به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, April 26, 2009

Re: * EsteghlalBlue * Ghahramanie Royayiii :X



manam vaghean in ghahremani ro be shoma aghaye solimani aziz ke besiar bozogvarin tabrike veje migam!

--- On Sun, 4/26/09, Mohsen Soleimani <mohsen_soly@yahoo.com> wrote:
From: Mohsen Soleimani <mohsen_soly@yahoo.com>
Subject: Re: * EsteghlalBlue * Ghahramanie Royayiii :X
To: EsteghlalBlue@yahoogroups.com
Date: Sunday, April 26, 2009, 10:39 PM

دوستان تمام پیش بینی های این کهنه هوادار استقلال که به شما بزرگواران افتخار می کند درست از آب در آمد. در سختترین لحظات هرگز باور نداشتم که ما قهرمان نخواهیم شد. به شهادت تمامی ایمیل هایم.

امروز من بدو دلیل خوشحالم اول قهرمانی استقلال و دوم اثبات حقانیت استقلال. آقای کیانی به کیان من توهین کرد. مرا دیوانه و هرچه خواست نامید ولی مهم نیست. من از او کینه ای بدل نگرفتم و این قهرمانی رابه ایشان نیز تبریک  میگویم.

معجزه هم وقتی اتفاق می افته که ایمانت را به حقانیتت از دست نداده باشی و من به حقانیت این تیم اعتقاد داشتم تیمی که تمامی رکوردها و مرزها را درنوردیدی .

 من به آن دوستانی که تا آخرین لحظه تردیدی در قهرمانی استقلال نداشتند تبریکی ویژه میگویم. باور کنیم استقلال و نیروی استقلالیان را که دماغ هرچه لنگی و( نه پرسپولیسی ها چون اعتقاد دارم که لنگی آبی هم داریم فرصت طلبانی که نیم توانستند دمیدن صبح را باور کنند) و ضد استقلالی بود. خداوندا ترا سپاس میگویم بخاط آنکه ما را دشمن شاد نکردی.
پس همه به هم بخوانیم :


آبي تر از آنيم كه زنگار پذيريم
نانخور نشدیم بروز كه ادبار بگيريم

 تاجيم چو الماس كه براوج نشينيم
چون لنگ نه ايم كه جاي شلوار بگيريم

--- On Sun, 4/26/09, hossein hhm <hhm_65@yahoo. com> wrote:
From: hossein hhm <hhm_65@yahoo. com>
Subject: Re: * EsteghlalBlue * Ghahramanie Royayiii :X
To: EsteghlalBlue@ yahoogroups. com
Date: Sunday, April 26, 2009, 10:04 PM

من هم به نوبه خودم این برد شیرین رو به همه آبی دلان، همه تاجیها، همه هوادار ها، به همه وهمه تبریک می گم
بازی رو از محل کار تماشا میکردیم به اتفاق مدیر عامل و چندتا از همکار ها
بعد بازی سازمان رو گذاشتیم روسرمون
جالب اینجا بود که همکارای پرسپولیسی مون هم با ما خوشحالی می کردن
همونایی که بعد از نتیجه نگرفتن استقلال تو هر بازی تیکه بارونمون میکردن
البته ماهم امروز از خجالتشون در اومدیم
البته جای تشکر داره از خانم خازنی بخاطر شعر قشنگشون
ولی من حس میکنم جای شعر محسن سلیمانی عزیز اینجا خالیه


آبي تر از آنيم كه زنگار پذيريم
نانخور نشدیم بروز كه ادبار بگيريم

 تاجيم چو الماس كه براوج نشينيم
چون لنگ نه ايم كه جاي شلوار بگيريم


این اولین جام از اون سه جام که همه منتظرش بودن
به امید کسب دومی و سومی
پیش به سوی قهرمانی های بعدی



From: Minoo Khazeni <mino_khazeni@ yahoo.com>
To: esteghlalblue@ yahoogroups. com
Sent: Sunday, April 26, 2009 8:30:58 PM
Subject: * EsteghlalBlue * Ghahramanie Royayiii :X



 

 

این مایه افتخار و خوش اقبالیست

عرش، از تب و تاب رنگ قرمز خالیست

آبی  ست تمام آسمان ای گل من

 شاید که خدای ما هم استقلالیست

 

 

این قهرمانی رویایی رو به همه تبریک می گم









__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive