به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, April 24, 2009

Re: * EsteghlalBlue * مظلوم نمایی بس است. کمی صادق باشید!



منو بگو که تا حالا فکر میکردم که این آقای کیانی آبی است و چون طرفدار مربی دیگری بغیر از قلعه نویی است ولی نمیدانستم که لنگی تشریف دارند. البته همین یک صفت کافیست که حرفهای ایشان را توجیه کنند. یک تیم با 3 سرمربی و تیمی که فقط 3 بازیکنش حدود یک میلیارد گرفته اند و هنوز هم از هذیان گویی دست برنمیدارند بابا درود به شرف استقلال که از قهرمان لیگ عربستان د رخانه اش 86 دقیقه جلوست و 2 گل در دقایق  پایانی میخورد یا د رمجموع 4 بازی باندازه یک بازی پرسپولیس نمی خورد. 5 گل از یک تیم اماراتی بهمان اندازه باخت درتهران به عربستان و یا تساوی با امارات خفت دارد. هیچکدام از پرسپولیسیهای در این شرایط به تیمشان اینقدر میتازند که آبی نما به قلعه نویی. البته قلعه نویی اگر قدری نگرش بهتری داشت و در دامی که فدراسیون برایش پهن کرده بود یعنی هر 3 روز یک بازی و هر 3 بازی یکماه تعطیلی را درک می کرد شاید اینجور غافلگیر نمی شدیم که کار به روز آخر برسه بهرحال آقای کیانی قرار شد که 2 هفته دهان مبارک را ببنید ولی متاسفانه 3 روز هم طاقت نیاوردید. ببینم با اینهمه پول که اگر در حلقوم مرده ها هم تپانده شده بود چهچهه بلبلی میزدند چه می کنید . شک دارم که از همین گروه هم صعود کنید. در دنیا موجودی بدبخت تر و کثیف تر از بخیل نیست.

محسن سلیمانی  

--- On Thu, 4/23/09, Kay <keyvan_55@yahoo.com> wrote:

From: Kay <keyvan_55@yahoo.com>
Subject: Re: * EsteghlalBlue * مظلوم نمایی بس است. کمی صادق باشید!
To: EsteghlalBlue@yahoogroups.com
Date: Thursday, April 23, 2009, 2:56 AM

Mehran khan maloome bad jori SOKHTIAA
felam be fekre adade 5 bash....
5taii ke taze shodin:D
to lig ham ke PANJOMIN
va mesle ye bache 5sale ham
dark harfaye birabt mizani
enghadr bikarid ke miai to
grohe SS arajif minevisid
khosham miad ke kamelan
bikar shodino omdin to grohe
ma va mikhain khodetono shad
konin




From: Mehrdad Kiani <mehrdad.kiani@ yahoo.com>
To: EsteghlalBlue@ yahoogroups. com
Sent: Wednesday, April 22, 2009 5:12:25 PM
Subject: Re: * EsteghlalBlue * مظلوم نمایی بس است. کمی صادق باشید!

آره. قلعه نویی رکوردهای زیادی رو زده. یه رکورد هم اخیرا زده که تو 12 تا بازی دو تا برد داشته. ضمنا یه دونه از رکورداش اینه که دومین خط حمله برتر دنیا رو برامون به ارمغان اورده که حتی از خط حمله منچستر و چلسی و رئال و یونتوس و اینتر و لیورپول هم بهتره . فقط نمی دونم چطور خط حمله السد می تونه 8 تا گل به ام صلال بزنه ولی خط حمله رکورددار ما بعد یه گل عقب می کشه؟!
یه رکورد هم تو آسیا زدیم که آخریم. یه رکورد دیگه اینکه یه برد ناقابل هم تو آسیا نداریم. یه رکورد هم تو تعداد تماشاگران این فصل استقلال زده شده که اگر یکی آمار بگیره فکر کنم جمعش از فصل قبل که سیزدهم شدیم هم کمتر باشه.

--- On Sun, 4/19/09, Kay <keyvan_55@yahoo. com> wrote:

From: Kay <keyvan_55@yahoo. com>
Subject: Re: * EsteghlalBlue * مظلوم نمایی بس است. کمی صادق باشید!
To: EsteghlalBlue@ yahoogroups. com
Date: Sunday, April 19, 2009, 8:39 PM

AGHAYON BASEEEEE

GHalenoii RECORDAIRO zade ke fek nakonam
kasi khabesham bebineeeeeeeeeeeeee eeeeeeee! !!

Khoshalam ke tavaghoaaa az SS bala rafteeeeee
vali KHAHESHAN felan SOKOT konid....... ......

BEBINID LONGIA ALAN KOJAYE JADVALAN!
6 6 6 6 6 oooomaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaan :D

dar zemn jomle ghablimo tashih mikonam:
TAHE DELAM OMIDVARAM va KHOSHBINAM

DOA YADETON NARE....

GHorbone hamee SS aye bamarame donya....

--
Kaveh


From: Mehrdad Kiani <mehrdad.kiani@ yahoo.com>
To: EsteghlalBlue@ yahoogroups. com
Sent: Sunday, April 19, 2009 12:26:58 PM
Subject: * EsteghlalBlue * مظلوم نمایی بس است. کمی صادق باشید!

آقای قلعه نویی، مظلوم نمایی بس است. کمی صادق باشید!

آقای قلعه نویی، روی سخنم با شماست. شما که متاسفانه این روزها، میلیونها جوان و نوجوان، آرزوهای خود را با شما پیوند زده اند تا تیم محبوبشان را به سرمنزل مقصود برسانید و شما آن را هر روز و هر روز بیشتر از مسیر خارج می کنید.

آقای قلعه نویی، آیا به این فکر کرده اید که چه چیز شما را به این روز انداخت؟! خواهش می کنم از صداقت و روراستی و باج ندادن و این حرفها نگویید که باورمان نمی شود. اینها را برای مصاحبه های آخر بازی و کنفرانسهای مطبوعاتی مظلوم نماییتان بگذارید. کمی با خودتان صادق باشید. لازم نیست چیزی به ما بگویید. ما را همین مظلوم نمایی ها بس است. چه بر سر خود آورده اید؟ خود را در کدام گرداب و سیلاب انداخته اید که نمی توانید از آن خارج شوید.. گاهی فکر می کنم کنترل اوضاع از دست خودتان هم خارج شده است و به دست نوچه هایتان افتاده است.

آقای قلعه نویی، حقیقت این است که این روزها همه آبی ها دارند تاوان لج بازیهای شما را می دهند. لج بازیهایی که تاوان آن از داربی شروع شد. جایی که به خاطر لج بازی بازیکنی را که یک توپ را خراب کرده بود بیرون کشیدید و به جای آن علیزاده را به خط دفاع فرستادید تا با آن اشتباه اولین تیر را بر پیکره ی مقدس! شما وارد کند. از آن بازی تابحال یازده بازی است که تیم شما تنها دو برد آورده است. حالا شما دوباره مجبور شده اید مثل اوایل فصل که هفدهم جدول بودید، از سیزدهمی پارسال بگویید و آن را بر سر هواداران بکوبید. حالا شما سخن خبرنگاری که از افت استقلال می گوید را هم قبول ندارید. تیم شما به ام صلالی باخت که در لیگ ده تیمی قطر ششم است و دیروز هشت گل از السد خورد! تیم شما چهار گل از مقاومت سپاسی خورد و در مقابل الاتحاد عربستان در چند دقیقه پیروزی را با شکست عوض کرد. تیم شما بجز این سه شکست هفت مساوی هم بدست آورد و شما افت آن را قبول ندارید؟

آقای قلعه نویی، شنیده ام بعد از شکایت از زرینچه و نوازی حالا از محمد مایلی کهن شکایت کرده اید؟! و او هم یک بیانیه حسابی نوشته و شما را سیاهکار، کوتوله، کل یوم، نوچه پرور و همردیف شعبان بی مخ نامیده و نوچه هایتان را هم گنده باقالی خوانده است.

وقتی می گویم لج بازی، یعنی همین. شما یکبار با لج بازی به خاطر یک انتقاد فنی ساده زرینچه را در برنامه نود به باد تمسخر گرفتید و نتیجه اش را دیدید. بازیکنی که رفیق باوفای خود شما بود، آنطور واکنش نشان داد و جو تیم را به قول شما بهم ریخت. هر چند برای شما بد نشد و بهانه ای یافتید تا از بهانه های نخ نمای داوری و فدراسیون و عنایت و بدشانسی و ... که حال همه را خراب می کرد، کمی فاصله بگیرید و به پیشکسوتان بتازید تا خود را نجات دهید.

آقای قلعه نویی، حرفهای زرینچه و نوازی، بماند که واقعیتی بود که آنها جرأت مبارزه برای اثبات آن را نداشتند، نتیجه مستقیم لج بازی و بی تدبیری شما بود. آخرش هم شد دو میلیون تومان جریمه و درج در پرونده اشان. حالا همین برنامه را با مایلی کهن که از خانواده استقلال هم که نیست، حتی دشمن آن است، پیاده می کنید؟! جز این است که دود آن به چشم استقلال و هوادارانش می رود و منفعتش برای شما یک بهانه تراشی دیگر است و ضررش برای مایلی کهن دو میلیون جریمه و درج در پرونده؟!

آقای قلعه نویی، نمی دانم چه ضرورتی دارید شما و اطرافیانتان به تمام حرفها و مصاحبه های ریز و درشتی که در این فوتبال زده می شود واکنش نشان دهید و روابط عمومی باشگاه را هم با خود همراه کنید که بیانیه های آنچنانی بدهد؟! شما که در کورس قهرمانی بودید و هستید چرا آب به آسیاب دشمن می ریزید؟! آیا گذشتن از لااقل چند مورد از این مصاحبه ها خللی به امپراتوری شما وارد می کرد؟ گویی شما تیمی را مامور کرده اید که تمام روزنامه ها و خبرگزاریهای این مملکت را بخوانند و چیزی پیدا کنند که شما به آن واکنش نشان دهید و آن را بهانه ی عدم نتیجه گیری اتان کنید؟! آن وقت هوادارنتان شما را مرد مدیریت بحران، زیرک و باهوش و کسی که با مهندسی فوتبال آشناست خطاب می کنند؟ پس کجاست این مدیریت بحرانتان؟ شاید هم توقع ما زیاد است. مردی که فرق کلهم را با کل یوم نمی داند را چه به مدیریت بحران؟!

آقای قلعه نویی، مقصر اصلی جریان زرینچه شمایید. مقصر اصلی جریان مایلی کهن هم متاسفانه شمایید که در این وضعیت منافع تیم را به کمی خدشه دار شدن خاطر مبارکتان ترجیح ندادید و جو را متشنج کردید.

شما اصلی ترین دلیل متشنج شدن جو و حاشیه سازی برای استقلال در هفته های اخیر بوده اید و بس. و جالب اینکه وقتی آتش به پا می کنید باز هم شیپور مظلوم نمایی در دست گرفته و آه و ناله سر می دهید.

آقای قلعه نویی، شما روانشناس را از از استقلال حذف کردید. حالا خودتان اینگونه تیمتان را روانشناسی می کنید؟ چرا تیم‌های شما همیشه در شرایط بحرانی به بن بست می خورند؟ آیا این شما نبودید که در رختکن بعد از داربی بخاطر تک به تک اکبرپور تمام اعتماد به نفس او را زیر سوال بردید؟ باید پذیرفت که ابراهیم زاده راه قهرمانی را حرفه‌‌ای‌تر پشت‌سر گذاشته. او با آرامشی که این هفته ها  درکنار زمین داشته توانسته  تمرکز بیشتری  روی مسایل فنی ذوب داشته باشد. اما درتیم صدرنشین لیگ متاسفانه هر روز منتظر تزریق تنشی جدید توسط آقای مربی به  ستارگانش بودیم.

و این روزها بیش از شما آقای واعظ مقصر است که اختیار باشگاه و بیانیه ها و سایت آن را به دست نوچه های شما سپرده و خود نظاره گر جولان دهی رفقای شماست. کاش ایشان کمی به فکر مردم بود و شما و اطرافیانتان را کنترل می کرد تا قهرمانی را دو دستی تقدیم اصفهانیها نکنید.

آقای قلعه نویی، امروز مصاحبه ای از حاج مجید پورسیف رییس لیدرهای باشگاه و شما در روزنامه خبر ورزشی خواندم که گفته بود خط دهی به لیدرها کار ماست و به قولی آنها بدون اجازه ایشان و طبعا شما آب هم نمی خورند. حالا مشخص می شود جریان شعارهای بی دلیل علیه مایلی کهن در روز بازی با سایپا هم از کجا آب می خورد. این پروژه را هم خود شما نوشته اید. این هم حاصل لج بازی شماست. چون در آخرین لحظات جنگ سرمربیگیری تیم ملی را به مایلی کهن واگذار کرده اید. دیدید؟! شما برای کمی خدشه دار شدن خاطر مبارکتان منافع میلیونها هوادار را فراموش کرده و بعد با بهانه های واهی مظلوم نمایی می کنید.

مظلوم نمایی بس است. لطفا کمی صادق باشید

 

مهردادکیانی – وب ورزشی








__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive