به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, February 13, 2009

Re: * EsteghlalBlue * اعضاي بدن عليزاده


دوستان آبي دل سلام

واقعا از امير  قلعه نوعي كه مربي باهوش وبزرگي است.انجام چنين تعويضي  بعيد بود.اين دومين اشتباه مضحك عليزاده بود در ديدار باسپاهان با سر به استقلال گل زد ودر اين ديدار با دست به داد پرسپوليس رسيد .لابد دفعه سوم با پا به استقلال  گل ميزند! اصلا معلوم نيست عليزاده مهاجم است يا مدافع ودر محوطه جريمه استقلال چكار ميكند.شايد هم به عمد براي خوشحالي همسرپرسپوليسي اش اين پنالتي را تقديم لنگيها كرد. اما اين دليل بر اشتياه قلعه نوعي در استفاده از اين بازيكن نيست .امير بايد به جاي او در چند دقيقه پاياني ازيك دفاع سرزن مثل شكوري ويا تقي پور استفاده ميكرد كه در اين صورت اس اس قطعا برنده دربي بود.واقعا بازي دادن در دربي به عليزاده ونشاندن بازيكناني مثل عباسفرد-منيعي وطرد بازيكناني مثل ميثم بائو شاهكاري است كه  امير خان علي رغم نقاط مثبت خوددر كارنامه خويش به جا گذاشته است..

به اميدقهرماني اس اس در هرسه جام


--- On Fri, 2/13/09, nazi_barani <nazi_barani_20@yahoo.com> wrote:
From: nazi_barani <nazi_barani_20@yahoo.com>
Subject: * EsteghlalBlue * چرا استقلال مساوی کرد ؟
To: esteghlalblue@yahoogroups.com
Date: Friday, February 13, 2009, 8:24 AM

سلام به همه استقلالی های عزیز
 
متاسفانه تیم استقلال امروز بخاطر ترس و احتیاط بازی برده را مساوی کرد . همان بلایی که در تیم ملی گریبان قلعه نویی را گرفت یعنی احتیاط و ترس بی مورد امروز برد استقلال با مساوی در دقیقه 92 عوض شد . در پایان بازی قلعه نویی متذکر شد که تعویض جانواریو ( بخاطر مصدومیت )و جباری ( خودش خودش خواسته بود تعویض بشه و قادر به ادامه بازی نبود) اجباری بوده اما با ورود علیزاده به تیم من پیش خودم گفتم از همین لحظه استقلال 10 نفره شد ولی انتظار اینرا نداشتم که این بازیکن ناشی و بی تعصب کمر تیمو بشکنه . تصاویر بسیار دردناکی که بعد از پایان بازی دیدم و اشکهای هوادارن استقلال را چه کسی پاسخگوست ؟ مرحم دل میلیونها استقلالی  که با هزاران امید و آرزو و انتظار گلهای بیشمار استقلال بودند ولی در آخر بازی دلسرد و دلشکسته شدند چیست ؟ صد البته درست نیست که با یک بازی عملکرد بسیار مثبت قلعه نویی زیر سوال برده شود کما اینکه انتقاد سازنده همیشه باید باشه تا مشکلات تیم رفع بشه به نظر من با اخراج بازیکن بی غیرت و خنثی ( علیزاده ) که راست راست تو زمین راه میره و من خودم تا حالا ندیدم قدم مثبتی برا استقلال برداره ، دل همه استقلالی ها خنک خواهد شد و این درس عبرتی خواهد شد برای تمامی بازیکنان که بعد از این با احساسات هوادارن متعصب و با شخصیت استقلال بازی نشه . در مورد نیمه اول هم حرفی برای گفتن ندارم چرا که تیم رقیب 11 نفره در زمین خودش مشغول دفاع کردن بود و استقلالی ها در حد و اندازه خودشون نبودند . به هرحال دربی 66 امیدمان را ناامید کرد و این حسرت تا ابد در تاریخ استقلال ثبت خواهد شد در صورتیکه اگر اکبرپور یکی از آن موقعیتها را گل میکرد امروز روز شادی ما بود نه روز حسرت و غم .
با این حال دنیا به آخر نرسیده و منتظر ادامه پیروزی های استقلال در روزهای آتی هستیم .
بازی استقلال مقابل فجر سپاسی و برد در این بازی قدم دیگریست به سوی قهرمانی .
به امید روزیکه استقلال با تمام توان تمامی تیمها را با شکست بدرقه کند و امروز پایانی باشد بر ترس و احتیاط و دلهای شکسته و اشک هوادارن استقلال




__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive