه داشته، هنوز به هماهنگى نرسيده است.
فصل پيش انتظار قهرمانى از استقلال صد در صد نبود؛ ولى امسال با توجه به بازگشت قلعه نويى، اين توقع مى رود. او بازيكنان خوبى را جذب كرده و همين سطح توقعات را بالا برده است.بازيكنان استقلال در دوران افت خود هستند. برخلاف صحبت هايى كه مطرح مى شود، در خط حمله، بازيكنان بسيار خوبى دارند كه اگر با هم به هماهنگى برسند، براى هر تيمى خطرناك هستند.
سال پيش ناصر حجازى زود تسليم شد. او پيشكسوت ماست و بايد به او احترام بگذاريم؛ اما مقصر است كه زود تسليم هيات مديره شد. قلعه نويى از مديريت بالا حمايت مى شود و خيلى زود است كه از هفته چهارم انتقادات شروع شود

 

پورحيدرى: طرفداران حوصله داشته باشند

 

قلعه نويى استقلال را درست مى كند

 

ايجاد تغيير و تحولات گسترده در تيم هاى بزرگ نياز به زمان بيشترى دارد تا بازيكنان با يكديگر هماهنگ شوند و به نظر من تيم استقلال از دو - سه هفته آينده نتايج بهترى را كسب خواهد كرد. وى افزود: در تيم هاى بزرگى مثل استقلال به دليل اينكه توجهات روى اخبار پيرامون اين باشگاه زياد است و حضور هواداران بى شمار، عدم نتيجه گيرى كار را از لحاظ روحى و روانى براى كادر فنى بسيار مشكل مى كند اما من اميدوارم مسؤولان و طرفداران حوصله كنند تا تيم به هماهنگى لازم دست يابد. كادر فنى استقلال بايد بيشتر روى گلزنى تمرين كنند تا اين نقايص بر طرف شود چرا كه هواداران، انتظار گلزنى از مهاجمان تيمشان دارند.
طبق اعلام قبلى قرار بود اعضاى هيأت مديره تشكيل جلسه بدهند و من نيز از همدان به تهران آمدم اما متأسفانه اين جلسه لغو شد. من اين كه براى جلسه آينده منتظر تماس از سوى باشگاه خواهم بود. من از تيم استقلال جدا نشده ام و هميشه در كنار اين تيم هستم اما در مورد مربى گرى بحثى انجام نشده است و كادر فنى فعلى به خوبى مى تواند از عهده مشكلات بر آيد . مهم كسب نتايج قابل قبول از سوى تيم پرطرفدارى مثل استقلال است و حالا هيچ فرقى نمى كند چه كسى در رأس مربيگرى اين تيم قرار بگيرد

 

اصغر حاجيلو:انتقاد از استقلال بى انصافى است

 

در شرايط فعلى بى انصافى است كه بخواهيم از استقلال انتقاد كنيم و بدون شك بايد روحيه تيم استقلال بالا برود چرا كه استقلال در اين فصل مهره هاى خوبى جذب كرده كه با هماهنگى كامل مى تواند بهتر از اين در ميادين حاضر شوند.
اصغر حاجيلو ادامه داد : متأسفانه اين شرايط بد را سال گذشته با حجازى و كريمى تجربه كرديم اما انتقاد هاى بى جا و غير منصفانه تيم را به سمت حاشيه برد كه استقلال امسال نبايد مانند سال گذشته دچار اشتباهات شود. وى تصريح كرد: به شخصه اميدوارم در بازى هاى آتى بازيكنان بهتر از اين در مقابل حريفان ظاهر شوند چرا كه استقلال بايد براى آسيا بجنگد.

 

امير قلعه نويى: خوب يا بد تعطيلش كردند!

 

گلزنى گل نزن ها مقابل چشم ژنرال

 

عصر ديروز در حالى كه باد شديدى در غرب تهران مى وزيد استقلال در غياب آرش برهانى كه به دليل مصدوميت تنها نظاره گر بود تمرين پر جنب و جوشى را در زمين شماره ۲ آزادى پشت سر گذاشت. قلعه نويى طبق معمول پيش از شروع تمرين براى شاگردانش حرف زد و شدت صداى قلعه نويى آنقدر ضعيف بود كه هيچ كس نفهميد او چه مى گويد! بعد از آن كه بازيكنان دقايقى بدن هايشان را گرم كردند كار با توپ آغاز شد اما مهمترين بخش تمرين بازى جدى و نفسگيرى بود كه ميان دو تيم زرد و آبى انجام شد. امير قلعه نويى پيش از آن كه به مرفاوى بگويد به عنوان داور اين بازى را قضاوت كند آخرين نكات را به شاگردانش گوشزد كرد. او در حين بازى هم بارها نكات لازم را توضيح مى داد. در تيم زرد؛ اشكان نامدارى، پيروز قربانى، ابراهيم تقى پور، يدا... اكبرى، مجاهد خذيراوى، مهرداد پولادى، هاشم بيك زاده، سياوش اكبرپور، ميلاد نورى، هونكى (بازيكن كامرونى) و اميرآبادى حضور داشتند. تيم آبى هم متشكل از حسين ناييجى، پژمان منتظرى، بيژن كوشكى، خسرو حيدرى، ميثم منيعى، پندو (بازيكن كامرونى)، حسين كاظمى، على عليزاده، فرهاد مجيدى و عليرضا عباسفرد در يك طرف ميدان قرار گرفت. نكته مهم گلزنى عليزاده براى تيم آبى و سياوش اكبرپور براى زرد بود كه تشويق قلعه نويى را به همراه داشت البته حسين كاظمى هم يك ضربه پنالتى را از كف داد.

قلعه نويى: مجبوريم تمرين كنيم

امير قلعه نويى درباره تعطيلى ليگ به گفتن چند جمله بسنده كرد: «خوب يا بد كارى نمى توانيم انجام بدهيم. ليگ را تعطيل كردند و ما هم مجبوريم مثل همه تيم ها فقط تمرين كنيم
امير درباره حضور بازيكنان آفريقايى هم گفت: «بايد ببينم چه وضعيتى دارند. آنها را بايد خوب محك بزنيم. قطعاً اگر خوب باشند آنها را جذب مى كنيم اما اگر نتوانند توقع ما را برآورده كنند تكليف روشن است
امير قلعه نويى در پايان حرف هايش به اين نكته اشاره كرد كه هفته آينده در يك برنامه تلويزيونى حاضر مى شود و درباره آخرين اتفاقات استقلال و تيم ملى حرف هايى مى زند. احتمالاً قلعه نويى مى خواهد به ميهمانى عادل فردوسى پور برود!
استراحت تا شنبه!
بازيكنان استقلال ديروز در زمين شماره ۲ ورزشگاه آزادى و از ساعت ۳۰ :17 زير نظر قلعه نويى تمرين كردند. مجتبى جبارى و وحيد طالب لو در تمرين تيم ملى حضور داشتند و مثل برهانى تمرين استقلال را از دست دادند.
با توجه به لغو مسابقات هفته پنجم ليگ برتر و بنابر تصميم كادر فنى استقلال، تمرين اين تيم تا روز شنبه تعطيل شد.

 

اميد طيرى: بازيكن ما را يك ماه به اردو مى برند راحت خطش مى زنند

 

نگفتم كاظمى را دعوت كن تا بازى ما لغو شود

 

حرف هاى دايى در برنامه ۹۰ باعث ناراحتى اميد طيرى مربى استقلال شده است: «من با دايى مسائلى را در ميان گذاشتم اما او در يك برنامه زنده تلويزيونى حرف هاى من را به گونه اى كه خودش مى خواست بيان كرد. من به هيچ عنوان از دايى نخواستم كه حسين كاظمى را به اردوى تيم ملى دعوت كند تا استقلال با داشتن ۳ بازيكن در اردوى تيم ملى ديدارش لغو شود. من به او گفتم با توجه به آنكه كاظمى را يك ماه همراه تيم ملى به اسپانيا و جمهورى چك برده ايد و از وجود اين بازيكن در مسابقات غرب آسيا استفاده كرده ايد حتما او را قبول داريد. من به سرمربى تيم ملى گفتم چطور زمانى كه ما در ليگ بازى نداريم سه بازيكن از استقلال به اردو دعوت مى كنيد و زمانى كه در ليگ بازى داريم بيش از دو بازيكن در تيم ملى نداريم و بايد در غياب ملى پوشان خود به ميدان برويم. اينها ذهنيت منفى ايجاد مى كند و حتى باعث مى شود نگاه هواداران استقلال به تيم ملى عوض شود. من خارج از اين چارچوب با دايى حرف نزدم اما او پاسخ هايى داد كه شايسته نيست من آنها را بيان كنم. براى همه ما بحث ملى مهم است اما نبايد باشگاه ها براى ساختن يك تيم ملى قوى تضعيف شوند. آقاى دايى تأكيد مى كند كه براى جلوگيرى از خستگى و مصدوميت بازيكنان آنها را در اختيار باشگاه ها قرار نمى دهد. من به ايشان مى گويم: چه ضمانتى وجود دارد كه بازيكنان در جريان اردو و بازى تيم ملى مصدوم نشوند باشگاه استقلال حدود يك ميليارد تومان براى حسين كاظمى، وحيد طالب لو و مجتبى جبارى هزينه كرده است اگر آنها مصدوم شوند چه كسى پاسخگوى هزينه هاى ماست »


__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive