به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, March 18, 2009

* EsteghlalBlue * فرش قرمز برای دشمن شماره یک فوتبال ایران!

فرش قرمز برای دشمن شماره یک فوتبال ایران!
وقتی که او پس از امضای قرارداد همکاری با باشگاه چلسی و آبرامویچ، مالک روسی این باشگاه مانع ورود باشگاه رقیب انگلیسی یعنی منچستریونایتد به آسیا ‌شد، همگان تازه متوجه شدند که چه بلایی بر سر فوتبال آسیا و تنزل مقام این قاره با دلالی آقای بن‌همام آمده است.
استقبال ويژه از چهره‌اي كه ضربات زيادي به ورزش ايران وارد كرده، موجب شگفتي شده است.
 
به گزارش خبرنگار ورزشي آينده، بن‌همام قطری شخصی است که وقتی تیم فوتبال استقلال برای ابتیاع حق قانونی خود در مشارکت در مسابقات قهرمانی آسیا به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) شکایت نمود و در آن دادگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا را مغلوب كرد، تمامی اعتبار کنفدراسیون فوتبال آسیا را در مقابل بازگشت استقلال به مسابقات قرار داد و به دادگاه کس اعلام نمود به دلیل پهناوری قاره آسیا!، مشکلات مالی، عدم تهیه بلیط و دیگر مشکلات امکان برگشت استقلال به مسابقات نیست و وقتی دوباره محکوم گردید، نهایتا اعلام کرد که اگر استقلال به مسابقات آسیایي برگردد، اعتبار و پنج دهه سابقه کنفدراسیون فوتبال آسیا از بین می‌رود!

به اعتقاد برخي اين شخص تاکنون بیشترین ضربات را بر پیکره نیمه جان فوتبال ایران وارد نموده و آخرین مورد نیز از دور خارج نمودن میزبانی ایران پس از گذشت 35 سال از برگزاری جام ملت‌های آسیاست تا سهميه سال 2011 را برای کشور خود قطر محفوظ نمايد و  از هم اکنون نيز سال 2015 را برای استرالیای تازه وارد به جرگه کشورهای آسیايي رزرو كرده است.

او یک تیم را به دلیل پنج روز دیر ارسال نمودن مدارک (در شرايطي که سه روز قبل از مسابقات می‌توان کلیه اسامی را عوض کرد) از دور مسابقات خارج می‌کند و این شیوه برخورد را انضباط می‌نامد!

وقتی که او پس از امضای قرارداد همکاری با باشگاه چلسی و آبرامویچ، مالک روسی این باشگاه مانع ورود باشگاه رقیب انگلیسی یعنی منچستریونایتد به آسیا ‌شد، همگان تازه متوجه شدند که چه بلایی بر سر فوتبال آسیا و تنزل مقام این قاره با دلالی آقای بن‌همام آمده است.

مشخص نيست چرا مسئولین ورزش ایران که بن‌همام بیشترین آسیب‌ها را به آ‌ن‌ها وارد نموده، جلو او فرش قرمز پهن کرده و حتی رای مردم ایران را در اختیار چنین فردی قرار می‌دهند!

آنها بايد به یاد بیاورند وقتی یک ایرانی عنان فوتبال آسیا را برای 8 سال در اختیار گرفته بود، ما نه تنها بازی‌های جام ملت‌های آسیا را در سال 1374 را برگزار نمودیم، بلکه حرف اول را در فوتبال آسیا و مدیران آن می‌زدیم. اما آیا در ایران هیچ مدیری پیدا نمی‌شود که پس از سی و چند سال جای خالی ایرانیان در مدیریت فوتبال آسیا و فیفا را پر نماید؟
 



__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive