به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, April 26, 2009

Re: * EsteghlalBlue * Re: When you believe!



کورس جان من همانشب که تو گفتی خواندم

درود بر شرف امثال تو و سایر دوستانی که تا آخرین لحظه امید را از دل بیرون نکردید.

 

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت

آری به اتفاق جهان می توان  گرفت

 

و ما جهان را گرفتیم به صبر و تحمل هواداران و سعی و کوشش امیر و بچه ها

حلاوت این قهرمانی بکامتان

که پاداش صبوری پیروزی است

به سروش عزیز و حتی کیانی عزیز نیز تبریک می گویم

محسن آبی



--- On Sun, 4/26/09, soroush snake <soroushsnake_therapper@yahoo.co.uk> wrote:

From: soroush snake <soroushsnake_therapper@yahoo.co.uk>
Subject: Re: * EsteghlalBlue * Re: When you believe!
To: EsteghlalBlue@yahoogroups.com
Date: Sunday, April 26, 2009, 7:39 PM

ashle khoshhali sarazir shod az sooratam.
asheghe esteghlal va esteghlaliam

--- On Sun, 26/4/09, koros asadi <koros_asadi@ yahoo.com> wrote:

From: koros asadi <koros_asadi@ yahoo.com>
Subject: Re: * EsteghlalBlue * Re: When you believe!
To: EsteghlalBlue@ yahoogroups. com
Date: Sunday, 26 April, 2009, 3:58 PM

Wow ,
 
Khahshan ya bar digah matlab Zer( Whenyou believe)  ro bekhonid! Ghahramani SS ro ba hamah abidalan , Esteghlalihay waghaei tabrik megam.SS tanha teami khahad bod ka az onwan ghahramaniash dafa khahad kard! Ma baz ham ghahraman mishim! shak nakonid! Khahsahan Yek Bar Degah Matlab When you believe ro bekhonid!
 
SS SS SS SS SS SS SS SS SS SS SS SS SS SS SS SS SS SS SS SS SS SS SS

--- On Sun, 4/19/09, koros asadi <koros_asadi@ yahoo.com> wrote:
From: koros asadi <koros_asadi@ yahoo.com>
Subject: * EsteghlalBlue * Re: When you believe!
To: EsteghlalBlue@ yahoogroups. com
Date: Sunday, April 19, 2009, 6:39 AM

Delta Aziz wa hamah ashghan abi ( Omidwaram Mehrdad Kiani wa baghiah longiha in matlab ro nakhonan)
 
Deshab dashtam concert Mariah Carrey ro nagah mekardam ba in ahang ka rasid, When you believe ! Yad SS oftadam! Baray kesani ka be zaban Englisi ashnaie kami daran manish hast: waghti bavar konim! Nothay zer bakhonid : ghasmathay awal tarjomash to parantaz nawashtam. Agah mekhaid ahang ro goosh bedin roy link zer click konid!
 
Many nights we prayed, with no proof anyone could hear( Shabhay zeadi ma doa kardim, bedon inkah kasi betonah alamati babinah ya chizi beshnawah)
In our hearts a hopeful song, we barely understood( toy ghalbamon ba sakhti metonastim ya ahang omidwar konandah bafahmim)
Now we are not afraid, although we know there's much to fear(Ama ma hala nami tarsim, agar chah medonim dalayal zeadi baray tarsidan darem)
We were moving mountains long, before we knew we could(Ghabl az inkah ka bedonim ka metonim koha ro takon dadem)

Chorus:
There can be miracles, when you believe( Waghti bawar konim mojazah wojod mead)
Though hope is frail, it's hard to kill( Agarchah amid ziady nabashah)
Who knows what miracle, you can achieve( cha kasi medonah ka cha mojazahay amkan darah atfagh beoftah)
When you believe, somehow you will( waghti bawar konim yek jory bedast mearim)
You will when you believe. ( shoma be dast mearin waghti bavar mekonin)

In this time of fear, when prayer so often proves in vain
Hope seems like the summer birds, too swiftly flown away
Yet now I'm standing here, my heart so full I can't explain
Seeking faith and speaking words, I'd never thought I'd say

There can be miracles, When you believe (When you believe)
Though hope is frail, It's hard to kill
Who knows what miracles, You can acheive (You can acheive)
When you believe, somehow you will
You will when you believe
 
http://www.youtube. com/watch? v=x55tz4hZ2PA&feature=related


--- On Sun, 4/19/09, sourena nasr <sssourena@yahoo. com> wrote:
From: sourena nasr <sssourena@yahoo. com>
Subject: Re: * EsteghlalBlue * مظلوم نمایی بس است. کمی صادق باشید!
To: EsteghlalBlue@ yahoogroups. com
Date: Sunday, April 19, 2009, 4:50 AM

برادره عزيز آقايه کيانی ، اول از هر چيز اميدوارم نوشته های شما از عشق به استقلال باشه و نه نفرت از قلعه نويی . قبل از هر چيز بگم که من نه طرفداره قلعه نويی هستم و هيچ کس ديگه اي، من عاشق اشتقلالم. و اول هم ميخوام از قلعه نويی انتقاد کنم، و بعد يه چند نکته در مورده نوشته شما بگم. به نظره من هم قلعه نويی اشتباه زياد داره. و برايه تبديل شدن به يه مربيه بزرگ بايد خيلی کار کنه.بزرگترين ايراد قلعه نويی به نظره من در رفتارشه، خيلی احساسی و زود جوشه ، بالا پايين پريدن های کناره زمين، دادو فريادها ... فقط و فقط باعثه بالا رفتن استرس تويه بازيکنا ميشه، به همين خاطره که تو بازی های اس اس ميبينيم بازيکنا هول و دستپاچه بازی ميکنن. همچنين برخورد های تندش تويه رختکن باعث ميشه بازيکن هم از مربی رانده بشه و هم اينکه وقتی مياد تو زمين با استرس بازی کنه. من با سيستمه 3-5-2 هم مخالفم، چون تو بازی های بزرگ جواب نميده که اين هم دلايله فنّی داره که بحثش بسياره. اما به نظره من امير يکی از فوتبل فهم ترين مربی های ايرانيه. حالا برم بريم سراقه چند نکته از حرفايه شما. اول از همه اينکه سره قضيه زرينچه،خوده جواد هم گفت که اشتباه کرده. قلعه نويی گفته بود که فرگوسن هم اشتباه ميکنه، و نه اينکه فقط فرگوسن ميتونه از من انتقاد کنه. بعد شما از کجا با اين اطمينان ميگی که بحثه تبانی بوده؟؟!!!!مدرکی داری؟ اگر نه ، پس خواهشاً حرفه بی منطق و رويه هوا نزن. در مورده ميکی کهن که حرفی نزنم بهتره. چون اين آدم خودش از کثيف ترين و باند باز ترين مربی های ايرانه.حمله اش به خبرنگارها، بد دهنيش و دستبوسيش که ديگه برايه همه روشنه..اين مردک به تمامه استقلالی ها توهين کرده،و نه فقط قلعه نويی.


اينکه امير ، روانشناس رو از تيم خارج کرده، حرفه کاملاً بی پايه و اساسيه . امير يکی از اولين مربی های ايرانی بود که تو تيمش روانشناس داشت، حتی اولين دوره ايی که به اس اس اومد هم تو تيم روانشناس داشت. شما اين فصلو بزاری کنار ، آخرين باری که از برهانی بازی خوب ديدی کی بود؟؟ برهانی تو کله دورانه بازيگريش آقايه گل نشده بود.و خودش هم بارها گفته که موفقيت اين فصلش به خاطره قلعه نويی و کره روانشناسی هست. جباری هم از کاره روانشناسه اس اس رضايت داشت. بعد از فوت پدرش رو به خاطر بيارين. پيروزه فصل قبل رو با پيروز امسال که به تيم ملّی هم رسيد مقايسه کنيد.... اگر کسی حتی برايه يک فصل هم فوتبال بازی کرده باشه ميدونه که هيچ تيمی نميتونه کله فصل رو کوبنده بره جلو.منچستر رو نگاه کنيد، با اون همه امکانات الان دچره افت شده. همين ليورپول که اول فصل رو عالی آغاز کرد در اواسته فصل دچره افت شد، حتی بارسلونا هم بعد از تعطيلاته کريسمس اگه اشتباه نکنم دچره يه افته کوتاه مدت شد که تو خانه خودش به بتيس باخت و اختلاف 9 امتيازيش با مادريد به 3 رسيد.يا همين پرسپليس برسال که افتش خيلی بيشتر از استقلال هم بود. اما 2 نکته هست، يکی روهيه تيم برايه بيرون اومدن از زيره فشار و افت، و ديگری اينکه رقيبان چجوری نتيجه ميگيرن.متأسفانه استقلال به دليله کم تجربگی تيم، و فشاره بازی ها و تا هدودی هم کم تجربگی کادره فنّی نتونست از فشار خلاص بشه.شما نگاه کنين کدوم يکی از بازيکنايه استقلال در هده ملّی با تجربه و بزرگ به حساب مياد؟؟

بعد يه نگاه به پرسپوليس بکنين ، باقری ، کريمی ، رضايی ،حتی خوده نيکبخت.. اينا هر کدوم زمانی تو تيم ملّی وزنه بودن. نکتيه دوم هم اينکه زوب آهن خيلی خوب نتيجه گرفت و از افته استقلال نهايت استفاده رو برد. کری که پارسال سپاهان نتونست، و در ليگ های خارجی هم مادريد و يا ليورپول و ،... نتونستن.

بنابراين خوبه که يکم با انصاف و منطقی باشيم، استقلال با قلعه نويی قشنگ ترين بازی های چند ساله اخيره فوتبلّه ايران رو انجام داد، در هالی که تيمش آنچنان هم گران قيمت نبود.اون 3 فصلی هم که قلعه نويی مربی بود باز هم بازی های استقلال انصافاً قشنگ بود و آدم لذت ميبرد. بزارين يکبار هم که شده ، از فکر ميکنيم کسی پتانسيله بزرگ شدن رو داره، بهش وقت بديم. اگه اشتباه ميکنه نبودش نکنيم، بلکه کمکش کنيم. قلعه نويی سرمايه استقلاله ، مثله منسوريان مثله زرينچه ، مثله هجازی و مثله خيلی های ديگه ، خوبه اين سرمايه هارو با دسته خودمون نسوزونيم.



From: Mehrdad Kiani <mehrdad.kiani@ yahoo.com>
To: EsteghlalBlue@ yahoogroups. com
Sent: Sunday, April 19, 2009 12:26:58
Subject: * EsteghlalBlue * مظلوم نمایی بس است. کمی صادق باشید!

آقای قلعه نویی، مظلوم نمایی بس است. کمی صادق باشید!

آقای قلعه نویی، روی سخنم با شماست. شما که متاسفانه این روزها، میلیونها جوان و نوجوان، آرزوهای خود را با شما پیوند زده اند تا تیم محبوبشان را به سرمنزل مقصود برسانید و شما آن را هر روز و هر روز بیشتر از مسیر خارج می کنید.

آقای قلعه نویی، آیا به این فکر کرده اید که چه چیز شما را به این روز انداخت؟! خواهش می کنم از صداقت و روراستی و باج ندادن و این حرفها نگویید که باورمان نمی شود. اینها را برای مصاحبه های آخر بازی و کنفرانسهای مطبوعاتی مظلوم نماییتان بگذارید. کمی با خودتان صادق باشید. لازم نیست چیزی به ما بگویید. ما را همین مظلوم نمایی ها بس است. چه بر سر خود آورده اید؟ خود را در کدام گرداب و سیلاب انداخته اید که نمی توانید از آن خارج شوید.. گاهی فکر می کنم کنترل اوضاع از دست خودتان هم خارج شده است و به دست نوچه هایتان افتاده است.

آقای قلعه نویی، حقیقت این است که این روزها همه آبی ها دارند تاوان لج بازیهای شما را می دهند. لج بازیهایی که تاوان آن از داربی شروع شد. جایی که به خاطر لج بازی بازیکنی را که یک توپ را خراب کرده بود بیرون کشیدید و به جای آن علیزاده را به خط دفاع فرستادید تا با آن اشتباه اولین تیر را بر پیکره ی مقدس! شما وارد کند. از آن بازی تابحال یازده بازی است که تیم شما تنها دو برد آورده است. حالا شما دوباره مجبور شده اید مثل اوایل فصل که هفدهم جدول بودید، از سیزدهمی پارسال بگویید و آن را بر سر هواداران بکوبید. حالا شما سخن خبرنگاری که از افت استقلال می گوید را هم قبول ندارید. تیم شما به ام صلالی باخت که در لیگ ده تیمی قطر ششم است و دیروز هشت گل از السد خورد! تیم شما چهار گل از مقاومت سپاسی خورد و در مقابل الاتحاد عربستان در چند دقیقه پیروزی را با شکست عوض کرد. تیم شما بجز این سه شکست هفت مساوی هم بدست آورد و شما افت آن را قبول ندارید؟

آقای قلعه نویی، شنیده ام بعد از شکایت از زرینچه و نوازی حالا از محمد مایلی کهن شکایت کرده اید؟! و او هم یک بیانیه حسابی نوشته و شما را سیاهکار، کوتوله، کل یوم، نوچه پرور و همردیف شعبان بی مخ نامیده و نوچه هایتان را هم گنده باقالی خوانده است.

وقتی می گویم لج بازی، یعنی همین. شما یکبار با لج بازی به خاطر یک انتقاد فنی ساده زرینچه را در برنامه نود به باد تمسخر گرفتید و نتیجه اش را دیدید. بازیکنی که رفیق باوفای خود شما بود، آنطور واکنش نشان داد و جو تیم را به قول شما بهم ریخت. هر چند برای شما بد نشد و بهانه ای یافتید تا از بهانه های نخ نمای داوری و فدراسیون و عنایت و بدشانسی و ... که حال همه را خراب می کرد، کمی فاصله بگیرید و به پیشکسوتان بتازید تا خود را نجات دهید.

آقای قلعه نویی، حرفهای زرینچه و نوازی، بماند که واقعیتی بود که آنها جرأت مبارزه برای اثبات آن را نداشتند، نتیجه مستقیم لج بازی و بی تدبیری شما بود. آخرش هم شد دو میلیون تومان جریمه و درج در پرونده اشان. حالا همین برنامه را با مایلی کهن که از خانواده استقلال هم که نیست، حتی دشمن آن است، پیاده می کنید؟! جز این است که دود آن به چشم استقلال و هوادارانش می رود و منفعتش برای شما یک بهانه تراشی دیگر است و ضررش برای مایلی کهن دو میلیون جریمه و درج در پرونده؟!

آقای قلعه نویی، نمی دانم چه ضرورتی دارید شما و اطرافیانتان به تمام حرفها و مصاحبه های ریز و درشتی که در این فوتبال زده می شود واکنش نشان دهید و روابط عمومی باشگاه را هم با خود همراه کنید که بیانیه های آنچنانی بدهد؟! شما که در کورس قهرمانی بودید و هستید چرا آب به آسیاب دشمن می ریزید؟! آیا گذشتن از لااقل چند مورد از این مصاحبه ها خللی به امپراتوری شما وارد می کرد؟ گویی شما تیمی را مامور کرده اید که تمام روزنامه ها و خبرگزاریهای این مملکت را بخوانند و چیزی پیدا کنند که شما به آن واکنش نشان دهید و آن را بهانه ی عدم نتیجه گیری اتان کنید؟! آن وقت هوادارنتان شما را مرد مدیریت بحران، زیرک و باهوش و کسی که با مهندسی فوتبال آشناست خطاب می کنند؟ پس کجاست این مدیریت بحرانتان؟ شاید هم توقع ما زیاد است. مردی که فرق کلهم را با کل یوم نمی داند را چه به مدیریت بحران؟!

آقای قلعه نویی، مقصر اصلی جریان زرینچه شمایید. مقصر اصلی جریان مایلی کهن هم متاسفانه شمایید که در این وضعیت منافع تیم را به کمی خدشه دار شدن خاطر مبارکتان ترجیح ندادید و جو را متشنج کردید.

شما اصلی ترین دلیل متشنج شدن جو و حاشیه سازی برای استقلال در هفته های اخیر بوده اید و بس. و جالب اینکه وقتی آتش به پا می کنید باز هم شیپور مظلوم نمایی در دست گرفته و آه و ناله سر می دهید.

آقای قلعه نویی، شما روانشناس را از از استقلال حذف کردید. حالا خودتان اینگونه تیمتان را روانشناسی می کنید؟ چرا تیم‌های شما همیشه در شرایط بحرانی به بن بست می خورند؟ آیا این شما نبودید که در رختکن بعد از داربی بخاطر تک به تک اکبرپور تمام اعتماد به نفس او را زیر سوال بردید؟ باید پذیرفت که ابراهیم زاده راه قهرمانی را حرفه‌‌ای‌تر پشت‌سر گذاشته. او با آرامشی که این هفته ها  درکنار زمین داشته توانسته  تمرکز بیشتری  روی مسایل فنی ذوب داشته باشد. اما درتیم صدرنشین لیگ متاسفانه هر روز منتظر تزریق تنشی جدید توسط آقای مربی به  ستارگانش بودیم.

و این روزها بیش از شما آقای واعظ مقصر است که اختیار باشگاه و بیانیه ها و سایت آن را به دست نوچه های شما سپرده و خود نظاره گر جولان دهی رفقای شماست. کاش ایشان کمی به فکر مردم بود و شما و اطرافیانتان را کنترل می کرد تا قهرمانی را دو دستی تقدیم اصفهانیها نکنید.

آقای قلعه نویی، امروز مصاحبه ای از حاج مجید پورسیف رییس لیدرهای باشگاه و شما در روزنامه خبر ورزشی خواندم که گفته بود خط دهی به لیدرها کار ماست و به قولی آنها بدون اجازه ایشان و طبعا شما آب هم نمی خورند. حالا مشخص می شود جریان شعارهای بی دلیل علیه مایلی کهن در روز بازی با سایپا هم از کجا آب می خورد. این پروژه را هم خود شما نوشته اید. این هم حاصل لج بازی شماست. چون در آخرین لحظات جنگ سرمربیگیری تیم ملی را به مایلی کهن واگذار کرده اید. دیدید؟! شما برای کمی خدشه دار شدن خاطر مبارکتان منافع میلیونها هوادار را فراموش کرده و بعد با بهانه های واهی مظلوم نمایی می کنید.

مظلوم نمایی بس است. لطفا کمی صادق باشید

 

مهردادکیانی – وب ورزشی




Get your preferred Email name!
Now you can @ymail.com and @rocketmail. com.






__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive