به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, February 29, 2008

* EsteghlalBlue * Kootah az Football

«عليرضا مرزبان» مربى پرسپوليس طى اظهار نظرى گفت: با ۱۲ ديدار پيش رو تا پايان فصل هيچ چيز براى قهرمانى ما محال و غير ممكن نيست حتى بازگشت كامل امتيازات تيم سپاهان زيرا كه قهرمانى را به سادگى از دست نخواهيم داد. وى با اشاره به ديدار مقابل مقاومت گفت: مقاومت با از دست دادن جام حذفى چشم به متوقف كردن ما در شيراز دارد اما با درس گرفتن از ديدار رفت مى دانيم كه چطور براى پيروزى و كسب ۳ امتياز به مصاف شاگردان پيروانى برويم. مرزبان با اشاره به مصدومان پرسپوليس گفت: تيم ما لشكرى از مصدومان را دارد كه هر كدام از آنها به تنهايى يك تيم هستند و بعيد مى دانم كه نصرتى، حيدرى، آشوبى و واعظى باوجود تلاش كادر پزشكى به ديدار مقابل مقاومت برسند. مربى پرسپوليس در خصوص حواشى ايجاد شده توسط شيث در تمرينات گفت: اين مسائل در تيم هاى بزرگ دنيا هم رخ مى دهد اما با اشرافى كه كادر فنى بر روى تيم دارد خوشبختانه اين موضوع كمتر از ۱۵ دقيقه حل و فصل شد. وى با اشاره به صحبت هاى احتمالى مبنى بر حضور قطبى در تيم ملى گفت: اميدوارم كه قطبى همچنان به پرسپوليس وفادار بماند اما اگر تصميم به رفتن او شد، استيلى و من به خوبى مى توانيم حاشيه هاى تيم را جمع كنيم و به درستى راه قطبى را براى تصاحب جام قهرمانى ادامه دهيم.
 
فيروز كريمى» سرمربى استقلال بعد از پايان بازى با برق شيراز حاضر به مصاحبه نشد چرا كه مشكل حنجره داشت. با اين حال وى اظهار نظر جالبى در خصوص عملكرد رحيم رحيمى مقدم (داور مسابقه) كرد. او گفت: نامه شكايت آميز خود را در اولين فرصت تقديم مسعود عنايت، رئيس كميته داوران مى كنم تا بداند كه داور با استقلال چه كرد. رحيمى مقدم در حالى در ثانيه هاى آخر يك پنالتى براى برق شيراز گرفت كه هرگز چنين اتفاقى نيفتاده بود. وى افزود: باور كنيد اگر به واسطه اين پنالتى بازى به تساوى كشيده مى شد يا مى باختيم هرگز به آن اعتراض نمى كردم اما حالا كه با اختلاف برده ايم اعتراض مى كنم تا معلوم شود به دنبال توجيح ضعف تيمم نيستم. قصدم روشنگرى است. رحيم رحيمى مقدم با اين اشتباه خود نتوانست مانع پيروزى استقلال شود اما او بايد بداند اشتباه هاى مشابه مى تواند كمر هر تيمى را بشكند.
 
«عليرضا منصوريان» در مصاحبه بعد از بازى خود در خصوص صحبت هاى اميرحسين صادقى كه گفته است بازوبند كاپيتانى ديروز براى او خوش يمن نبود، گفت: ما در يك بازى زيبا و تماشاگر پسند ۴ گل به برق زديم و من نمى دانم چرا صادقى گفته اين بازى براى وى خوش يمن نبوده است؟! البته مى دانم او به خاطر اينكه به خودمان گل زد چنين نظرى دارد. اميرحسين بايد بداند وقتى مهاجمان تيم موقعيت ها را يكى پس از ديگرى از دست مى دهند در اصل به خودمان گل مى زنند نه اينكه او بعد از مدتها يك اشتباه كرده و بخواهد به خاطر اين موضوع ناراحت باشد.
 
صادق ورمزيار مربى استقلال كه به جاى فيروز كريمى در كنفرانس خبرى بعد از بازى حاضر شد، گفت: خوشحالم كه در اين بازى برنده بوديم و با ارائه روند رو به رشد توانستيم به ۳ امتياز برسيم. اين ۳ امتياز نتيجه تلاش و تمرينات مستمر در هفته هاى گذشته بود. در طرف مقابل برق شيراز از هافبك هاى خوبى بهره مى گيرد كه به راحتى مى توانستند از پرس بازيكنان ما خارج شوند.ورمزيار در دفاع از آرش برهانى اظهار داشت: برهانى از بهترين بازيكنان استقلال است كه متأسفانه در هر بازى بد شانسى مى آورد. بالاخره بايد فكرى به حال خودش بكند و با كمك بچه ها از اين وضع خارج شود.وى پنالتى دقيقه ۹۰ را اشتباه داورى خواند و تصريح كرد: متاسفانه تصميمات داوران هميشه بازى ما را تحت تأثير قرار مى دهد و اين بار اين اشتباه در دقيقه ۹۰ تكرار شد.
 
 
فيفا ،فدراسيون فوتبال كويت را تهديد به تعليق كرد. پس از آن كه چندى پيش فيفا با تعليق فوتبال كويت كميته انتقالى را مسئول برگزارى انتخابات و تدوين اساسنامه جديد فدراسيون فوتبال اين كشور كرد، اين كميته نتوانست انتخابات را به موقع در كويت برگزار كند. فيفا در آخرين نامه اش به كويت اين كشور را تهديد كرد كه اگر تا ۲۴ اسفند اساسنامه جديد مطابق با اساسنامه مدل فيفا تدوين نكند، فوتبال اين كشور را از كليه فعاليت ها تعليق و اين تيم را از رقابت هاى مقدماتى جام جهانى ۲۰۱۰ كنار خواهد گذاشت. فيفا تاكيد كرده كه تصميم كويت براى برگزارى انتخابات هيات رئيسه با ۱۴ عضو در فروردين ماه سال آينده بر خلاف قوانين بين المللى است و بايد اين انتخابات بر پايه ۵ عضو برگزار شود و اساسنامه جديد نيز با اساسنامه فيفا مطابقت داشته باشد. ۲ تيم ايران و كويت ۶ فروردين سال آينده در شهر كويت و در چهارچوب رقابت هاى مقدماتى جام جهانى به مصاف هم خواهند رفت اما در صورتى كه تا ۲۴ اسفند خواسته هاى فيفا برآورده نشود، بازى ايران مقابل كويت برگزار نخواهد شد.
 


Be a better friend, newshound, and know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now. __._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/esteghlalblue

http://www.esteghlalblue.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive