به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, March 17, 2009

* EsteghlalBlue * تعویض های بازی با الاتحاد و نقدهای کارشناسان بی غرض

با سلام خدمت تمامی دوستان

 

 

من شخصا" از طرفداران پروپا قرص قلعه نوئی هستم ولی انتقاداتی هم به او دارم . به عنوان مثال دلیلی نمیبینم که مسائل دینی و اعتقادی رو وارد تیم کنه چون این خودش باعث دسته بندی بین بازیکنانی که اعتقاد محکم دارن و دیگران میشه که باید از این مسائل دوری کرد. یا مثلا" نباید بیخود به پروپای بعضیها بپیچه و خودش رو بیشتر کنترل کنه .

 

ولی در مورد تعویض های ایشان باید بگم که اصولا" انتقاد کردن کار راحتیه ولی اگر شما خودتون رو در اون جو ورزشگاه در عربستان احساس کنید با اون همه سروصدا و مسائل حاشیه ای مختص عربها و تیمی به نام الاتحاد که سروپا مسلح هستند و لااقل مسائل مالی که ریشه اکثر حاشیه های تیمهای ایرانی هست رو ندارن ، در مقابل این تیم چه هدفی رو دنبال میکنید؟ صددرصد به دنبال برد با اختلاف بالا که نخواهید بود و یک مساوی و برد خفیف منتهای آرزوی هر مربی در این میدان است. خوب آقای جباری که بازی خوبی نداشت و با سه چهار پاس اشتباه داشت همه چیز رو خراب میکرد، تا تعویض ایشان با برهانی و بثمر رسیدن گل اول که مشکلی نبود، وقتی شما در چنین زمینی یک گل جلو هستید و 6-7 دقیقه پایان بازی است صد در صد که مهاجم اضافه نمیکنید و میخواهید از گل زده دفاع کنید. آقای حجازی گفته اند که اکبرپور به لحاظ دوندگی هم مهاجم است هم مدافع. در حالی که یک مهاجم هیچ وقت مانند یک مدافع نمیتواند عمل کند . پس شاید به این تعویض هم نمیتوان خرده گرفت و تعویض آخر نیز اگر اشتباه نکنم فابیو بود که با امید روانخواه تعویض شد.که از نظر بنده بیشتر در جهت اتلاف  وقت بود و به هر حال تزریق نیروی تازه نفس.

 

یکی از آقایون که ایراد گرفتن آقای زرینچه بودن که در زمان بازیگری من بازی ایشون رو خیلی قبول داشتم . ایشون در آخرین بازیشون 3-0 از استیل آذین باخته اند . چرا این ایرادات را در تیم خود برطرف نمیکنند؟ همینطور آقای مظلومی که به تعبیر ایشان اینبار نوبت مربی گری ایشان در استقلال بود. آیا ایشان به دنبال مربی گری در استقلال نیستند؟ آقای روشن هم که از ایشان واقعا" بعید است؟! ا

 

دیشب در برنامه نود آقای حاج رضائی که تازه ایشان از با شخصیت ترین کارشناسان ایران هستند و از تعویض های مربی استقلال ایراد گرفته بودند اندکی طاقت نقد نداشتند و از مقاله ای که در سایت استقلال در مورد ایشان نوشته شده بود به حدی عصبانی بودند که تا بحال از ایشان دیده نشده بود.

 

با تمام اینها فکر نمیکنید که اندکی حسادت و غرض ورزی پشت این کارشناسی ها پنهان است؟

 

به نظر من اگر کمی خودمان را جای افراد در همان موقعیت قرار دهیم شاید راهی بهتر از آن به نظر ما هم نرسد.

 

 

استقلال به حمایت همه ما نیاز دارد- چهارشنبه ساعت 3 بعد از ظهر میبینمتون




__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive