به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, March 13, 2009

Re: * EsteghlalBlue * این شکست را همین امشب فراموش کنید

سلام بر كليه دوستان گروه و تبريك پيشاپيش سال نو

دوست عزيز و دوستان عزيز چه بخواهيم و چه نخواهيم اين شكست ها و پيروزي ها فراموش مي شوند. اين اولين و آخرين باخت استقلال نبوده و نخواهد بود. مهم آن است كه درس عبرت بگيريم و بطور سريالي اين اشتباهات را تكرار نكنيم. استقلال در ليگ امسال امسال به تمامي مربيان كهنه كار و با تحربه باخته است. جلالي-ذوالفقار نسب-كريمي-مظلومي-شاغلام پيرواني-كاظمي و اخيرا هم به اين مربي پرتقالي. و در بسياري از بازيها هم متزلزل ظاهر شده در حاليكه توان تيمي بالاتر از اين است. و اين نشان ميدهد كه تيم از آناليزور حرفه اي و يك روانشناس خبره بي نصيب است. اگر به فوتبال هاي اروپايي نگاه كنيم دقيقا در موقع تعويض سرمربي با بازيكن هيچ حرفي نميزند بلكه دستيار و آناليزور در كنار زمين بازيكن جانشين و  آماده حضور صحبت مي كند و اين نشان از اهميت آناليز در فوتبال امروز است. تصميم با سرمربي است ولي در مشورت با آناليزورها. آمار نشان ميدهد كه در هشتاد درصد اوقات تعويض هاي امير بيهوده و يا بر خلاف جريان بازي بوده است. حد اقل 6 بازي  مهم و بزرگ از جمله دربي ها  و بازي سپاهان و .... نتيجه بازي را از دست داده و برد را با تساوي و يا باخت عوض كرده ايم. اگر تيم يك آناليزور درست و حسابي داشته باشد بايد اين مسائل را بشكافد و سرمربي را آگاه كند اينكه يك تيم درچند بازي در دقايق پاياني بازي را مساوي كند و يا ببازد فقط از سرمربي اي مانند هكنور كوپر اينتر- و آن سرمربي لوركوزان بر مي آيد و ديديم كه با توجه به توان بالاي اين دو نفر ديگر كسي تيم دست آنها نميدهد. امير بايد بهوش باشد كه تمامي اعتباري را كه با يك قهرماني نيم بند در ليگ و جام حذفي و يكي دو تا دربي بدست آورده به آساني از دست ندهد. از دست دادن قهرماني در اين فصل يعني فاجعه و نابودي خود وي و افسردگي هواداران كه بهترين تيم 10 سال اخير استقلال را بچشم ديده اند. د رآسيا نيز بايد هشيار تر باشد. از وي انتظار قهرماني در آسيا را نداريم ولي كليد قهرماني استقلال در يك كلمه نهفته است. شجاعت و شجاعت و شجاعت. اين تيم اگر هجومي بازي كند حتي اگر گل هم بخورد تيم مقابل را نابود مي كند. بازي با راه آهن و آن گل مفت طالبلو را از ياد نبريم. بازي با پيكان و ذوب آهن و فجرسپاسي  در تهران را از ياد نبريم.

شادمان و پيروز باشيد بهمراه استقلال

سال نو مبارك      

--- On Fri, 3/13/09, bimaze2006 <bimaze2006@yahoo.com> wrote:

From: bimaze2006 <bimaze2006@yahoo.com>
Subject: * EsteghlalBlue * این شکست را همین امشب فراموش کنید
To: EsteghlalBlue@yahoogroups.com
Date: Friday, March 13, 2009, 3:31 PM

یک شکست دردناک در آخرین ثانیه نبرد جده نشان می دهد که در فوتبال باید تا آخرین ثانیه صبر کرد و حالا بهتر است به یک حمایت یکصد هزار نفری در آخرین چهارشنبه سال مقابل الجزیره فکر کنیم.

استقلال در شبی که شایسته یک پیروزی بزرگ مقابل حریف عربستانی در خاک این کشور بود در آخرین ثانیه ها شکست خورد و این در حالی بود که شاگردان قلعه نویی تا پیش از دقیقه 85 مسابقه با صبر و حوصله و با برنامه مقابل حریف ظاهر شدند اما پس از پذیرش گل اول فراموش کردند که کسب یک امتیاز در جده هم به مانند یک پیروزی بزرگ می ماند. به هر حال همیشه افکار و اهداف بزرگ به نفع آدم ها و یک مجموعه نیست.

استقلال در لیگ قهرمانان آسیا 5 مسابقه دیگر پیش رو دارد و به همین خاطر باید خیلی زود این شکست را فراموش کرد و به نبرد حساس مقابل الجزیره در تهران فکر کرد. شما اگر امشب تا صبح خوابتان نمی برد و اگر از این شکست آزرده خاطر هستید بهتر است به چهارشنبه آینده فکر کنیم و حتماً به ورزشگاه آزادی بیایید.




__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive