به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, May 19, 2009

* EsteghlalBlue * نگرانی استقلال از کوچ ستاره ها



درخواست قلعه‌نويي از ساكت

قلعه‌نويي هفته گذشته و در جلسه‌اي كه با محمدرضا ساكت داشت از مديرعامل سپاهان خواست كه با چهار بازيكن استقلال مذاكره كند، اين در حالي بود كه او بعد از جدايي از استقلال در مصاحبه‌اي عنوان كرد كه اكثر بازيكنان قرارداد دوساله دارند و نمي‌خواهد از تيم سابقش بازيكن بگيرد. فابيو جان واريو، حسين كاظمي، وحيد طالب‌لو و سياوش اكبرپور چهار بازيكن مورد نظر قلعه‌نويي هستند، البته بعيد به نظر مي‌رسد كه آنها به سادگي از استقلال جدا شده و پيراهن سپاهان را بر تن كنند. هر چهار بازيكن با استقلال قرارداد دو ساله دارند، از طرفي سپاهاني‌ها به قلعه‌نويي اعلام كرده‌اند كه باشگاه محدوديت‌هاي مالي دارد و نمي‌تواند در جذب بازيكنان سرشناس و گران قيمت بيش از حد هزينه كند.

 

چالش باشگاه استقلال با جان واريو همچنان ادامه دارد و اين بازيكن به دليل عدم تسويه حساب مالي از سوي باشگاه، حتي حاضر نبود كه با استقلال به امارات برود. فابيو هنوز مبلغ قابل‌توجهي از قرارداد فصل گذشته را دريافت نكرده و حاضر نيست در اين شرايط براي فصل آينده با استقلال قرارداد امضا كند. هرچند قرارداد جان واريو دو ساله تنظيم شده اما باشگاه بايد براي فصل جديد با خواسته‌هاي مالي اين بازيكن كنار بيايد در غير اين صورت او مي‌تواند از اين تيم جدا شود.

 

سياوش اكبرپور و حسين كاظمي هم براي تقويت خط هافبك و حمله سپاهان مد نظر قلعه‌نويي قرار دارند، حتي چند روز پيش هم شايعه شد كه استقلال مي‌خواهد اين دو بازيكن را همراه با  طالب‌لو به دليل نزديكي و دوستي  آنها با قلعه‌نويي در فهرست فروش بگذارد ولي باشگاه اين خبر را تكذيب كرد.

 

اكبرپور در ايران فقط مي‌تواند براي استقلال بازي كند،اگر او تمايل به سپاهاني شدن داشته باشد بايد رضايت باشگاه استقلال را جذب كند. آخرين اخبار اما حاكي از آن است كه اكبرپور از دو تيم اماراتي پيشنهاد دارد و شايد سال آينده به فوتبال اين كشور بازگردد. كاظمي هم تا به امروز اظهارنظري در مورد ماندن يا جدايي از استقلال نكرده ولي قلعه‌نويي اصرار زيادي دارد تا اين بازيكن كليدي را به سپاهان بياورد.نزديكان كاظمي مي‌گويند كه او در فكر رفتن به امارات است و اگر اين موضوع منتفي شود به احتمال فراوان در استقلال خواهد ماند.

 

طالب‌لو هم يكي ديگر از بازيكنان مورد نظر قلعه‌نويي است و حتي در اواسط فصل هم شايعات زيادي درمورد پيوستن اين دروازه‌بان به سپاهان مطرح شد. استقلالي‌ها چند روز پيش و زماني كه بحث سپاهاني شدن طالب‌لو به ميان آمد بلافاصله مذاكره با مهدي رحمتي را آغاز كردند تا شرايط را به نوعي تغيير بدهند ولي طالب‌لو با گفتن اين جمله تا حدودي جو را آرام كرد: «قرار نيست به خاطر قلعه‌نويي، از استقلال جدا شوم. اگر در مورد مسائل مالي به توافق برسم به طور حتم در اين تيم خواهم ماند.»

 

 آقاي گل در فكر جدايي

آرش برهاني بعد از پشت‌سر گذاشتن يك فصل موفق و كسب عنوان آقاي گلي، حالا با چند پيشنهاد جالب توجه از تيم‌هاي ايراني و اماراتي مواجه شده است. برهاني در مورد آخرين وضعيتش به همشهري  مي‌گويد:‌«دوست دارم در خارج از ايران بازي كنم ولي معلوم نيست كه مقصدم اروپا باشد يا تيم‌هاي عربي. مدير برنامه‌هايم در حال پيگيري اين موضوع است و به زودي وضعيتم مشخص خواهد شد

 

احتمال ماندن جباري

مجتبي جباري فصل پرحاشيه‌اي را در استقلال پشت‌سر گذاشت. او در خيلي از بازي‌ها به دليل اختلاف با قلعه‌نويي، اختلاف با باشگاه در مورد مسائل مالي و همچنين مصدوميت‌هاي طولاني حضور نداشت و حالا كه قراردادش به پايان رسيده، تصميمي براي فصل آينده نگرفته است. چند تيم ليگ برتري خواهان جذب اين بازيكن هستند ولي آخرين اخبار حاكي از آن است كه واعظ آشتياني براي فصل آينده با جباري به توافق رسيده است. خسرو حيدري پيستون راست استقلال هم كه يكي از بهترين‌هاي ليگ ايران بود با استقلال قرارداد دو ساله دارد ولي در تلاش است تا سال آينده در امارات بازي كند.

 

فهرست مازاد استقلال

مسئولان استقلال هنوز اسامي بازيكناني كه براي فصل آينده تمايلي براي تمديد قرارداد با آنها را ندارند،به طور رسمي اعلام نكرده‌اند ولي شنيده‌ها حاكي از آن است كه جدايي چند بازيكن از جمله مهرداد پولادي، ميلاد نوري، يدالله اكبري، ابراهيم تقي‌پور و علي عليزاده قطعي شده و شرايط مهدي اميرآبادي، عليرضا عباسفرد و هادي شكوري مبهم است. در ضمن پيروز قرباني، ميثم منيعي و بيژن كوشكي هم از آن دسته بازيكناني هستند كه قراردادشان با استقلال به پايان رسيده و باشگاه در صدد حفظ آنهاست و چند بار هم با اين سه نفر مذاكره كرده است. رينالدو، هافبك پرويي هم كه با اتفاقات عجيبي به استقلال آمد فصل آينده  در اين تيم بازي خواهد كرد.



New Email addresses available on Yahoo!
Get the Email name you've always wanted on the new @ymail and @rocketmail.
Hurry before someone else does!

__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive