به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, April 14, 2008

* EsteghlalBlue * kootah az Football

سخنگوى باشگاه استقلال، خواستار عزم ملى براى بازگرداندن ۶ امتياز باشگاه پرسپوليس شد.«هاشم ساعدى» در اين خصوص گفت: پرسپوليس هم مثل استقلال باشگاهى مردمى و پرطرفدار است و اميدواريم شرايطى فراهم شود تا ۶ امتياز كسر شده از پرسپوليس به اين تيم باز گردد.وى افزود: باشگاه هاى ايرانى مى توانند با ارسال نامه اى به فيفا خواهان باز گرداندن ۶ امتياز پرسپوليس شوند. بزرگان فوتبال ايران نيز كه با فيفا در ارتباط هستند مى توانند در اين زمينه پادرميانى كنند. مى توان خواهان باز گرداندن امتيازات كسر شده پرسپوليس شد يا حداقل همان اتفاقى براى اين باشگاه بيفتد كه براى يوونتوس روى داد. اگر پرسپوليس فصل آينده را با ۶ امتياز منفى آغاز كند، مشكلى پيش نمى آيد. ساعدى اظهار داشت: باشگاه استقلال تمركز اصلى خود را روى جام حذفى قرار داده و اميدواريم با اضافه شدن ۶ امتياز پرسپوليس، رقابت در صدر جدول جذاب تر شود. اگر فيفا روى اين جريمه اصرار داشته باشد، پرسپوليس مى تواند فصل آينده با امتياز ۶- آغاز كند. ابرار ورزشى: آن موقع كه استقلال به صدر جدول نزديك شده بود و بحث كسر ۶ امتياز از پرسپوليس مطرح بود آقايان حرفى براى گفتن نداشتند اما حالا كه آب ها از آسياب افتاده سخنگوى استقلال تازه يادش افتاده از پرسپوليس حمايت كند، حالا چه انگيزه اى پشت اين قضيه است خيلى ها بى خبرند!
 
مهاجم ايرانى هانوفر بخاطر دادن يك پاس گل در بازى مقابل اينتراخت فرانكفورت از نشريه كيكر نمره خوب ۲ گرفت. هاشميان در بازى خانگى روز شنبه از هفته بيست و هشتم بوندس ليگا، از آغاز نيمه دوم به جاى فرانك فارن هورست، به ميدان رفت و تا پايان به بازى پرداخت. وى با وجودى كه در اين بازى نتوانست گلى به نام خود به ثبت رساند،در دقيقه ۸۹ پاس گل برترى را به كريستيان شولتس داد تا هانوفر، اينتراخت را ۲ بر يك شكست دهد.دراين بازى تيم هانوفر با نتيجه برد ۲ بر يك به پيروزى رسيد. مهدى مهدوى كيا ، بازيكن ايرانى اينتراخت فرانكفورت نيز در اين ديدار از دقيقه ۷۸ به جاى ايناموتو در تركيب قرار گرفت كه به علت كم بودن مدت حضورش در زمين، نمره اى دريافت نكرد.
 
رئيس فدراسيون فوتبال از پيگيرى هاى جدى كنفدراسيون فوتبال آسيا و فيفا در رابطه با حق پخش تلويزيونى مسابقات فوتبال در ايران خبر داد. «على كفاشيان» در اين ارتباط گفت: طى مكاتباتى كه AFC و FIFA با ما داشته اند، خواستار اين شده اند كه موضوع حق پخش مسابقات در فوتبال ايران جارى شود، در غير اين صورت در آينده قطعا مجازات هايى در انتظار ايران خواهد بود. ما ناچاريم با صدا و سيما براى حق پخش تلويزيونى مسابقات فوتبال به تفاهم برسيم چرا كه از سوى مقامات آسيايى و جهانى با تهديد مواجه خواهيم شد و البته اين حق فوتبال است كه حق پخش تلويزيونى مسابقات نصيب آن شود. اگر با صدا و سيما در اين زمينه به تفاهم نرسيم، ناچاريم براى حق پخش تلويزيونى با بخش هاى ديگر و يا راديو وتلويزيون هاى ساير كشورها مذاكره كنيم. وى اضافه كرد: دريافت حق پخش تلويزيونى طبق مواد ۷۵ و ۷۶ مصوب هيات دولت جزو اساسنامه فدراسيون هاى ورزشى است و در كشورمان يك امر قانونى محسوب مى شود. از طرفى اين موضوع طبق مقررات فيفا و AFC بايد اجرا شود، در غير اين صورت جزو ضعف كشور ما محسوب مى شود. كفاشيان گفت: صدا و سيما منابع درآمدى زيادى دارد كه انتظار مى رود حق فوتبال هم داده شود
 
بر اساس تصميم جديد سازمان ليگ برتر فوتبال، ليگ هفتم، اول خرداد به پايان مى رسد. «عزيز محمدى» رئيس سازمان ليگ در اين باره اظهار كرد: با توجه به موافقت على دايى براى آغاز تمرينات تيم ملى از اوايل خرداد، تصميم گرفته شد كه ليگ برتر تا پيش از شروع تمرينات ملى پوشان به پايان برسد. به همين خاطر بازى هاى ليگ هفتم در هفته هاى آينده به صورت فشرده در ارديبهشت برگزار مى شود تا بتوانيم تا اول خرداد مسابقات را به پايان برسانيم. تمام تلاش ما اين است كه اين رقابت ها تا همان زمان اعلام شده يعنى اول خرداد به پايان برسد، ضمن آن كه نظر تمامى مربيان ليگ برتر همين بوده كه هفته هاى پايانى ليگ به صورت فشرده انجام گيرد. به همين خاطر بنا داريم برنامه جديد رقابتهاى ليگ را هر چه سريعتر در چند روز آينده اعلام كنيم.
 
ناظر ژاپنى كنفدراسيون فوتبال آسيا گفت: ايران به ۹۸ درصد از خواسته هاى ما رسيده است. «تائوكى سوزوكى» ناظر AFC پس از پايان نشست ۴ ساعته با مسئولان فدراسيون فوتبال كشورمان اظهار داشت: نشست پربارى بود و تمام اطلاعات خواسته شده از فدراسيون فوتبال ايران در مورد ليگ برتر را دوباره بررسى و مورد تاييد قرار داديم. از ميان موارد خواسته شده ۹۸ درصد مورد تأييد قرار گرفت و ۲ درصد ديگر با نقد مواجه بود كه بايد تصحيحات آن تا آخر ماه به AFC ارسال شود. حداقل تعداد بازيكنان حرفه اى حاضر در ليگ برتر ايران بايد ۱۶ نفر باشند كه هم اكنون تنها ۱۰ نفر داراى قرارداد حرفه اى هستند. در ضمن سازمان ليگ فوتبال ايران به عنوان سازمان مالى مستقل بايد به ثبت برسد و تا پايان ماه مدارك به صورت كامل به AFC ارسال شود. تائوكى سوزوكى در رابطه با برخى نقاط ضعف در آيين نامه و مسائل قانونى گفت: مسأله بازاريابى يكى از اين موارد است و اين كه در ورزشگاه ها بايد يك قسمت مسقف باشد. بانوان نيز بايد بتوانند در ورزشگاه ها حضور داشته باشند و زمينه حضور آنها در استاديوم ها فراهم شود. وى در پايان گفت: بعد از اين كه ما تمامى مدارك را دريافت كرديم، در ماه مى (پايان ارديبهشت) كميته تصميم گيرنده گزارش خود را در مورد ايران ارائه خواهد داد


With Best Wishes
 

 

between 0000-00-00 and 9999-99-99   __._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/esteghlalblue

http://www.esteghlalblue.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive