به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, February 26, 2008

* EsteghlalBlue * Kootah az football

رئيس كميته انضباطى فدراسيون فوتبال گفت: كميته استيناف طبق ماده ۹۲ انضباطى اختيار قانونى دارد كه در راى هاى صادر شده تخفيف دهد. عبدالرحمن شاه حسينى، درخصوص راى كميته استيناف در مورد پرونده ديدار سپاهان و پرسپوليس ضمن بيان مطلب فوق افزود: هنوز راى صادر شده را نديده ام اما طبق قانون و ماده ۹۲ كميته استيناف مى تواند از باب تخفيف، راى كميته انضباطى را تعديل دهد. شاه حسينى اضافه كرد: اميدوارم تخفيف شوراى استيناف تاثير گذار باشد و از اين به بعد در اصفهان و ساير شهرهاى كشور شاهد بروز حوادث اين چنينى در ورزشگاه هاى كشور نباشيم. وى خاطر نشان كرد: اضافه شدن خسارت سرباز مصدوم بيش از همه بخش هاى اين راى من را خوشحال كرد و اميدوارم حمايت ها از اين سرباز همچنان ادامه داشته باشد. البته يادمان باشد اين حادثه لكه ننگى براى فوتبال بود و ممكن است سرباز احمدى تا آخر عمر هيچ كجا را نتواند ببيند كه اين اتفاق غير قابل جبران است.
 
«على پروين» پس از پيروزى استيل آذين مقابل داماش گفت: از ابتدا مى دانستيم كه پيروز ميدان هستيم اما نه با ۵ گل. اين بهترين بازى بازيكنان ما در هفته هاى اخير بود. قائم مقام استيل آذين تاكيد كرد: تمام هدف ما اين است كه به ليگ برتر صعود كنيم، هر چند كه اين كار براى تيمى همانند استيل آذين كه تازه تاسيس است كمى مشكل باشد اما مطمئنم اين كار شدنى است. وى در پاسخ به سوالى مبنى بر انتخاب سرمربى تيم ملى تاكيد كرد: اگر من جاى «كفاشيان» بودم يكى از گزينه هاى مورد نظر را پاى ميز مذاكره نشانده و هر چه سريع تر قرارداد را با وى امضاء مى كردم. چهارشنبه
 
 
مهاجم ايرانى تيم الظفره امارات با مسئولان بوخوم براى حضور در اين تيم به توافق رسيد. «سياوش اكبرپور» سه شنبه شب در هتل استقلال با اشتفان كونتس مدير ورزشى باشگاه بوخوم وارد مذاكره شد. وى كه چندى قبل فيلم بازى هاى خود را براى اين باشگاه ارسال كرده بود با مورد تأييد قرار گرفتن از سوى مدير عامل و سرمربى اين تيم، شب گذشته با نماينده بوخوم به توافق رسيد و ۲ طرف پيش قراردادى را نيز به امضا رساندند. مسئولان بوخوم در صورتى حاضر به عقد قرارداد نهايى با اكبرپور مى شوند كه باشگاه الظفره به اين انتقال رضايت دهد و در اين صورت، اكبرپور ۶ ماه به صورت قرضى به تيم آلمانى منتقل مى شود.
 
محمد مايلى كهن» گفت : من بر مواضع قبلى خودم همچنان اصرار دارم. ما نمى توانيم يك برنامه شيك كه قابليت اجرايى ندارد را عملى بدانيم . مثل اين است كه افكار عمومى را به بازى بگيريم. عملاً تا بازى با كويت برنامه قابل اجرايى وجود ندارد. من برنامه خودم را اعلام و تاكيد كرده ام كه بايد روى انگيزه تيم كار كنيم.مايلى كهن با اشاره به نام برخى از بازيكنان ليگ برتر گفت: بازيكنى مثل محمود كريمى كه من به او مى گويم مايكل اوون وطنى چند سال است كه در حسرت فيكس شدن در تركيب تيم ملى قرار دارد! هر دفعه دعوت شده احساس كرده سياهى لشگر است و جايى در تركيب تيم ندارد. بازيكنى مثل احسان حاج صفى چه زمانى بايد فرصت حضور در تيم ملى را پيدا كند؟من اعتقاد دارم مهره هاى خيلى خوب داريم و اگر تنها به بازيكنان اسمى و مطرح توجه نشود نتيجه مى گيريم. از آقاى فائقى بپرسيد. روزى كه مى خواست مرا انتخاب و معرفى كند خيلى ها گفتند اين كلاه براى مالى كهن گشاد است و او شايسته اين عنوان نيست. به فائقى گفتم ممكن است تصميماتى بگيرم كه كه رنگ روى شما عوض شود و تعجب كنيد. البته منظورم تصميمات غير منطقى نبود، مقصود من استقلال كارى بود.حتى ما در انتخاب بازيكنان و ليست ۵۰ نفره با خيلى ها مشورت مى كرديم.سرمربى اسبق تيم ملى كه به سفارش ناپذيرى شهرت دارد با اشاره به مثالى در اين زمينه گفت: يك روز پيش آقاى هاشمى طبا رفتم كه سفارش يكى از بازيكنان را به من كرد. اسم آن بازيكن را نمى آورم كه مورد حمايت ايشان قرارداشت. اتفاقاً بازيكن خيلى خوبى بود.حتى حق داشت در تيم ملى بازى كند. شايد در آن مقطع من به او ظلم كردم. آقاى هاشمى طبا از او دفاع كرد اما در اولين فرصت اسم او را خط زدم چون به اين فكر مى كردم كه اگر قرار باشد اينطور ادامه بدهيم هر دو زمين مى خوريم. به آقاى هاشمى طبا علاقه داشتم و دارم اما گفتم اگر آن بازيكن انتخاب شود شايد مسائل ديگرى هم به وجود بيايد و پيشنهادات ديگر هم بدهند براى همين خط زدم اسم آن بازيكن را. منافع ملى را هميشه ترجيح داده ام. كارنامه من در اين خصوص كاملا مشخص است.وى در پايان پيرامون احتمال همكارى با جلالى در تيم ملى اظهار داشت: هميشه اين يكى از هدف هاى من بوده كه با مجيد جلالى در تيم ملى همكارى كنم البته اين موضوع به نظر ايشان هم بستگى دارد هرچند كه گاهى ايشان خيلى هم با ما يار و همراه نبودند!
 
خبرگزاري آسوشيتدپرس از باري در ايتالياگزارش داده كه فدراسيون فوتبال ايران با " گيسپه ماتراتزي " كه دسامبر گذشته ( آذرماه ) از سمت مربي تيم دسته دوم فوتبال باشگاه " باري " ايتاليا كناره‌گيري كرده تماس گرفته تا مربي تيم ملي فوتبال ايران شود . اين خبرگزاري افزوده است كه ماتراتزي در گفت و گويي كه با خبرگزاري ايتاليايي " آنسا " به عمل آورده ، خاطرنشان ساخته است كه " آنان ( فدراسيون فوتبال ايران ) با من تماس گرفته تا ببينند كه آمادگي دارم كه مربي تيم ملي فوتبال ايران شوم كه من بلافاصله با شور و شوق پاسخ دادم ، بله آمادگي دارم ." ماتراتزي گفته است كه بازي تيم‌هاي ملي ايران و سوريه را كه نتيجه آن مساوي شد مشاهده كرده و خاطرنشان ساخته كه تيم ملي فوتبال ايران از مهارت فردي خوبي برخوردار است. آسوشيتدپرس مي‌افزايد : ماتراتزي گفته است " خيلي خوشحال خواهم شد كه به تهران بروم و هدايت تيم ملي فوتبال ايران را به عهده بگيرم ." ايران در گروه ‪ ۵آسيا براي بازي‌هاي مقدماتي جام جهاني با كشورهاي كويت ، سوريه و امارات رقابت مي‌كند .


Looking for last minute shopping deals? Find them fast with Yahoo! Search. __._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/esteghlalblue

http://www.esteghlalblue.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive