به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Saturday, May 23, 2009

Re: * EsteghlalBlue * بیانیه هواداران ناصر حجازی



چجوری می شه در دو روز دو مصاحبه خیالی و هدفدار از حجازی چاپ می شه و در همون روزها یک مصاحبه خیالی از زریبافان منتشر می شه که گفته قلعه نویی گزینه اول ماست؟ گویا دوستان رسانه ای آقای قلعه نویی زودتر از خود ایشون شروع به تخریب و جوسازی علیه باشگاه و پیشکسوتان کرده اند. این بیانیه خیلی خوب بود تا بفهمن دروغ بستن به دیگران کار زشتیه و بی پاسخ نخواهد ماند. روزنامه ایران با چه رویی بر می داره از قول حجازی می نویسه استقلال کوچک است ؟ همه می دونن ایران ورزشی وابسته به چه کسانی هست. وابسته به کسانی که خبرگزاریشون هم همون خبرگزاری ای هست که خبر دروغ در مورد مصاحبه زریبافان منتشر کرده بود



--- On Sat, 5/23/09, Hejazi Fans <hejazifans@yahoo.com> wrote:

From: Hejazi Fans <hejazifans@yahoo.com>
Subject: * EsteghlalBlue * بیانیه هواداران ناصر حجازی
To: esteghlalblue@yahoogroups.com
Date: Saturday, May 23, 2009, 4:15 AM

ناصر حجازی: این اقدامات با سوء نیت بوده است

ناصر حجازی، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با سایت هوادران خود ضمن تکذیب مصاحبه چاپ شده در روزنامه ایران ورزشی، مورخ چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388 و تیتر نامناسب روزنامه البرز ورزشی مورخ 31 اردیبهشت 1388 گفت: من هیچگاه در مورد باشگاه استقلال چنین صحبتی نکرده ام و اصلا با این روزنامه مصاحبه نمی کنم. استقلال بزرگ است و با این اقدامات کوچک نمی شود. وی در خصوص تیتر نامناسب روزنامه البرز ورزشی که مضمونی به جز آنچه مدنظر وی بوده است را می رساند گفت: متاسفانه به نظر می رسد انتخاب تیتر نامناسب این روزنامه با سوء نیت بوده است و من چنین صحبتی در رابطه با آقای واعظی آشتیانی نداشته ام. حجازی گفت: همه می دانند که من اگر حرفی را بزنم پای آن می ایستم و تکذیب نمی کنم ولی این مورد را پیگیری خواهم نمود.

گفتنی است مسئولان روزنامه البرز ورزشی ضمن اعلام این نکته که این حرکت اقدامی شیطنت آمیز بوده است متعهد شده اند که در شماره بعدی این روزنامه (مورخ شنبه 2 خرداد 1388) با تیتر بزرگ مورد اشاره شده را تکذیب نمایند.

 

بیانیه هواداران ناصر حجازی در محکومیت جوسازیهای اخیر

هوادران واقعی باشگاه مردمی استقلال تهران و ناصر حجازی ضمن محکوم نمودن تحرکات تخریبی اخیر علیه این مربی محبوب، آن را پروژه ای برنامه ریزی شده در جهت قرار دادن پیشکسوتان استقلال در مقابل این باشگاه مردمی دانسته و به مدیران مطبوعات، بالاخص دو روزنامه حاشیه ساز اخیر هشدار می دهند که در راستای پاکسازیهای اخیر، در نحوه همکاری خود با عناصر معلوم الحال تجدید نظر نموده و خود را بازیچه دست عناصری که دستشان از این باشگاه مردمی کوتاه شده است قرار ندهند.

متاسفانه تعداد معدودی از مطبوعات با سوء استفاده از تعامل و همکاری همیشگی ناصر حجازی با قشر زحمتکش نویسندگان ورزشی با چاپ مصاحبه های خیالی و یا انتخاب تیتر نامناسب سعی در ضربه زدن به این چهره محبوب دارند. اگرچه تلاش چندین و چند ساله این عناصر معلوم الحال تاکنون جز افزایش محبوبیت ناصر حجازی اثر دیگری نداشته است، لیکن مجددا به این افراد یادآور می شویم هواداران میلیونی استقلال و ناصر حجازی اسیر این جوسازیهای برنامه ریزی شده نخواهند شد و همچون گذشته با اقتدار هر چه بیشتر از پیشکسوت و اسطوره خود حمایت خواهند نمود.





__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive