به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, April 18, 2008

* EsteghlalBlue * Kootah az football

«حشمت مهاجرانى» يكى از بزرگان فوتبال كشور طى اظهارنظرى گفت: فكر مى كنم يكى از كارهاى مثبت وخوب فدراسيون فوتبال اين بود كه از تعطيلى ۴۰ روزه مسابقات ليگ برتر چشم پوشى كرد. اعتقاد من بر اين است كه از يك ليگ منسجم، تيم ملى قدرتمند ساخته مى شود و پايه هاى فوتبال هر كشور از باشگاهها ساخته مى شود. سرمربى پيشين تيم ملى فوتبال كشورمان در ادامه از اهميت ديدار مقابل امارات ياد كرد و گفت: امارات صدرنشين گروه ماست، طبيعى است كه براى دستيابى به صدر جدول بايد اين تيم را از پيش رو برداريم اما آنچه مسلم است شكست امارات ديگر به سادگى ميسر نيست و مقابل اين تيم ۲ بازى سخت را پيش رو داريم. وى مهمترين مشكل تيم ملى فوتبال كشورمان در بازيهاى اخير را نداشتن بازى تداركاتى مناسب عنوان كرد و گفت: تيم ملى در زمان منصور ابراهيم زاده و على دايى زمان كافى براى برگزارى بازى تداركاتى نداشت. تيم آنها از نظر نيروى انسانى غنى بود اما مهمترين ضعفشان نا هماهنگى به ويژه در سازمان دفاعى بود. مهاجرانى در خصوص شايعاتى كه پيرامون همكاريش با تيم هاى ليگ برترى و فدراسيون فوتبال مطرح شده است، گفت: من براى كارهاى شخصى و ديدار با دوستان به ايران آمده ام و با هيچ تيمى مذاكره نكرده ام. متاسفانه هر زمان كه به ايران مى آيم از اين اخبار و شايعات ساخته مى شود. مطمئن باشيد اگر با باشگاهى مذاكره كرده بودم آن را مخفى نمى كردم زيرا دليلى براى مخفى كارى وجود ندارد.

 

 

مديرعامل استقلال در ابتداى كار به سؤالات پاسخ داد. «على فتح الله زاده» طى اظهارنظرى در مورد ماندن يا رفتن فيروز كريمى گفت: هنوز تا پايان فصل راه زيادى باقى مانده است. ابتدا بايد ببينيم در پايان ليگ برتر، آقاى كريمى در استقلال مى ماند يا خير. در ارتباط با خريد بازيكنان جديد هم معتقدم بازيكن يعنى سرمايه! بنابراين مشكلى براى خريد نفرات جديد ندارم.مديرعامل استقلال در ادامه گفت: برخلاف شايعات، ناصر حجازى بركنار نشده بلكه مقامش ارتقاء يافته است. ايشان پيش از اين به عنوان مدير فنى در جلسه شوراى معاونين شركت مى كرد اما حالا رابط من و سرمربى تيم شده است. فتح الله زاده در لابه لاى حرف هاى خود با انتقاد از عادل فردوسى پور گفت: نزديك به ۳۰ سال است كه كار مطبوعاتى مى كنم. خودم صاحب امتياز و سردبير هستم. بنابراين با جنبه هاى كار رسانه اى و ژورناليستى به خوبى آشنا هستم. به شخصه عادل فردوسى پور را دوست دارم اما فكر مى كنم ايشان اصل ورزش را رها كرده و به هجويات آن مى پردازد. او در برنامه ۹۰ مديران را زير سؤال مى برد و به گونه اى رفتار مى كند كه بيشتر به يك بازجو شبيه است تا مجرى تلويزيونى!وى در خاتمه تأكيد كرد كمپ باشگاه هاى استقلال در زمينى كه كنار پارك ارم تهران واقع شده است احداث مى شود.

 

 

«فيروز كريمى» كه اين روزها به خاطر ناكامى استقلال بشدت زير تيغ انتقادات قرار دارد در ارتباط با شرايط تيمش در جام حذفى گفت: به نظر من اگر راه آهن را ببريم قهرمان جام حذفى خواهيم شد. البته بقيه رقبا هم خوب هستند اما شرايط راه آهن هم اكنون بهتر از سايرين است. سرمربى استقلال با اشاره به شايعه خريد امتياز يك تيم همراه با طباطبايى (مدير عامل سابق باشگاه پاس) تصريح كرد: من اين خبر را تكذيب نمى كنم اما براى بار اول است كه آن را از زبان شما مى شنوم! وى همچنين وجود ليست سياه در استقلال را تكذيب كرد و گفت: در استقلال ليست سياه نداريم و كسى از جمع ما اخراج نخواهد شد. در مورد آقاى حجازى هم بايد بگويم كه ايشان همچنان كنار ماست و از وجودشان استفاده خواهيم كرد. كريمى در پايان مدعى شد باتوجه به لطف هواداران استقلال اگر روزى از اين تيم بروم هرگز حاضر نمى شوم مقابل استقلال روى نيمكت بنشينم.

 

فيروز كريمى سرمربى استقلال پس از شكست تيمش مقابل ابومسلم گفت: خيلى بچگانه يك پنالتى به ابومسلم تقديم كرديم. بازى از لحاظ فنى قابل قبول بود و ۲ تيم بازى پاياپايى انجام دادند و حتى وضعيت ما بهتر بود اما خيلى بچگانه پنالتى داديم كه باعث شد از ابومسلم عقب بيفتيم. وى ادامه داد: با آغاز نيمه دوم توانستيم وضعيت خود را بهتر كنيم و بازى را در دست گرفتيم. اما در اوج فشار ما، ابومسلم دوباره گل زد و در آن گل اولروم فوق العاده كار كرد. بعد از اينكه ۲ گل عقب افتاديم باز هم امكان تساوى بازى وجود داشت اما دچار بدشانسى شديم و نتيجه ۲ بر صفر نشان دهنده شرايط بازى نبود. وى با تبريك اين پيروزى به باشگاه ابومسلم گفت: سعى مى كنيم با حضور پرقدرت در جام حذفى نتايج ليگ را جبران كنيم. ما به اشتباهات خود و بدشانسى باختيم و معتقدم كه ابومسلمى ها براى حفظ نتيجه خيلى از مسائل حرفه اى را رعايت نكردند. سرمربى استقلال در پاسخ به اين سؤال كه اگر زمان به عقب برگردد، آيا به استقلال خواهيد آمد يا نه؟ گفت: قطعا چنين كارى نخواهم كرد چرا كه من پيش از اين تجربه حضور در تيم هاى بزرگ را نداشتم. من تلاش خود را در استقلال مى كنم و در بعضى از موارد حتى از خودم هم مى گذرم اما متاسفانه نتايج زياد به نفع ما نيست، هر چند كه بازى هاى خوبى انجام مى دهيم. وى خاطرنشان ساخت: استقلال در اين فصل با بدشانسى زيادى مواجه شده است. ما الان با مصدوميت بياتى نيا دچار ضعف گلزنى شده ايم و معتقدم فوتبالى كه ارائه مى دهيم با نتيجه همسويى ندارد. سرمربى استقلال افزود: استقلال هنوز در شوك باخت به پگاه است و الان تيم استرس دارد و فكر مى كنم با موفقيت در جام حذفى اين استرس از بين برود. استقلال بازيكنان خوبى دارد اما متاسفانه تيم ما با هم جور نيست. فيروز كريمى در رابطه با خروج ناصر حجازى از تيم گفت: ناصرخان تا زمانى كه بود براى ما يار و ياور بود اما از حاشيه ها خسته شد و جداً حاشيه ها تيم ما را آزرده است.

 

عباس عليپور مدير روابط عمومى پرسپوليس گفت: با توجه به شرايط حساس تيم در هفت هفته پايانى ليگ برتر، با متخلفين برخورد شديدى مى شود.عليپور كه دبير كميته انضباطى پرسپوليس نيز هست، خاطر نشان ساخت: با هيچ بازيكنى تعارف نداريم. با توجه به شرايط حساس پرسپوليس در هفت هفته پايانى، با اجازه از كاشانى با متخلفين كه مصاحبه عليه باشگاه و كادر فنى مى كنند، برخورد مى شود تا از هرگونه حاشيه به دور باشيم.

 



Be a better friend, newshound, and know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now. __._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/esteghlalblue

http://www.esteghlalblue.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive