به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, June 15, 2009

[farsibooks] Fw: تحصن در دانشگاه تهران










 
----- ubject: تحصن در دانشگاه تهران



اعلام انزجار و در خواست تحصن از طرف انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران به مناسبت یورش وحشیانه مهاجمین سازمان یافته به کوی دانشگاه تهران 

به نام خدا

یکبار دیگر یورش مهاجمین سازمان یافته به کوی دانشگاه تهران فاجعه آفرید. تعداد قابل‌توجهی از دانشجویان، که نیمه‌شب در حال مطالعه در کتابخانه یا در حال استراحت در اتاق‌های خود بودند، مضروب و مجروح گردیدند، چند صد نفر از دانشجویان، که آمار آنان تا 700 نفر نیز اعلام شده است، پس از ضرب و جرح ربوده شده و توسط اتوبوس‌های انتقال مجرمین به محل نامعلومی انتقال یافته‌اند. کتابخانه و سایت کامپیوتر خوابگاه آسیب اساسی دیده و همه تجهیزات آن نابود شده‌اند. ساختمان‌های محل سکونت دانشجویان نیز از این یورش مصون نمانده و وسایل شخصی آنان به یغما رفته یا نابود شده است. بوی دود و آتش و آثار گازاشک‌آور هنوز پس از چند ساعت به مشام می‌رسد.

حجم خسارات انسانی و مالی این یورش بدون تردید از فاجعه 18 تیر سال 78، که توسط مقامات عالی‌رتبه نظام از آن با عنوان جنایت یاد شد، بسیار گسترده‌تر است. لذا انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه تهران ضمن اعتراض به این یورش وحشیانه و اعلام انزجار از آمرین و عاملین شکستن حریم دانشگاه، از اعضای محترم هیأت علمی و تمامی دانشگاهیان فهیم و آزاده دعوت می‌کند جهت دفاع از منزلت دانش و دانشگاه و همدردی با دانشجویان و حمایت از آنان در تحصن آرامی که از ساعت 9  صبح روز سه‌شنبه 26/3/88 در محل مسجد اصلی دانشگاه تهران تشکیل می‌شود، حضور به ‌هم رسانند.

                     &



__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

No comments:

Blog Archive