به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Thursday, February 7, 2008

* EsteghlalBlue * اِل کلاسیکو

اِل کلاسیکو:
 
( فری )نشسته بود ترک موتورم. خلاص کرده بودم. سرازیری دربند رو میومدیم پایین همینجوری. عجب باد خنکی میزد توی صورتمون. چه صفایی داشت آخر شبی. فری یه نمه حالش بهتر شده بود انگار. یه ذره حرف میزد, یه ذره ( داریوش) میخوند. یه ذره حرف میزد , یه ذره ( ستار) میخوند. صداش قشنگه فری.
حرفاشو یه خط در میون میشنیدم.صدای اگزوز, بلند بود لامصب. فقط وقتی با دست میزد پشتم, میفهمیدم داره سوال میکنه, منم بدون اینکه بفهمم چی میگه, میگفتم آره!!.....
یه ساعت پیش بود که اون بالا روی تخت قهوه خونه, دیزی رو زده بودیم تو رگ. فری عشق دیزیهای اینجا رو داره.بعدش قلیون رو کشید سمت خودش. چند تا پک که زد , سرش سنگین شد, مثل اون دفعه.
سرش که داغ میشه, فکش گرم میشه. شروع کرد از همه چی حرف زدن. از وقتی حالش بد شده, خیلی حرف میزنه طفلکی. واسه همین کسی دیگه حوصلشو نداره . بهش گفته بودم, گوش مجانی خواستی, خودم نوکرتم. آخه فری رفیقمه. دبستان, راهنمایی, دبیرستان. فقط سال اول که رفت دانشگاه, منم رفتم سربازی. اونجا از همدیگه جدا شدیم. چقدر دلمون تنگ میشد واسه همدیگه.کره خر عاشق شده بود توی دانشگاه. توی نامه نوشته بود. همون روزا بود که دختره , سیگاری بار زده بود و داده بود دستش , اولین بار توی رودهن.........
وقتی دیدم سرش سنگین شده, قلیون رو ازش گرفتم Ùˆ شروع کردم به Ù¾Ú© زدن. فری گفت: بازی چند چند میشه امشب؟ هرچی فکر کردم, دیدم Ú©Ù‡ اصلا" امشب فوتبال نبود هیچ جا. گفتم؛ کدوم بازی؟ گفت: حالت خوبه؟! بارسلون- رئال  Ø±Ùˆ میگم دیگه. گفتم Ø› Ù…Ú¯Ù‡ امشبه؟ گفت : آره.
فهمیدم  Ø¯ÙˆØ¨Ø§Ø±Ù‡ سیماش قاطی کرده. به روش نیاوردم. گفتم: معلومه, بارسا میبره. گفت: بفرما!!!! شرط میبندی؟ گفتم؛ آره, سر چی؟  گفت؛ ( سر یه کیلو پوست تخمه!!) â€" همیشه اینو میگه- تازه اگه باختی باید 20لیتر بنزین از کارت سوختت بدی, میخوام برم پیک موتوری. گفتم؛ تو Ú©Ù‡ موتور نداری آخه... گفت؛ دارم. گفتم Ø› باشه , قبول.
شروع کردیم مثل همیشه, روی همه چی شرط بستیم؛ اینکه؛ کرنر اول رو بارسا میزنه یا رئال- اینکه شوت اول رو بارسا میزنه یارئال.- بارسا آستین کوتاه میپوشه یا رئال-تلویزیون اول نیمکت بارسلون رو نشون میده یا رئال................
فری میگفت و من حال میکردم.کلی که حرف زد , آخرش زد زیر خنده, هر وقت اینجوری میخنده, بعدش گریه ش میگیره طفلکی. گفت ؛ سردم شده, بریم خونه.
قرار شد تا ساعت 11 برسیم خونه ی فری اینا, واسه دیدن بازی.
رسیدیم خونه شون. یه راست رفتیم اتاق فری. تازه نشسته بودیم که صدای زنگ بلند شد. بابای فری بود, آقا مصطفی. اولش نمیدونست ما اومدیم. شروع کرد با مامان فری احوالپرسی.
فری گفت؛ غلط نکنم , امشب یه خبراییه. گفتم؛ چطور؟ گفت؛ آخه بابام 12 شب زودتر نمیاد خونه.تازه امشب خیلی ننه مو تحویل میگیره. با تعجب گفتم Ø› یعنی چی؟   Ø®ÛŒÙ„ÛŒ جدی گفت؛ عجب خری هستی ها , فکر کنم بابام امشب میخواد به مامانم خیانت کنه!!! خندم گرفت, گفتم Ø› آخه از کجا میدونی؟ گفت؛ بابام مشکوک میزنه , تازه؛ دیشب داشت عکسای بی ناموسی نیگا میکرد , یواشکی.
گفتم؛ ولش Ú©Ù†, به ما Ú†Ù‡ مربوطه. گفت؛ آخه اگه اینجوری باشه, فوتبال مالیده. راستی امشب چند شنبه س؟ گفتم؛ یه شنبه. گفت؛ ولی بابام, پنج شنبه ها اینجوری میشد, نا کس!  Ú¯ÙØªÙ…Ø› حالا یه هفته میخواد اروپایی فکر کنه, چیکارش داری؟........
5 دقیقه مونده بود به 11.آماده شدیم واسه بازی. ( ال کلاسیکو). عجب حالی داشت فری! روی پیشونیش دون دون عرق نشسته بود.مثل همیشه رفتیم توی بالکن. تخته ی ( فوتبال دستی) رو گذاشتیم وسط. شیر یا خط انداختیم. توپ افتاد دست من. توپ رو گذاشتم روی پای دروازه بان. با یه تقه, بازی شروع شد, ال کلاسیکو!
چه سرو صدایی میکرد فری. خونه رو گذاشته بود روی سرش لامصب.
10 دقیقه بازی کردیم. گفت؛ سرم گیج میره. همونجا دراز کشید.هول کرده بودم. باباشو صدا زدم. آقا مصطفی اومد. خیلی آروم, دوتا قرص گذاشت توی دهن فری و یه قلوپ آب بهش داد. بعد گفت؛ فری جون, بسه دیگه بابا. بگیر بخواب. صبح زود باید ببرمت آسایشگاه. گفتم؛ آقا مصطفی , خودم میبرمش با موتور.
آقا مصطفی یه نگاه به من کرد و هیچی نگفت و رفت.
فری که به زور زبونش رو تکون میداد, به من گفت:کرنر اول رو کی زد؟ گفتم؛ رئال. خندید. هر وقت اینجوری میخنده, بعدش گریه ش میگیره طفلکی.
گفت ؛ گل اول رو کی زد؟ بارسا یا رئال؟ گفتم: رئال. گفت: دیدی باختی. داداش, بارسا زاییده, اونم دو قلو!!.... بنزین یادت نره. 20لیتر باختیا.... گفتم؛ نوکرتم هستم..._ آخه فری رفیقمه. دبستان و....-
همینجور Ú©Ù‡ Ù…ÛŒ خندید, اشکش راه افتاد از گوشه ÛŒ چشمش مثل همیشه. آخه هر وقت اینجوری میخنده, بعدش گریه Ø´ میگیره طفلکی.  
 
اسی â€" دلــتا


Looking for last minute shopping deals? Find them fast with Yahoo! Search. __._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/esteghlalblue

http://www.esteghlalblue.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive