به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, May 26, 2009

* EsteghlalBlue * بازار نقل و انتقالات



8 بازيكن استقلال فصل آينده قطعا در تركيب اين تيم قرار نخواهند داشت. باشگاه استقلال اگرچه به طور رسمي نام بازيكنان مازاد خود را اعلام نكرده است اما به نظر مي‌رسد ليست مازاد آنها با نام‌هايي كه اين روزها به عنوان بازيكنان اخراجي به گوشمان مي‌خورد تفاوتي نداشته باشد! اگر بخواهيم نگاهي به جدا شده‌هاي احتمالي استقلال در فصل آينده داشته باشيم بايد ابتدا از چارچوب دروازه شروع كنيم. جذب محمد محمدي نشان مي‌دهد اشكان نامداري قطعا از ليست استقلال كنار خواهد رفت. در خط دفاع نيز بازي‌هاي ضعيف ابراهيم تقي‌پور او را جزو جدا شده‌هاي قطعي قرار مي‌دهد. البته شايعات پيرامون جدايي احتمالي بيژن كوشكي و پژمان منتظري هم وجود دارد كه باشگاه استقلال بر حفظ اين 2 بازيكن تاكيد دارد. در خط مياني اما استقلال بيشترين ريزش را خواهد داشت. مهرداد پولادي، ميلاد نوري، ميثم منيعي و هاشم‌ بيك‌زاده بازيكناني هستند كه باشگاه استقلال تمايلي به تمديد قرارداد آنها ندارد. پولادي و نوري به دليل مسائل فني و منيعي و بيك‌زاده به دليل مشكلات اخلاقي جزو جدا شده‌هاي استقلال خواهند بود اما در خط حمله نيز استقلال با جابه‌جايي همراه خواهد بود. علي عليزاده و سياوش اكبرپور 2 بازيكني هستند كه جدايي‌شان حتمي شده است. درباره اين دو بازيكن هم به ترتيب بحث فني و اخلاقي وجود دارد. هر چند كه گفته مي‌شود سياوش از سپاهان و يك باشگاه اماراتي پيشنهاد دارد.

ابهام در ماندن برهاني و جباري

از اين بازيكنان كه بگذريم بايد به كساني اشاره كنيم كه ماندن‌شان در فصل آينده با ابهام‌ روبه‌رو است. آرش برهاني از اين دست بازيكنان است. آقاي گل ليگ به احتمال فراوان‌ ترانسفر خواهد شد. حالا مقصد بعدي برهاني كجاست بر ما هم پوشيده است اما درباره مجتبي جباري هم اخبار ضدونقيض بسياري شنيده مي‌شود. جباري براي ماندن در استقلال با مانعي به نام تمايل باشگاه روبه‌رو است. مسوولان باشگاه استقلال به حفظ جباري علاقه‌مند هستند اما مشكل اينجا است كه رقم پيشنهادي به جباري بسيار كمتر از سال گذشته است. باشگاه استقلال براي جذب جباري بيش از 300 ميليون هزينه نخواهد كرد.

آنها كه مي‌آيند


اما سوال اين است؛ خروج 8 تا 10 بازيكن از استقلال آيا با جذب بازيكنان جديد همراه خواهد بود؟ استقلال چگونه مي‌خواهد جاي اين بازيكنان را پر كند؟ قوانين سازمان ليگ از آنجا كه براي همه تيم‌ها يكسان است به استقلال اجازه مي‌دهد 6 بازيكن از ليگ برتر جذب كند و 4 بازيكن هم از تيم‌هاي خارجي بگيرد. محمد محمدي يكي از بازيكناني است كه سهميه ليگ برتري استقلال را پر كرده است. به اين ترتيب استقلال مي‌تواند 5 بازيكن ليگ برتري جذب كند. در همين راستا قرار است با احمد آل نعمه، كيانوش رحمتي، مرتضي اسدي، رضا خالقي‌فر، حسن اشجاري و جواد شيرزاد گفت و گو شود. البته جذب رحمتي هم قطعي شده و امروز فردا مرتضي اسدي هم به جمع استقلالي‌ها مي‌پيوندد. اگر فرض را بر اين بگذاريم كه استقلال بتواند سامره و مبعلي را هم جذب كند آن وقت مي‌توان اين طور نتيجه گرفت كه خروج 8 تا 10 بازيكن خلل چنداني در قدرت تيم فصل آينده استقلال ايجاد نخواهد كرد.

منبع:ایران ورزشی

من که با خوندن این مقاله وحشت کردم. از احساس شما خبر ندارم. هر کسی به دانشی که از فوتبال داره برداشت می کنه. امیدوارم دانش من کم باشه و اشتباه کنم. تا نظر شما چیست؟؟؟؟



Get your preferred Email name!
Now you can @ymail.com and @rocketmail.com.

__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive