به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Thursday, February 19, 2009

Re: * EsteghlalBlue * Re: به لطف یزدان و بچه ها ///استقلال قهرمان میشه

سلام
دوستان  من  یادم هست که وقتی استقلال  تو هفته پنجم  3 تا باخت داده بود با اینکه خیلی ناراحت بودم بازم  بازم گفتم که امیر خان تیم رو درست میکنه
  حالا هم ازاین باخت ناراحت نیستم اتفاقا خوب شد که 4 تا خوردیم چون این باخت سنگین
باعث میشه تیم درست بشه
در ضمن شاید تو این 7 هفته استقلال بازم ببازه یا مساوی کنه
اما به نظر شما ذوب آهن و پیروزی  نمیبازند؟
من که فکر میکنم تو هفته بعد ذوب آهن و پیروزی امتیاز میدن
بای

--- On Thu, 2/19/09, hamide aliha <meroe_hma@yahoo.com> wrote:
From: hamide aliha <meroe_hma@yahoo.com>
Subject: * EsteghlalBlue * Re: به لطف یزدان و بچه ها ///استقلال قهرمان میشه
To: EsteghlalBlue@yahoogroups.com
Date: Thursday, February 19, 2009, 1:50 PM

سلام

باختن این بازی به نظر من قابل پیش بینی بود..همه هوادارها قبل از بازی با پیروزی به خاطر بردهای عالی ای که تیم داشت امیدوارم بودن که این تیم رو هم با گل زیاد ببریم که نشد.

مطمئناً بازیکنها هم همین انتظار رو داشتن..

وقتی که بازی مساوی شد از یه طرف خودشون احساس خوبی نداشتن و از طرف دیگه فشار و ناراحتی هوادارها اونقد اذیتشون کرد که دیگه حس و حالی برای بازی دیروز نداشتن

بعد بازی من اصلا فکر نمی کردم که نظر بعضی ها ورود به بحران باشه.

چون واقعیت اینه که بحرانی تو کار نیست..

واقعیت اینه که تفاوت تیم های ایرانی بیشترش برمیگرده به روحیه ی بازیکن ها..وقتی که روحیه نداشته باشن هیچ کاری نمی تونن انجام بدن.

واقعا برد تو این بازی یه کم دور از واقعیت بود..

و گله ی من هم از تعداد کمی از دوستان اینه که خودشون با حرفهای خودشون تیم رو می برن تو بحران..از اینجا شروع میشه و به ورزشگاه میرسه..اونوقت میگیم که لنگی ها حاشیه درست کردن..

در صورتی که این تیترهایی که بعضی ها برای ای میلشون انتخاب کردن فوق العاده تشنج زا هستش.

خواهشا حالا که تیم زیاد حاشیه نداره ما با مدل دوستی خاله خرسه این کار رو نکنیم.

آقای قلعه نویی همون طور که نیم فصل اول تونست بازیکنان رو به خودشون بیاره از پس این مشکل هم بر میاد.

بازم میگم خودمون دستی دستی تیم رو به بحران نکشونیم.

ما که نمی تونیم بریم ورزشگاه ودر واقع راهمون نمی دن! ولی اونایی که راهشون میدن برن و خداییش حمایت کنن..

 

با سپاس





__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive