به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, May 24, 2009

Re: * EsteghlalBlue * رکوردهای امیر قلعه نویی در استقلال



جهت قضاوت دوستان عزیز من یکبار دیگر متنی را که در جواب آن دوست عزیزمان که با بیان کردن چندین مورد درست و نادرست که آنهم مربوط به یک دوره از جام آسیاست قصد کوبیدن امیر قلعه نویی را داشت ولی در حقیقت استقلال را کوبیده بود در همین جا می نویسم و بعد میروم به سراغ آقای کیانی

"

من امیر خانی نیستم و انتقادات فنی و غیرفنی زیادی به امیر قلعه نویی دارم  ولی اینها که نوشتی نهایت بی انصافی است و همه در یک فصل رخ داده است و کارنامه یک انسان با چندین سال مربیگری را در یک فصل تنها بررسی نمی کنند

 برادر عزیز. من تعدادی از رکوردهای او را در طول چند سال سرمربی گری استقلال می نویسم. تا حق مطلب ادا شده باشد. بخصوص که استقلال در بازیهای آسیایی عملکرد بدی نداشت و در بسیاری از بازیها مستحق باخت نبود که هیچ بلکه شاید مستحق برد هم بود. تیم های دیگر ایرانی بجز پرسپولیس که شانسهای زیادی یارشان شد همه به سواد و قدرت مدیریت و بازیکنان میلیونی خارجی باشگاههای عربی باختند. یاد بگیریم که در هنگام تحلیل کردن تمامی موارد را اعلام کنیم نه فقط نکاتی را که در راستای منویات ماست.

کوبیدن امیر با این ارقامی که شما اعلام کردید در حقیقت کوبیدن استقلال است. آیا شما استقلالی نیستید

1-     عدم باخت به پرسپولیس در تمامی ادواری که سرمربی استقلال بوده است.

2-     پرافتخارترین سرمربی لیگ با 2 قهرمانی و 2 نایب قهرمانی و یک سومی

3-     بهترین خط حمله و بهترین خط دفاعی دردومین قهرمانی لیگ برتر حرفه ای ایران

4-     بیشترین برد در مسابقات فصل جاری

5-     3 قهرمانی جام حذفی

6-     3 دوره اقای گل از تیم استقلال تحت رهبری او با بیشترین گل زده 21 گل "

 

1-جناب آقای کیانی از خصوصیات انسانهای کم خرد در همان خندیدن به حرف و گفتار دیگران است. چون یا حرفی درست است که باید آن را تایید کرد و اگر نادرست است باید تحلیل کرد و دلایل نادرستی آن را بیان کرد.

زمانی که نیوتن از قوانین چندگانه اش سخن می گفت همگان او را ستایش کردند و تا سالها بعد که انیشتن ثابت کرد که این قوانین در حوزه ماکروسکوپیک درست است و در کوانتوم قوانین دیگری از جمله نسبیت برقرار است و این قوانین صادق نیست.

 اینجانب در طول سالیان مطالعات و تدریسم در دانشگاه هرگز نخواندم و به هیچ شاگردی نگفتم که انیشتن جایی نیوتن را مسخره کرده باشد. و هزاران فاکت دیگر را می توانم برایتان نام ببرم که تضارب اندیشه در آنها صورت گرفته نه استهزا و خندیدن.  هرگز ندیدم که کسی در مباحث دیگران را به سخره گرفته باشد و صحبت از خنده کرده باشد. تازه آنجا مباحث عملی بوده در حالیکه  اینجا محل بحث مباحث نظری و سلیقه ای و احساسی است.

2-شرط نقد منصفانه و خردمندانه گفتن تمامی حقایق است. لا اله الا الله را هم اگر بدو بخش تقسیم کنیم و هر قسمت را به تنهایی بگوییم یا کفر گفته ایم یا حرف بی معنی. (چون بخش اول یعنی لا اله یعنی خدایی نیست و اگر دومی را بگوییم بجز خدا که بی معنی است) پس بهتر است یک مطلب را تماما بخوانیم و به نقد بنشینیم تا دیگران اگر از ما نمی آموزند بد اموزی نیز نصیبشان نشود.

3- در آن نوشته اشاره کردم که عملکرد تمامی تیم های ایرانی نا مناسب بود. اصولا طبیعت فوتبال بگونه ای است که درطول 90 دقیقه گاهی یک ضربه که به سمت دیگری شلیک می شود به بدن یکی از بازیکنان خودی و غیر خودی برخورد می کند و به چارچوب میرود ویا داوری با اشتباهاتش نتیجه رابه ناگهان تغییر می دهد و حق یک تیم که 89 دقیقه بازنده نبوده تمامی امید و آرزوهایش بر باد می رود. بازی بارسلونا و چلسی را دیدیم. اگر یک هیات ژوری در این مسابقه بنا بود نظر بدهد و جنابعالی هم عضو این هیات بودید آیا رای به باخت چلسی می دادید؟ آیا در دوبازی اول حقی از استقلال در زمین ضایع نشد؟ و اگر سرمربی مورد تایید شما بر این تیم حکم میراند بازهم به ایشان خنده روا میداشتید  و هزاران اما و اگر دیگر

4- تا اینجا که مطالب گروه را می خوانم شما را در مقام یک صاحبنظر ندیده ام چون همواره یا مشغول کوبیدن هستید یا خندیدن. آیا هدف از عضویت در این گروه کوبیدن و خندیدن است؟ پس بفرمایید که عنوان گروه را به مسخره خانه و یا زورخانه تغییر دهند تا دیگران بطور تصادفی جذب این گروه نشوند. روز اولی که استقلال بلو را دیدم به نظرم آمد که اینجا هواداران استقلال جمعند ولی حالا متوجه شده ام که نه اینجا گود زنبورک خانه ایست که معدود افرادی بر له یا علیه خان های آبی مشغول زور آزمایی هستند.

5-اگر من بجای شما بودم در عملکردم تجدید نظر می کردم و در درجه اول از اعضای گروه بخاطر توهینی که به این مکان و مجال کرده اید عذر خواهی میکردم ولی میدانم که اهل این کارها نیستید. طبیعت انسانهایی اینچنینی همین است.

 

هماره خندان باشید. من  انسانهای زیادی را بر سر چهار راه ها دیدم که مشغول رقصیدن و خندیدن هستند و خیلی هم سرخوشند ولی باید نظر دیگران را در باره آنان پرسید.

 



--- On Sat, 5/23/09, mehrdad Y <mehrdad2990@yahoo.com> wrote:

From: mehrdad Y <mehrdad2990@yahoo.com>
Subject: Re: * EsteghlalBlue * رکوردهای امیر قلعه نویی در استقلال
To: EsteghlalBlue@yahoogroups.com
Date: Saturday, May 23, 2009, 1:07 PM

چند وقتی نوشته های برخی عزیزان این گروه موجب نشاط من می شود.

یکی (Blueman_forever) نوشته بود استقلال در بازیهای آسیایی عملکرد بدی نداشت. کلی خندیدم. عزیز دل می خواستی بین چهار تیم چندم بشیم که بگی عملکرد بدی داشتیم. تو 16 تیم غرب آسیا استقلال چهاردهم شد. بعد می گی عملکرد بدی نداشتیم؟!!!!!!!!!!!! !!!

 

یکی دیگه () گفته بود به شعور هواداران استقلال توهین نکنید. اشاره ایشون به مطلبی بود که یکی از اعضا گفته بود قلعه نویی در تمام طول عمر خود در هیچ بازی در آسیا بعنوان مربی برد نداشته که کاملا صحیح بود. ایشون یک دوره بعنوان سرمربی لیست رو نفرستاد و استقلال از بازیها حذف شد و باز دیگر هم در 6 بازی خود بردی بدست نیاورد. ایشان تنها یکبار وقتی دستیار ناصر حجازی بود در پیروزی تیم استقلال برابر نیروی هوایی روی نیمکت حضور داشت و پیروزی تیمش را مشاهده کرد و بعد آن تاکنون بردی برای استقلال در آسیا نیاورده است. حالا کجای این گفته ی دوستمون توهین به شعور استقلالی هاست من نمی دونم.

 

یکی دیگه با نام بی مزه () باز گفته بود استقلال دومین خط حمله برتر جهان بعد از بارسلونا رو داره که باز کلی خندیدم. قبلا هم در این گروه من و دوستان دیگه گفتن که روزنامه خبر ورزشی حداقل اسم 17 تیم از جمله الجیش سنگاپور رو آورده که بیشتر از استقلال گل زدن. و البته گفته که خیلی از لیگها را بررسی نکردن و خیلی از لیگها هم چون 10 تیمی و 12 تیمی هستن قابل مقایسه با لیگ 18 تیمی نیستن و اونها رو هم بررسی نکرده. لذا اگر باز هم هی این مورد رو تکرار کنید می رم اون روزنامه رو پیدا می کنم و در گروه ارسال می کنم تا دروغ گوییهای آقا مشخص بشه.

 

همون بی مزه () گفته بود قلعه نویی هر موقع مربی تیمی بوده جایگاه خوبی در آخر فصل داشته که نمی دونم مثلا نگه داشتن استقلال اهواز در هفته آخر به لطف تبانی جایگاه خوبی هست مثلا؟

 

بی مزه ()آوردن تیم رو از رتبه 17 به 1 افتخار برا آقا تلقی کرده بود. که البته اون دوستمون که رکوردهای قلعه نویی رو نوشته بود یادش رفته بود رتبه 17 استقلال رو هم بنویسه.

--- On Sat, 5/23/09, Taraz Shine <taraz_shine@ yahoo.com> wrote:


From: Taraz Shine <taraz_shine@ yahoo.com>
Subject: Re: * EsteghlalBlue * رکوردهای امیر قلعه نویی در استقلال
To: EsteghlalBlue@ yahoogroups. com
Date: Saturday, May 23, 2009, 7:18 AM

Dootaan eaabi

In morbaihaa miaayand va mirawand vali in SS ast ke mimaand . Taa kai mikhaid bahse in fard va aan fard , in morabi va aan morabi raa edaameh bedahid??
Moshkel inke ke modire aamel baashgaah SS az football chizi nemidaand va nbaayd dar on post baashe.
Esteghlaal raa dar yaabid  hamin. Beh teamhaaye bozoge donyaa negaah konid.

Johan Crueff bazikone afasaneh team Holland va Barcelona 8 saal morabie Barcelona bood va baa in team champion league va 4 baar pay dar pay La liga raa bord vali pas az 8 saal az kaar bar kenaar shod Vali Barcelona paa bar jaamond .

Haalaa Gheleh nooei ke dar moghaabele Crueff chizi nist pas beh fekr SS Baahsid.

shaad baashid va sai konid naam haa raa rahaa saazid va beh fekre team baashid

/Taaraaz

--- On Fri, 5/22/09, Mohamad Saeedzade <bimaze2006@yahoo. com> wrote:

From: Mohamad Saeedzade <bimaze2006@yahoo. com>
Subject: Re: * EsteghlalBlue * رکوردهای امیر قلعه نویی در استقلال
To: EsteghlalBlue@ yahoogroups. com
Date: Friday, May 22, 2009, 8:24 AM

دوست عزیز:

فکر میکنم به برخی از رکوردهای امیر قلعه نوعی اشاره نکردی:

1-شکستن رکورد بیشترین گل زده در تاریخ لیگ برتر با 70 گل زده

2-کسب مقام دومی در بین تیم های جهان بعد از بارسلونا با 70 گل

3-به دست آوردن 2 جام در یکسال

4-نباختن به لنگی ها در طول مربیگریش

5-هر موقع مربی تیمی بوده اون تیم جایگاه خوبی در آخر فصل به دست اورده

6-جوانترین مربی که قهرمان لیگ برتر شده

7-برد 6-0 مقابل استقلال اهواز و صعود 10 پله ای که در تاریخ لیگ برتر تا کنون چنین چیزی نداشتیم(از 17 به 7)

8-اوردن تیم از رتبه 17 به رتبه 1 و در نهایت قهرمان کردن اون

باز هم خواستی میگم............ ......... ......

نوید ف.


--- On Wed, 5/20/09, Ali Sbu <alisbu62@yahoo. com> wrote:


From: Ali Sbu <alisbu62@yahoo. com>
Subject: * EsteghlalBlue * رکوردهای امیر قلعه نویی در استقلال
To: esteghlalblue@ yahoogroups. com
Date: Wednesday, May 20, 2009, 10:51 PM

رکوردهای امیر قلعه نویی در استقلال

امیر قلعه نویی سرمربی اسبق استقلال در اواخر حضور خود در این تیم رکوردهای جالبی به دست آورد. در زیر به تعدادی از این رکوردها توجه کنید:

1- عدم پیروزی در هیچ یک از دیدارهای باشگاهی آسیا با قلعه نویی در تمام طول عمرش بعنوان سرمربی !!

2- کسب عنوان غرور انگیز بیست و ششم (26) در بین 32 تیم حاضر در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا

3- بدترین نتیجه تاریخ باشگاه استقلال در آسیا

4- کسب تنها سه برد در 16 بازی آخر خود در استقلال

5- حذف از رقابتهای آسیایی بدون حتی یک برد

6- حذف از بازیهای جام حذفی مقابل یک تیم دسته اولی برای سومین بار در طول دوران حضور ایشان در استقلال (مس رفسنجان، شاهین بوشهر، مرصاد شیراز)

7- باختن به تیم ششم لیگ ده تیمی قطر که 7 گل از الاتحاد عربستان و 8 گل از السد قطر خورده

8- چهارم شدن در بین چهار تیم در آسیا

9- گل خوردن در همه دیدارهای آسیایی

10- اولین شکست تاریخ باشگاه استقلال از یک تیم قطری در قطر








__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive