به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, April 20, 2008

* EsteghlalBlue * Kootah az football


سرمربى سابق استقلال در خصوص نتايج ضعيف اين تيم در رقابت هاى ليگ برتر گفت: مسئولان استقلال بهتر مى توانند در مورد نتايج ضعيف تيمشان صحبت كنند.امير قلعه نويى با بيان اين مطلب اظهار داشت:اعتقاد دارم كه فيروز كريمى يكى از بهترين مربيان ايران است و همچنان بايد از او حمايت كنند، منتهى بعضى ها براى استقلال مشكل تراشى مى كنند و با پرداختن به اتفاقات گذشته در صدد منحرف كردن ذهن مردم هستند.وى در ادامه گفت: بعد از باخت ۴ بر يك مقابل پگاه گيلان بعضى از آقايان حرف ارسال نشدن ليست استقلال به AFC را وسط مى كشند كه اين حركات واقعاً تأسف آور است. پس از جدايى از استقلال هيچ وقت عليه اين تيم حرف نزدم اما نمى دانم چرا بعضى ها مى خواهند اتفاقات گذشته را مطرح كنند. جالب اينجاست كه اطلاعات آنها ضعيف است و نمى دانند كه من ۴ سال در استقلال بودم نه ۳ سال.قلعه نويى تأكيد كرد: در شرايطى به استقلال آمدم كه ۱۱ بازيكن جدا شده بودند و باشگاه حتى يك دفتر كوچك هم نداشت اما بعدها هيچ وقت در مورد اين مشكلات حرف نزدم. حتى كار به جايى رسيد كه ماشين همسرم را فروختم تا طلب رضا عنايتى از استقلال را بدهيم. زمانى كه ما در دسته سوم بوديم آقايان كجا بودند؟ وى افزود: بعضى ها مى خواهند مثل فيلم ها براى خودشان دشمن فرضى درست كنند تا ذهن مردم را منحرف كنند، در حالى كه همه واقعيت ها روشن است. در اين ۴ سالى كه در استقلال بودم نزديك ۱۵۰ ميليون تومان گفتم و اسناد و مداركش هم در باشگاه موجود است، در ضمن معتقدم كه استقلالى هاى واقعى براى مردم شناخته شده هستند. قلعه نويى در مورد وضعيتش براى فصل آينده گفت: چند روز ديگر به ازبكستان مى روم تا براى آخرين بار با مسئولان پاختاكور مذاكره كنم. اولويت اولم حضور در اين تيم خارجى است چون ازبك ها شرايط خوبى دارند، اگر رفتنم به پاختاكور منتفى شد در بين پيشنهادات داخلى اول به مس فكر مى كنم.

 

مديرعامل باشگاه فرهنگى، ورزشى پرسپوليس تهران گفت: اين باشگاه براى بازگرداندن ۶ امتياز تيم فوتبال خود از فدراسيون بين المللى فوتبال (فيفا) شكايت مى كند. حبيب كاشانى با بيان اينكه باشگاه پرسپوليس هفته گذشته با ارسال نامه اى به فيفا خواستار باز گرداندن ۶امتياز تيم فوتبال اين باشگاه شده بود، افزود: فيفا شنبه شب با درخواست باشگاه پرسپوليس مخالفت كرد. وى خاطر نشان كرد: اما مخالفت فيفا پايان رايزنى هاى باشگاه پرسپوليس، براى بازپس گيرى ۶ امتياز اين باشگاه نيست به طوريكه اين موضوع را از طريق دادگاه عالى ورزش «CAS» پيگيرى خواهيم كرد. كاشانى اظهار داشت: مدير حقوقى باشگاه پرسپوليس مذاكراتى را با وكلاى سوئيسى و هلندى اين باشگاه انجام داده است تا دادخواستى عليه فيفا به دادگاه عالى ورزش تنظيم كنند. وى در مورد بدهى باشگاه پرسپوليس به نورالدين -دستيار دنيزلى سرمربى سابق تيم فوتبال اين باشگاه - گفت: نورالدين دستيار اين مربى روز شنبه وارد تهران شد و در خصوص طلب ۲۵هزار دلارى خودبا مسئولان باشگاه به گفت وگو پرداخت. مديرعامل باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: با توافقات به عمل آمده، قرار است طلب وى در سه روز آينده پرداخت شود تا اين مربى ترك تبار از شكايت خود عليه اين باشگاه دست بردارد. وى افزود: در همين راستا، مسئولان باشگاه پرسپوليس رايزنى هاى خود را از امروز آغاز كرده اند تا هرچه سريعتر طلب نورالدين را پرداخت كنند تا ديگر امتيازات اين تيم از سوى فيفا كسر نشود.

 

تيم فوتبال استقلال تهران اردوى آمادگى ۱۰ روزه در آلمان برپا خواهد كرد. على فتح الله زاده در گفت و گو با خبرگزارى فارس اظهار داشت: دعوت نامه اى از كشور آلمان دريافت كرديم كه آن را بررسى كردم و پس از تصويب آن در هيأت مديره باشگاه، به مدت ۱۰ روز در آلمان اردو خواهيم زد. وى افزود: در باشگاه دورتموند يا بايرلوركوزن مستقر مى شويم. اين اردو پيش از آغاز ليگ برتر هشتم برگزار مى شود و تيم استقلال در پايان اردو وارد مسابقات فصل آينده خواهد شد. فتح الله زاده افزود: در شهريور ماه نيز تيم استقلال به همراه پرسپوليس در امريكا حضور خواهد داشت و دعوتنامه اين سفر را نيز دريافت كرده ايم.

 

شيث رضايى مدافع اخراجى تيم فوتبال پرسپوليس تهران از شرايط پيش آمده ناراحت است و مى گويد: هواداران و مسئولان باشگاه نبايد ۵ سال تلاشم در تيم را به خاطر يك دقيقه اشتباه، فراموش كنند. مى خواستم با حضور در ورزشگاه آزادى ديدار پرسپوليس مقابل ملوان را نظاره كنم اما براى جلوگيرى از بروز حاشيه در خانه ماندم. وى ادامه داد: بازى بسيارى خوبى بود و خوشبختانه پرسپوليس با اين پيروزى و نتايج مدعيان، بار ديگر در كورس قهرمانى قرار گرفت. وى درباره شعار برخى هواداران عليه وى و واكنش گروه ديگر در حمايت از وى، تصريح كرد: خوشحالم كه بعضى از هواداران معرفت را به معناى واقعى فراموش نكرده اند و با در دست داشتن عكس من كه فقط خادم پرسپوليس بودم، انگيزه ام را ۲ برابر كردند. آنها مى دانند كه رضايى بازيكن متعصبى است . وى افزود: هواداران و مسئولان باشگاه پرسپوليس نبايد ۵ سال مشقت و زحمتم براى تيم را به خاطر يك دقيقه اشتباه و واكنش هنگام تعويض مقابل استقلال اهواز عوض كرده و فراموش كنند. رضايى با بيان اين مطلب كه در مورد اظهارات كاشانى نظر نمى دهم، تأكيد كرد: مديرعامل باشگاه به گردن من حق دارد. سكوت مى كنم و زير نظر بزرگانى چون پرويز كماسى و احمدرضا عابدزاده روزانه ۲ نوبت تمرين مى كنم تا از آمادگى دور نشوم

 

كاپيتان اسبق استقلال تهران گفت: در ابتداى فصل قرار بود حجازى به عنوان مدير فنى به استقلال بيايد و فرد ديگرى سرمربى اين تيم شود. جواد زرينچه در خصوص استفاده از ناصر حجازى به عنوان سرمربى در استقلال خاطر نشان كرد: در ابتداى فصل صحبت هايى شده بود و قرار نبود حجازى به عنوان سرمربى در استقلال فعاليت كند و قرار بود از او به عنوان مدير فنى استفاده شود.وى افزود: در كادر ابتداى فصل افراد بسيار قوى حضور داشتند اما متاسفانه افراد سودجو با شست و شو دادن مغز فتح الله زاده مانع از حضور آن كادر در تيم شدند و همين موضوع بزرگترين ضربه را به استقلال وارد ساخت.كاپيتان اسبق استقلال تهران با اشاره به دستياران تيم استقلال تهران گفت: متاسفانه كمك هاى استقلال صلاحيت كار در اين تيم را ندارند و به صورت سفارشى انتخاب شده اند.زرينچه در خصوص فيروز كريمى تصريح كرد: كريمى مربى زحمت كشى است اما چون از جنس استقلال نيست نمى تواند در اين تيم موفق باشد. كريمى با خود حاشيه هايى دارد كه در شأن استقلال نيست و بايد از انجام اين حركات دست بردارد.وى در خصوص فعاليت هاى خود خاطر نشان كرد: متاسفانه دست هاى پشت پرده مدتى من را از فوتبال دور كردند اما قرار است از سال آينده همكارى خود را با قلعه نويى آغاز كنم و اميدوارم بتوانم به عنوان يك دستيار به امير خدمت كنم.



Be a better friend, newshound, and know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now. __._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/esteghlalblue

http://www.esteghlalblue.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive