به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, March 17, 2009

Re: * EsteghlalBlue * تنبیه بازیکن

 سلام
برادر من  همیشه کارهای اشتباه نتایج اشتنباه به دنبال نداره.بعضی موقعها یک کار احمقانه نتایج خیلی خوبی هم بهمراه داره ..البته عکس این قضیه هم صادق هست.در اینکه قلعه نوعی نممی تونه تو لحظات حساس تصمیم گیری درست بکنه شکی نیست - حالا یا این قضیه ذاتیه یا بخاطر فشار رقبا- این تصمیم  هم  اشتباه بود. جباری بازیکنیه که در عرض چند ثانیه نتیجه یک بازی رو عوض می کنه .خودمون هم می دونیم که استقلال رو یپای جباری می چرخه.اگر بخوایم اینو انکار کنیم خو.دمون رو گول زدیم.  آقای قلعه نوعی به جای اینکه این قضیه رو انکار کنه و بچه بازی در بیارن برن چهار تا جباری بسازن تا اینطور  نشه که تیم به یک جباری وابسته بشه.
قلعه نوعی و دوستانش فراموش کردن که قهرمانی که بدست آوردن به خاطر همین جباری بود. ضمنا بازیکنی که انقدر باهوش بازی می کنه یعنی انقدر عقل  و شعور داره که عواقب کارش رو بسنجه. منتها مثل اون علیزاده ........ شهرستانی .... قلعه نوعی رو نمی کنه حرفش رو  رک می  زنه.تیمشه بهش تعصب داره.خودتون هم می دونین جنازش هم تیمهای دیگه رو هوا می برن.
در خصوص اون جمله ات هم که گفته بودی" هميشه گل از اشتباه دفاع حاصل ميشه" نه داداش من گل دوم اتحاد رو نگاه کن کدوم دفاع اشتباه کرد.انقدر حرفهای برنامه 90 رو تحویل هم ندیم . اگر می خوایم با کلمات بازی کنیم بهتره بگیم سوتی دفاعشون بود
 
 
به امیدباز پس گیری استقلال عزیز از شهرستانیها

 


From: sourena nasr <sssourena@yahoo.com>
To: EsteghlalBlue@yahoogroups.com
Sent: Wednesday, March 18, 2009 4:34:46 AM
Subject: Re: * EsteghlalBlue * تنبیه بازیکن

برادر من داری جک ميگی اساسی ، اولاً که بد از بيرون رفتن جباری و اومدن برهانی تيم خيلی بهتر بازی ميکرد. دوماً بعد بازی بگی اينکار بهتر و اون کرر اشتباه خيلی اسونه. به قول معروف معما چو هل گشت اسان شود. حالا هم بعد از بازی همه کارشناس شدن ، من هم خودم فکر ميکردم تعويض شکوری اشتباه بود اما با توضيحاتی که خود قلعه نوی داد ديدم خيلی هم اشتباه فکر نکرده بوده. ضمن اينکه اين حرفت که گل استقلال بخاطره اشتباهه دفاع اونا بود و نه تاکتيک اس اس بايد بگم که کلاً هميشه گل از اشتباه دفاع حاصل ميشه، اگه دفاع اشتباه نکنه هيچ وقت گلی زده نميشه، مهم اينکه چجوری دفاع تيم مقابل رو مجبور به اشتباه کنی.




From: saeed safari <sourena1357@ yahoo.com>
To: EsteghlalBlue@ yahoogroups. com
Sent: Tuesday, March 17, 2009 9:15:03
Subject: Re: * EsteghlalBlue * تنبیه بازیکن

منهم با بازیکن سالاری مخالفم و معتقدم نباید بازیکن تو کار مربی دخالت منه .اما این مثل اینه که یک بنا دیوار را کج بچینه و بگه نمی ریزه.یه چیزهایی هست با عقل جور در نمی آد.کدوم عاقلی دو تا هافبکش رو می بره بیرون که تیم مقابل جولان بده.واقعا مجیدی هافبک بهتریه یا جباری. گل زدن برهانی حاصل اشتباه مدافع اتحاد بود که حیدری رو جدی نگرفت نه سیاست قلعه نویی


From: pouria raoofi <djmoji_2008@ yahoo.com>
To: EsteghlalBlue@ yahoogroups. com
Sent: Monday, March 16, 2009 2:01:03 PM
Subject: Re: * EsteghlalBlue * تنبیه بازیکن

baba damet garm, belakhare peida shod yeki ke harfe hesab bezane, ta key bazikon parasti, maa tarafdare esteghlalim ya bazikonaye esteghlal?!! !

--- On Mon, 3/16/09, Arbi Kitkat <arbikitkat@ymail. com> wrote:

From: Arbi Kitkat <arbikitkat@ymail. com>
Subject: * EsteghlalBlue * تنبیه بازیکن
To: EsteghlalBlue@ yahoogroups. com
Date: Monday, March 16, 2009, 1:05 AM

با سلام و درود به تمام استقلالی ها
 
دوستان عزیز اگر واقعا" به استقلال علاقه داریم نباید اجازه بدیم که هر بازیکنی به خودش اجازه بده هر عملی رو که دلش خواست انجام بده اونهم توی یک بازی بین المللی که من عقیده دارم عکس العمل این بازیکن در نتیجه پایان بازی بی تاثیر نبود، چون باعث شد افکار کادر فنی و بازیکنان تحت تاثیر این عمل بازیکن قرار بگیره . این درسته که جباری بازیکن خوبیه و خیلی از نتایج این فصل در اثر بازی خوب این بازیکن رقم خورده ولی این دلیل نمیشه که با اولین ناملایمتی که بوجود میاد اینطور سر ناسازگاری بذاره . اینطور که من شنیده ام به خاطر نرسیدن پول به عربستان هم نمیخواسته بره و جان واریو هم تحریک شده بوده که چون بازیکن کلیدی تیم هستن میتونن تیم رو تهدید به نرفتن کنن. این بازیکن باید میدونست که استقلال همیشه با مشکل مالی مواجه بوده و میتونست به این تیم نیاد .ولی حالا که اومده باید با کم و کاستش کنار بیاد. اگر باشگاه بخواد ازاین مسئله به راحتی بگذره دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه و من کاملا" با تنبیه این بازیکن حتی در این شرایط موافق هستم حتی در این شرایط بحرانی ، چون یکبار برای همیشه باید جلوی بازیکن سالاری رو گرفت تا درس عبرتی برای بقیه بشه و تیم نظم ثابت داشته باشه. البته من قصد بی احترامی به عقیده دوستان ندارم و فقط نظرم رو گفتم. همه شما رو روز چهارشنبه تو استادیوم میبینم.
 
به امید پیروزی پرگل





Get your preferred Email name!
Now you can @ymail.com and @rocketmail. com.



__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive