به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, April 25, 2008

* EsteghlalBlue * Kootah Az football

دبير فدراسيون فوتبال گفت: با توجه به برخى مشكلات، فعلا توافقى با فدراسيون كنگو صورت نگرفته است. «مهدى محمد نبى» اظهار داشت: با توجه به شايعات اخير درباره مشكلات مالى فدراسيون، بايد بگويم كه تا آنجايى كه اطلاع دارم، طبق تقويم ورزشى فدراسيون در حال حركت رو به جلو هستيم. جواب اين مسأله را مى توانيد از اشخاصى بپرسيد كه اين مورد را اعلام كرده اند. وى عنوان كرد: طى آخرين تصميم قرار است على دايى يك روز بعد از بازى هاى ليگ برتر اسامى را به فدراسيون اعلام كند تا ما هم در اختيار خبرنگاران قرار دهيم. نبى درباره بازى دوستانه با تيم كنگو گفت: به دليل برخى مشكلات فعلا با تيم ملى كنگو توافقى نداشته ايم؛ اما درصدد هستيم با توجه به درخواست دايى براى بازى هاى دوستانه با تيم هاى آسيايى و آفريقايى، توافقات لازم را در روزهاى آينده انجام دهيم.

 

رئيس كميته انضباطى فدراسيون فوتبال با انتقاد از روند لغو احكام صادره توسط اين كميته گفت: از اين پس تدابير قانونى خواهيم انديشيد تا احكام صادره كميته انضباطى بدون مشكل اجرا شود. «عبدالرحمن شاه حسينى» همچنين اظهار كرد: اين كه حكم كميته انضباطى فدراسيون فوتبال ساعتى قبل از بازى تغيير مى كند قطعا باعث خدشه دار شدن جايگاه فدراسيون فوتبال مى شود. ما هنگام صدور احكام سوابق بازيكنان را موردنظر قرار مى دهيم و تا جايى كه ممكن است تخفيفات را اعمال مى كنيم اما وقتى جريمه اى براى بازيكنى صادر مى شود و حكم از سوى كميته استيناف تغيير مى كند، اين اتفاق باعث هرج و مرج در فوتبال مى شود. شاه حسينى ادامه داد: انجام چنين كارهايى از نظر فنى باعث خنده كارشناسانى مى شود كه نسبت به قوانين و مقررات آگاهى دارند. ضمن اينكه فيلم بازى هاى ما در FIFA و AFC مشاهده مى شود و اين كه بخواهيم اينگونه با چنين مسائلى برخورد كنيم به دور از عدالت فوتبالى است. رئيس كميته انضباطى افزود: نمى خواهم اسم بياورم. يكى از اعضاى كميته استيناف كه الفباى حقوق و مقررات فوتبال را نمى داند آن قدر نسبت به قوانين ناآگاه است كه در يكى از مصاحبه هايش گفته اگر كميته استيناف جبارى را تعليق نمى كرد او مى توانست در جام حذفى بازى كند. متاسفم كه اين فرد نمى داند كه محروميت براساس قوانين فيفا شامل تمام بازى هايى است كه زير نظر فدراسيون فوتبال برگزار مى شود. اين روش هاى خطرناكى است كه ما در پيش گرفته ايم. وى با بيان اين كه اعضاى كميته استيناف بايد اشخاصى باشند كه به مسائل حقوقى و فوتبالى اشراف داشته باشند، افزود: به نظرم اين آقا صلاحيت حضور دركميته استيناف را ندارد. وقتى ايشان از روى بى اطلاعى اعلام كرده كه ما از قوانين فيفا تبعيت نمى كنيم نشان دهنده ضعف او در تسلط بر قوانين است. تمام آيين نامه هاى فدراسيون براساس مقررات فيفاست كه رعايت قوانين داخلى هم در آن لحاظ شده، بنابراين اين كه بگوييم ما از قوانين فيفا پيروى نمى كنيم يك اشتباه بزرگ است.

 

«امير قلعه نويى» سرمربى مس كرمان بدشانسى را مانع از كسب پيروزى تيمش مقابل پرسپوليس عنوان كرد. قلعه نويى پس از پايان ديدار مس و پرسپوليس در جمع خبرنگاران گفت: در جريان بازى، مس تيم برتر ميدان بود و كنترل همه چيز را در اختيار داشت.وى افزود: ما از لحاظ كنترل بازى، موقعيت هاى گلزنى و ارائه عملكرد خوب، بسيار بهتر از حريف بوديم اما فقط شانس نداشتيم. دليل عدم كسب ۳ امتياز هم فقط بدشانسى ما بود. يكى از بهترين بازيكنان ميدان، مهدى واعظى بود كه توپ هاى بسيارى را دفع كرد و دروازه تيمش را چندين بار نجات داد. سرمربى مس كرمان اظهار داشت: به بازيكنانم تبريك مى گويم زيرا توانستند مقابل تيم قدرتمندى مثل پرسپوليس با بازيكنان مطرح، عملكرد بسيار خوبى داشته باشند. اين يك امتياز براى پرسپوليسى ها ارزش پيروزى را داشت. بازيكنان مس كارى كردند كه تيم بزرگى چون پرسپوليس از كسب يك امتياز مقابل آنها خوشحال شود و به همين دليل به آنها تبريك مى گويم.وى افزود: وقتى به مس آمدم، اين تيم در رتبه پانزهم قرار داشت و بازيكنانى داشت كه خودم آنها را انتخاب نكرده بودم. به همين دليل از شرايط فعلى تيم بسيار راضى هستم.قلعه نويى در پايان مصاحبه خود براى حبيب كاشانى، مديرعامل باشگاه پرسپوليس آرزوى سلامتى كرد

 

«افشين قطبى» سرمربى پرسپوليس پس از پايان ديدار مقابل مس كرمان، از عملكرد بازيكنانش ابراز رضايت كرد. قطبى در اين خصوص گفت: پرسپوليس مقابل مس بازى خوبى از خود ارائه داد. ما فرصت هايى به دست آورديم كه مى توانستيم به گل تبديل كنيم اما با بدشانسى از دست رفت. وى افزود: نبايد فراموش كرد كه پس از آمدن قلعه نويى، مس به تيمى يكدست و منسجم تبديل شده و مى توان پيشرفت اين تيم را در بازى هاى اخير مشاهده كرد. در نيمه اول، پرسپوليس عملكرد خوبى داشت و بازيكنان توانستند تا حد بسيارى خواسته هاى ما را در زمين اجرا كنند اما تعويض زودهنگام عباس آقايى روند تيمى را مختل كرد. در نيمه دوم شاهد وضعيت متفاوتى بوديم. پس از صحبت هايى كه درون رختكن انجام شد، توانستيم فشار بيشترى به مس بياوريم. ضمن اين كه راه هاى نفوذ حريف را بستيم و بهتر از نيمه اول ظاهر شديم.سرمربى پرسپوليس اظهار داشت: اخراج كعبى به اعتقاد من بحث برانگيز بود و داور مى توانست تصميم بهترى بگيرد. من حرف خاصى در اين زمينه نمى زنم و قضاوت را به كارشناسان واگذار مى كنم.قطبى در خصوص بسترى شدن حبيب كاشانى در بيمارستان گفت: در اين چند روز كه مديرعامل در بيمارستان حضور داشت، به صورت تلفنى با بازيكنان گفت وگو كرد و به آنها روحيه داد. همين موضوع باعث شد انگيزه سرخپوشان افزايش پيدا كند و با قدرت بيشترى در زمين حاضر شوند. كاشانى هميشه مثل پدر، حامى پرسپوليس بوده و بايد از او تشكر كنم.سرمربى پرسپوليس افزود: ما مى توانستيم برنده بازى باشيم و براى كسب ۳ امتياز چيزى كم نداشتيم. البته يك امتياز هم در كرمان ارزشمند است و ما همچنان به قهرمانى اميدواريم. اگر در بازى هاى آينده موفق باشيم و با پيروزى از زمين خارج شويم، شانس بسيارى براى كسب عنوان اول ليگ داريم. من به هواداران پرسپوليس قول قهرمانى داده ام و هنوز هم روى حرف خودم هستم.قطبى با اشاره به جدايى شيث رضايى و عليرضا مرزبان از پرسپوليس گفت: رفتن شيث و مرزبان، هيچ خللى در پرسپوليس ايجاد نكرد و حتى باعث منظم تر شدن تمرينات ما نسبت به گذشته شد.

 

مجيد جلالى سرمربى استقلال اهواز طى اظهار نظرى گفت: هيچ دليلى نمى بينم كه براى رسيدن به نقطه اوج قهرمانى نا اميد باشيم. وى پس از پيروزى تيمش در هفته بيست و نهم ليگ برتر مقابل ابومسلم اظهار كرد: بازى منظمى انجام داديم. اگرچه ابومسلم اواخر بازى يكى دو موقعيت خوب داشت اما در طول مسابقه تسلط نسبى با ما بود. من به اين اعتقاد دارم و اين را ياد گرفته ام كه معجزه مى تواند اتفاق بيفتد اما بعد از سعى و كوشش ما و آن سعى نيز مستلزم شرايطى است. وى گفت: تعويض هاى انجام شده در بازى مطابق انتظار من نبود و وقتى تماشاچيان به تعويض بازيكنى واكنش منفى نشان مى دهند در واقع با اين كار انگيزه و روحيه را از بازيكن جايگزينى كه وارد زمين مى شود مى گيرند، از هواداران انتظار دارم اين مسأله را رعايت كنند.

 



Be a better friend, newshound, and know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now. __._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/esteghlalblue

http://www.esteghlalblue.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive