به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, June 9, 2009

* EsteghlalBlue * هدف دوگانه علی آبادی در بازگشت کاشانی



هدف دوگانه علي آبادي در بازگشت حاج حبيب)كاشاني تنها يك راي از پنج!!!(

بازگشت حاج حبيب كاشاني به پرسپوليس را مي توران مهمترين خبر فوتبالي صبح امروز دانست.

سايت گل- در حاليكه همه چيز ، حتي نتيجه نا اميد كننده تيم ملي در پيونگ يانگ تحت تاثير انتخابات رياست جمهوري چندان مورد توجه قرار نگرفت امروز صبح يكي ديگر از آن اتفاقات فوتبالي رقم خورد كه اگر شرايطي غير از امروز در كشور حاكم بود بي ترديد در ميان تيترهاي جنجالي مطبوعات و خبرگزاريها جلب توجه مي كرد. اين اتفاق عجيب بازگشت حبيب كاشاني مدير عامل مستعفي و ناراضي پرسپوليس آنهم در اين مقطع حساس به پرسپوليس است.

در حاليكه اين شايعه را كمتر كسي در ابتدا مي پذيرفت اما با اعلام رسمي سازمان تربيت بدني كه "دستور شخص رئيس سازمان" را يدك مي كشيداين شخص بار ديگر به پرسپوليس بازگشت هرچند اينبار نه در كسوت مدير عاملي كه با عنوان يكي از اعضاي هيئت مديره باشگاه.

 نكته حائز اهميت و حتي ديگر نخ نما شده اي كه اين انتخاب را در موجي از علامات سوال رها مي كند مشكلات موجود ميان حاج حبيب و شخص علي آبادي در زمان مديريت كاشاني در پرسپوليس است كه در انتها موجب شد كاشاني با بيان صريح اين مشكلات و اختلافات استعفانامه فورماليته خود را تسليم هيئت مديره وقت باشگاه پرسپوليس كند. جالب اينجا است كه حبيب كاشاني پس از بركناري محترمانه اش در سال 1387 و اضافه شدن حسين هدايتي اعلام كرد كه حضور مرد ثروتمند در هيئت مديره باشگاه پرسپوليس پيشنهاد خود او بوده است و حالا موضوع جالب تر اينجا است كه با حكم رئيس سازمان تربيت بدني بعنوان رئيس مجمع باشگاه پرسپوليس اينبار كاشاني جايگزين هدايتي مي شود. البته كه با توجه به اخبار و مصاحبه هايي كه طي چند روز اخير در رابطه با بازگشت علي سعيدلو معاون رئيس جمهور به پرسپوليس شنيده مي شود مي توان مطمئن بود كه تركيب هيئت مديره اين باشگاه دستخوش تغييرات اساسي شده و پست رياست هيئت مديره نيز و جانشيني هدايتي به سعيدلو سپرده خواهد شد.

 با تمام اين اوصاف و اين موضوع كه كاشاني با هدف رياست هيئت مديره به باشگاه پرسپوليس اضافه نشده اين فرضيه از هم اكنون شكل گرفته كه پست بعدي حاج حبيب بار ديگر مدير عاملي اين باشگاه خواهد بود. اما اگر در پي تحليل اتفاقات روز باشيم بايد به انتخابي از روي هوشمندي اشاره كنيم كه از سوي سازمان تربيت بدني صورت گرفته هرچند همانطور كه گفته شد حركات بعدي سازمان نقشي به مراتب تعيين كننده تر خواهد داشت.

 اين انتخاب را از آن رو مي توان هوشمندانه توصيف كرد كه علي آبادي گويي با يك تير دو نشان زده است. در وهله اول رئيس سازمان اين روزها بيش از هرچيزي درگير انتخابات و مسائل مربوط به آن است و در همين راستا حضور چهره اي كاريزماتيك مثل حبيب كاشاني كه روزهاي خوش پرسپوليس با او رقم خورده مي تواند دركم كردن فشار كمر شكن و موج انتقادات وحشتناك كه اينروزها متوجه رئيس سازمان است را به ميزان قابل توجهي كاهش دهد.

 از سوي ديگر حبيب كاشاني نه بعنوان مدير عامل بلكه تا اين لحظه تنها يكي از اعضاي هيئت مديره است و اين خود نشان مي دهد كه انتخاب او از سوي رئيس سازمان نه يك حركت آشتي جويانه بلكه انتخابي از روي سياست و هوشمندي است. علي آبادي با اين كار هم دل طرفداران را بدست آورده و در كنار آن پست كليدي مدير عاملي را هم در اختيار او قرار نداده است.با اين اوصاف و تاكيد مي كنيم تا اين لحظه حبيب كاشاني تنها يك راي از پنج آراي هيئت مديره اي است كه مدير عاملش كماكان حاج عباس انصاريفرد است.

 بي شك اين انتخاب سياستمدارانه طي روزهاي آينده منشا اتفاقات تازه اي در اين باشگاه پرطرفدار خواهد بود.

  اميد ذاكري نيا




__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive