به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, February 5, 2008

* EsteghlalBlue * Kootah Az football

«مهدى تاج» نايب رئيس فدراسيون فوتبال در خصوص امضاى قرارداد با سرمربى جديد تيم ملى گفت: صحبت هاى خوبى با خاوير كلمنته انجام داديم و اميدواريم هر چه زودتر قرارداد نهايى اين مربى به امضا برسد. وى افزود: در رابطه با تمامى موارد با كلمنته به تفاهم رسيده ايم. از نظر مبلغ و مدت قرارداد هيچ نقطه مبهمى ميان ما وجود ندارد و تنها موضوعى كه باعث شده اين مربى امضاى قرارداد نهايى را به تعويق بيندازد، مشورت وى با خانواده اش است. تاج اظهار داشت: اميدوارم تا قبل از يكشنبه، قرارداد نهايى را با خاوير كلمنته امضا كنيم. او تا يكشنبه از ما وقت خواسته اما تلاش مى كنيم تا قبل از اين روز، قرارداد نهايى توسط طرفين امضا شود.
 
 
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: صحبت هاى باقيمانده انجام شد و كلمنته امروز براى امضاى قرارداد به فدراسيون فوتبال مى آيد. «على كفاشيان» اظهار داشت: قرارداد اصلى را ديشب در اختيار اين مربى قرار داديم تا مطالعات لازم را انجام دهد و به احتمال فراوان امروز براى امضاى قرارداد به فدراسيون فوتبال خواهد آمد تا زودتر از موعد مقرر، حضورش را در ايران قطعى كند. چاره اى براى حل مشكل ايشان به منظور اقامت در ايران در نظر گرفته ايم تا به هيچ عنوان حتى ذره اى ضرر نكنيم. كفاشيان پيش از اين از مشخص شدن وضعيت كلمنته پس از ديدار ايران و سوريه خبر داده بود و شخص كلمنته نيز در برنامه زنده تلويزيونى تأكيد كرد، قراردادى با فدراسيون ايران منعقد نكرده و روز يكشنبه هفته آينده نظر نهايى خود را اعلام خواهد كرد.
 
عضو هيأت رئيسه فدراسيون فوتبال با تأكيد بر حضور كلمنته در تيم ملى گفت: تمامى تعاملات براى حضور كلمنته انجام شده و مطمئناً تا پنجشنبه وضعيت نهايى او با ثبت قرارداد مشخص خواهد شد. «ناصر شفق»افزود:از اول هم قرار نبود كه وضعيت كلمنته ديروز قطعى بشود ضمن اينكه به هيچ وجه بحث فسخ قرارداد هم بين طرفين مطرح نبوده است . وى ادامه داد:طى جلساتى كه با كلمنته داشته ايم وى اعلام كرده كه ۵ ماه فرصت براى آماده سازى يك تيم منسجم و قدرتمند مى خواهد كه مورد موافقت فدراسيون قرار گرفته است.
 
 
رئيس سازمان تربيت بدنى روز گذشته در جمع خبرنگاران در رابطه با موارد مختلف سخن گفت. وى در باره كمك به استقلال و پرسپوليس اظهار داشت: بين فدراسيون فوتبال و باشگاه هاى پرسپوليس و استقلال تفاوت زيادى وجود دارد. فدراسيون ملى است و براى اداره آن مى بايست به قدر كافى وقت بگذارم اما برايم ميان هيچ باشگاهى فرق وجود ندارد. امسال ۵/۲ تا ۳ ميليارد تومان به اين ۲ باشگاه كمك شده كه پيش از اين سابقه نداشته است. باشگاه ها خود بايد به فعاليت و تبليغات پرداخته و درآمد ايجاد كنند كه از محل آن بتوانند هزينه نمايند. وى ادامه داد: براى استقلال ۵۰ هزار متر زمين در جاده كرج در نظر گرفته شده تا كار ساخت مجموعه ورزشى اختصاصى آغاز شود. مرغوبكار و درفشى فر نيز در اختيار پرسپوليس و استقلال قرار دارد. اجاره آنها ساليانه نزديك به ۳۵۰ ميليون تومان مى شود كه فقط با ۵ ميليون تومان، در اختيار اين ۲ باشگاه قرار داده ايم
 
 
آخرين تمرين تيم ملى فوتبال كشورمان پيش از رويارويى با سوريه، ساعت ۱۶ ديروز به مدت يك ساعت در زمين شماره يك ورزشگاه آزادى برگزار شد. خاويركلمنته اين تمرين را به مدت ۴۵ دقيقه زير نظر گرفت و سپس ورزشگاه را ترك كرد. دويدن، انجام حركات كششى، آقاوسط، كارهاى تركيبى، شوتزنى و ضربات ايستگاهى و بازى فوتبال در فضاى محدود در قالب ۲ تيم ۹ نفره، برنامه هاى ديروز ملى پوشان بود. اين تمرين ساعت ۱۷ به پايان رسيد.
 


Never miss a thing. Make Yahoo your homepage. __._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/esteghlalblue

http://www.esteghlalblue.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive