به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, April 23, 2008

* EsteghlalBlue * Kootah az Football

بازيكنان استقلال پس از برد مقابل راه آهن هر كدام نفرى ۸۰۰ هزارتومان پاداش گرفتند. على فتح الله زاده پس از پايان بازى در رختكن تيم اعلام كرد به خاطر برد مقابل راه آهن و صعود به مرحله بعد به هركدام از بازيكنان پاداش خواهد داد. اين مبلغ به زودى به بازيكنان پرداخت خواهد شد.

 

على كفاشيان با اشاره به روند آماده سازى تيم ملى براى حضور قدرتمندانه در مرحله مقدماتى جام جهانى ۲۰۱۰ اظهار داشت: پس از به پايان رسيدن ليگ برتر، تيم ملى براى آماده سازى با تيم ملى امارات ۱۶ روز بيشتر فرصت در اختيار ندارد. بنابر اين، در اين زمان كوتاه مى خواهيم يك بازى دوستانه برگزار كنيم. كفاشيان عدم عقد قرارداد دايى با فدراسيون را تاييد كرد و گفت: در مرحله مقدماتى جام جهانى ۲۰۱۰ قراردادى با وى منعقد نكرده ايم. براى عقد قرارداد صحبتى انجام نداده ايم و بيشتر تفاهمى با هم به توافق رسيده ايم. وى ادامه داد: با انگين فيرات، دستيار تركيه اى على دايى به طور رسمى قرارداد امضا كرده ايم. براى حضور روته مولر هنوز منتظر پاسخ نهايى مدرس آلمانى هستيم اما تعامل خوبى با سرمربى تيم ملى داريم. مطمئنم براى عقد قرارداد رسمى و مبلغ قرارداد، مشكلى نخواهيم داشت.

 

عليرضا مرزبان در مورد مذاكراتش با مهدى مهدوى كيا و فريدون زندى گفت: در مدتى كه در آلمان بودم با مهدوى كيا و زندى به طور جداگانه مذاكرات خوبى براى پرسپوليسى شدن آنها داشتم. هر ۲ اين بازيكنان علاقه زيادى به بازگشت به ايران و پيوستن به پرسپوليس دارند و در اين خصوص آمادگى خود را اعلام كردند. البته مهدوى كيا ۲ سال ديگر با اينتراخت فرانفكورت قرارداد دارد و در صورتيكه فصل آينده شرايطش براى ماندن در آ لمان مهيا نباشد به ايران خواهد آمد اما زندى پايان اين فصل بازيكن آزاد خواهد شد و احتمال پيوستن او به پرسپوليس خيلى زياد و تقريباً قطعى است.وى اضافه كرد: غير از اين ۲ بازيكن من با يك بازيكن ايرانى ديگر كه در آلمان توپ مى زند ملاقات داشتم. او را خيلى ها نمى شناسند و وقتى آخر فصل در تمرينات پرسپوليس حاضر شود، قول مى دهم همه را متعجب كند. مرزبان افزود: در آلمان با يكى از بازيكنان خارجى بوندس ليگا نيز براى پرسپوليس شدن مذاكره كردم. تا زمانيكه توافقى با اين بازيكن صورت نگرفته نام او را نخواهم گفت اما مطمئن باشيد وى قابليت هاى فنى بالايى دارد. مشاور كاشانى در جذب بازيكن در پايان گفت: گزارش مربوط به تمام اين مذاكرات را قرار است تحويل كاشانى دهم. اگر او موافقت كند براى انجام ادامه مذاكرات مجدداً به آلمان خواهم رفت.

 

كاپيتان استقلال از مصاحبه هاى پيشكسوتان اين باشگاه در خصوص شرايط تيم اظهار نارضايتى كرد.منصوريان گفت: بعضى ها شايد از سر دلسوزى مصاحبه هايى را انجام مى دهند كه نهايتاً به سود استقلال تمام نمى شود.من از آنها مى خواهم اجازه بدهند ما كار خودمان را بكنيم چون اعتقاد دارم شرايط تيم رفته رفته بهتر مى شود.حرفهايى كه زده مى شود مشكلات ما را بيشتر كرده است.وى در ادامه در خصوص ديدار با راه آهن گفت: بازى خيلى سختى بود. پيش بينى مى كرديم كه ديدارمان با راه آهن، بازى سختى از آب دربيايد اما خوشحالم كه اين بازى سخت را با موفقيت پشت سر گذاشتيم.منصوريان در خاتمه گفت: تمام تلاش ما اين بود كه در ۹۰ دقيقه كار را تمام كنيم. حقيقتاً فكر نمى كرديم كه كار به ضربات پنالتى بكشد اما براى اينكه هيچ چيز را به قضا و قدر نسپاريم در تمرينات گذشته تمرينات زيادى را در مورد ضربات پنالتى انجام داده بوديم و مى دانستيم اگر بازى به پنالتى بكشد ما برنده خواهيم بود.

 

وحيد طالب لو دروازه بان استقلال كه نقش قابل توجهى در صعود استقلال به مرحله بعد داشت از سوى كادر فنى استقلال مبلغ ۶۰۰ هزار تومان پاداش گرفت. اين تصميم به دليل درخشش طالب لو در بازى سه شنبه اتخاذ شده و به زودى به او پردخت خواهد شد. شايان ذكر است اين مبلغ به جز پاداش اعلام شده مدير عامل به بازيكنان مى باشد.

 



Be a better friend, newshound, and know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now. __._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/esteghlalblue

http://www.esteghlalblue.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive