به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, February 13, 2009

* EsteghlalBlue * لنگی ها و خوشحالی برای مساوی باد آورده در دربی

استقلال 1 - پرسپوليس    1

  در این بازی استقلال در نیمه دوم یک فوتبال ناب اروپایی به نمایش گذاشت ودر حالی که براحتی می توانست با حداقل 4 گل حریف را درهم بکوبد و شکست دهد به نظرم تیم ما اسیر غرور  بی جای بعضی بازیکنان خود از جمله سیاوش شد و نمونه اش دو گل صددرصدی که سیاوش اکبر پور به هدر داد و در نهایت در دقیقه نود سه با یک پنالتی باد آورده و مشکوک با دستان علیزاده گل مساوی تقدیم پرسپولیس شد تا این تیم نگون بخت  این بار  به لطف ابر و باد ومه وخورشید و مافیای رسانه ای و داورهای خط و وسط و فدراسیون و...... از این مهلکه حتمی جان سالم بدر برند ولی به نظر من اشکال اصلی در این وسط همان غرور بود و راضی بودن به یک گل و گر نه همانطور که همه دیدیم اگر استقلال بازی همیشگی اش را انجام می داد پرسپولیس باید دو رقمی می باخت  با حداقل ده گل . به نظرم  مشکل دوم این بود که استقلال ترسو بازی کرد  بخصوص در نیمه اول یعنی در وهله اول آمده بود که گل نخورد ونبازد در حالی که اگر مثل بازی  با داماش که 8تا زد و یا بازی با استقلال اهواز که 6تا زد بازی می کرد حداقل به این تیم پیر و فرسوده پرسپولیس حداقل ده گل میزد به هر صورت همانطور که پیش بینی کردم پرسپولیس از مهلکه گریخت و جشن گرفت  که در این بین شادی زاید الوصف صدا وسیما نیز جالب توجه بود  بهر صورت واقعا تساوی در دقیقه 93 با پنالتی برای یک تیم در پیتی مثل پرسپولیس یک جشن محسوب می شود و برای ما که باید با ده گل می بردیم یک باخت به حساب می آید و این نشانگر تفاوت کلاس ما با آنهاست ما همیشه توقع برد با یک بازی زیبا و پر گل داریم وآنها فقط با توسل به انواع شیوه های غیر جوانمردانه و غیر ورزشی و ...... با یک مساوی  و 9 امتیاز کمتر از ما با آن شیوه افتضاح جشن می گیرند. به هر صورت ما اکنون با اقتدار و 9 امتیاز فاصله در صدر قرار داریم و آنها با هزاران لطف و دسیسه در رده سوم.

 




From: Mohsen Soleimani <mohsen_soly@yahoo.com>
To: EsteghlalBlue@yahoogroups.com
Sent: Wednesday, February 11, 2009 10:12:52 AM
Subject: Re: * EsteghlalBlue * مافیای رسانه ای لنگی ها و دربی

سلام بر رامين عزيز
رفيق شفيق بيانات گهر بارتان بشدت تاييد مي شود. ولي فكر نكنم كه واعظي آدمي باشه كه در مقابل ناجوانمردي هاي اينان كوتاه بياد.
داداش اين اينترنت هندلي با اون فونت هاي قشتگ ولي پرحجم تناسبي ندارد. لطفا يك كمي ريز تر بنويس تا من پير مرد هم بتونم بخوانم!
محسن

--- On Mon, 2/9/09, ramin golkary <ramin232323@ yahoo.com> wrote:
From: ramin golkary <ramin232323@ yahoo.com>
Subject: * EsteghlalBlue * مافیای رسانه ای لنگی ها و دربی
To: EsteghlalBlue@ yahoogroups. com
Date: Monday, February 9, 2009, 11:54 AM

همانطور که پیش بینی می شد مافیا رسانه ای لنگی ها در آستانه بازی مهم یعنی دربی بار دیگر فعال شده است ( مثل برنامه های تلویزیون ، نود و  این روزی نامه گل) و همانطور که گفتم باید مواظب باشیم که گرفتار این حاشیه سازی ها و روش های نخ نما ورسوای این مزدوران حلقه به گوش مافیای قرمز  نشویم که البته خوشبختانه ژنرال امیر قلعه نوعی تجربه موفق این گونه دربی ها را چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان سرمربی دارد و می داند چگونه با این حاشیه ها برخورد کند و از سیاست" شن روان" پرهیز کند( یعنی سیاستی که با پاسخ دادن به این اراجیف تیم ما  را وارد حاشیه بیشتر می کند). بهر صورت از هواداران محتر م و فهیم  استقلال خواهشمندم که فقط به تشویق تیم محبوبتان استقلال بپردازید و مطمئن باشید روز جمعه  آسمان آزادی آبی آبی خواهد بود. از مدیرعامل و هیئت مدیره محترم استقلال هم خواهش می کنم که  بهوش باشند و هر طور صلا ح می دانند نگذارند مثل سالهای قبل حق استقلال پایمال شود که اگر چنین شود باید پاسخگوی افکار عمومی و میلیونها عاشق آبی باشند. بدون شک این روزها و ساعات و دقایق، حساسترین لحظات برای تیم محبوبمان استقلال است که اگر قرار بر حق کشی استقلال در پشت درهای بسته باشد و بقول معروف  اگر مافیای سرخ بخواهد نتیجه  دربی را بیرون از مستطیل سبز و قبل از بازی رقم بزند حالا وقت مبارزه با این مافیا در هر سطحی است وظیفه خطیری که هم اینک  بدون شک بر دوش مسئولا ن استقلال سنگینی می کند که اگر دیر بجنبند فردا افسوس فایده نخواهد داشت و شرمنده خیل عظیم هواداران خواهند شد. پس بیایید با همدلی و اتحاد یک بار برای همیشه در مقابل این مافیای کثیف اعم از رسانه ای و غیر رسانه ای بایستیم و استقلال را به حق واقعی اش که همانا پیروزی در دربی و فتح سه جام در این فصل است برسانیم. پیشاپیش این برد شیرین را به همه آبی های سرتاسر جهان تبریک می گویم.





__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive