به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, February 1, 2009

* EsteghlalBlue * شکر خوردن حاج عباس

در باب سخنان شیخ عباس قرمز نشان

 

هنوز قاچ زین را نچسبیده بر اسب مراد سوار شده و می تازه به بیاناتش توجه

کنید و پاسخی که خدمتشان عرضه گردید تا بیش از این هول برشان ندارد

 

 

«مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به پتانسیل بالای بازیکنان پرسپولیس شکست استقلال در دربی ۶۶ قطعی است.

عباس انصاری فرد اظهار داشت: برای من همیشه دربی حساسیت ویژه داشته است. ما این پتانسیل را داریم که استقلال را شکست دهیم.

وی افزود: با این حرف ها به دنبال حاشیه سازی نیستم اما یکی از اهداف من پس از حضور در باشگاه پرسپولیس همین مورد است. البته نباید فراموش کرد که استقلال تیم بسیار خوب و آماده ای است.

انصاری فرد در خصوص دیدار مقابل پیام تصریح کرد: نباید حریف را دستکم بگیریم. پیام تیم خوبی است و بازی دشواری برابر این تیم خواهیم داشت. امیدوارم با ارائه یک بازی خوب ۳ امتیاز را از آن خود کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره حضور این باشگاه در سایر رشته های ورزشی تاکید کرد: این یکی از اهداف بلند مدت من است. برای اولین بار نیست که در باشگاه پرسپولیس این اتفاقات صورت می گیرد. در دوره قبلی که مدیرعامل پرسپولیس بودم ۱۳ رشته ورزشی در این باشگاه فعالیت می کرد. حالا باز هم قصد دارم آنها را احیا کنم.

انصاری فرد در خصوص لیگ قهرمان آسیا عنوان کرد: ستاد ویژه ای تشکیل دادیم تا کارها تقسیم شود. آنها به من گزارش می دهند و کار خود را طوری انجام دهیم که تمام کارها به روز و طبق برنامه پیش رود.»

 

در پاسخ به شیخ عباس

 

 

ريیس قرمزها اين حاجي عباس    

كه حرفهايش شيرينه چون مرباس

به لاف  اندر محافل گشته شهره

بگفتند اوسوپاپ است یا که مهره

نشستي جاي داريوش بلاتخت

گرفتي دور بي حدو حساب سخت

چنان ترمز بريدستي كه اكنون

گرفت انگشت به لب چون آخناتون

كاميل شمعون  شده مات در فلسطين

ازين يورش كه او بردي بماچين

بگفت از حاشيه بيزار هستم

ز رنج حاشيه بيمار هستم

به اين باشگاه اگر من پا نهادم

بساط انضباط را گر گشودم

دوصد برنامه بكر و اساسي

بسر دارم چنان هيلاسلاسي*

گر استقلال تيمي خوب و عاليست

منم تيمم چنان گلهاي قاليست

يكي مشكي چنان بال كلاغ است

يك هم قهوه اي همچون سماق است

يكي فروارد دارم فول اطوار

شكم دارد مثال حاجی غمخوار

نه انگاری که فوتبال بازی کرده

تو پنداری که شکم را راضی کرده

هفت هشت کیلو اضافه پیه و چربی

شده همچون بوغلطون های غربی

ز مسینا دفاعی گشت دیپورت

کشیدیمش به معده اینچنین هورت

ز سوتی های پی درپی مجدد

نموده  رو سفید سوتی  محمد

کریمی را به عشق و عرق قرمز

کشیدیمش به تیم شاد و معزز

به چند بازی  نمودی چهره و رخ

ز تدبیر های قطبی شد همه چوخ!

کنون است زنگ تفریح درمقابل

تمام عاشقانش گشته اند ول

خدایش حفظ کند اوستا کریم را

شرف را کرده معنی این حریم را

سه تا دروازه بان دارم که حیفند

در راه آب چو بگذاری حریفند

یکی سولاخ تر از دیگری جون!

غلامپور نزدشان باشد چو بوفون

به لیگ آسیا کردم به تدقیق

ستاد ویژه ای  مامور همه بیغ

شدند مامور تاویلات و تفسیر

همه یک سور زدند برعقل و  تدبیر

گزارش ها دهند بر من هماره

کنم کاری که غول هم شاخ دراره

کلاس رفتم لغتهای قلمبه

گرفتم یاد حرفهای سلمبه

زنم حرفهای مفت از روز دربی

بخوانم من رجز همپای قطبی

نمودم من نتایج را مسجل

سر کارم بمولا عین خزعل

بمالم شیره بر فرق سفیهان

ازین برد پیام در شهر تهران

عیار تیم مشخص شده بدوران

زدم حرفها و ببستم شیک و خالی

به افشین هم بگردم قیل و قالی

مشخص شد زبانم نیستی لال

بدربی می بریم تیم ستقلال

ازین درهای مفتی کو بسفتم

بدلهاتان نگیرید چرت گفتم

تمام گفته هام  مال عیاله

چونان رویا همش خواب و خیاله

برای آن که دستهایم نلرزه

بلوف هایی نمودم پیش  عرضه

خالی بستم شکرها خرد کردم

غلط کردم خیال برد کردم

**** 

شنیدستم که محسن گفت به عباس

بساب کشک و بخور با برگ ریواس

اگر داور نمی دیدی  پنالتی

تمام تارو پودت  بود قاطی 

زبانت همچنان فرق سرت بود

بسرخی چهره چون پیراهنت  بود

بخواب آرام و قمپز دربکن یار

چو اصحاب کهف تاگشته بیدار

بدین یک بیت پاکیزه بیاندیش

دگر خالی نبندی تو ازین بیش

 شتر در خواب بیند پنبه دانه

گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه


 

 


__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive