به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Saturday, November 22, 2008

Re: * EsteghlalBlue * جنگ روانی برعلیه استقلال و لزوم هشیاری

استقلال باید حداقل  در 2بعد از 4 بعد زیر موفق عمل کند تا هر بازی  پیروز از زمین خارج شود ودر نهایت بتواند به  مقام قهرمانی دست یابد:

1- بعد فنی : که در بازی با فولاد  بجز گلی که دریافت کرد و دفاع استقلال مقصر بود در بقیه زمان بازی  استقلال کاملا خوب عمل کرد و بعد فنی را برد.

2- داوری: که در این زمینه داوری مثل همیشه بر علیه استقلال سوت زد و با مردود شمردن گل صحیح استقلال و  و عدم اعلام 2 صحنه پنالتی و اعلام 9 آفساید نشان داده شد که داورها در ضربه زدن به استقلال کاملا هماهنگند و از قبل برنامه ریزی شده اند  تا مانع از نتیجه گیری استقلال شوند  بهر حال باید استقلال طوری عمل کند که داورها نتوانند روی نتیجه گیری استقلال تاثیر گذار باشند به این ترتیب که حداقل ده گل بزنند تا داور مجبور شود یکی رو قبول کنه!!!!!!! و یا طوری گل بزنند که دیگه  از دست داور کاری برنیاد مثلا از وسط زمین گل بزنند در حالی که هیچ بازیکنی اطرافشون نباشه مبادا باد توپ بهش بخوره که خطا بگیره و اگر در محوطه جریمه با خطا متوقف شدن با همان حال بد و زخمی بلند شن وگلشون بزنن چون این نادوران هرگز برای استقلال پنالتی نمی گیرن 0 (برخلاف لنگی ها که که تو هر بازی براشون دو تا دوتا پنالتی و ضربه خطا تو شش قدم  می گیرن). بهر حال بنظر من  در بازی با فولاد استقلال  توانست  در بعد فنی فولاد را شکست دهد و فوتبالش را دیکته کند اما از پس این ناداوران برنیامد  و نتوانست تیم داوری وابسته به مافیای قرمز راشکست دهد.

3- بعد رسانه ای:  استقلال باید مثل تیمهای بزرگ  شبکه تلویزیونی و روزنامه های مخصوص به خود باشگاه داشته باشد تا بتواند از حق خود دفاع کند و ما مجبور نباشیم برنامه های مستهجن این تلویزیون لنگی ها مثل نود وووووو را تماشا کنیم که همه این برنامه ها درجهت تخریب استقلال و تقویت لنگ پلید برنامه ریزی شده اند و باید گفت در بعد رسانه ای هم استقلال کاملا از پیش باخته است.

4- داشتن دفتر حقوقی قدرتمند : که در مواردی که بدینگونه حق استقلال در روز روشن تضییع  می شود به دفاع از تیم برخاسته و تا ظالم را سرجایش ننشاند  از تلاش باز نایستد که در این مورد هم استقلال هیچکس را ندارد که از او دفاع کند و سالیان سال است که می بینیم در هر فصل حداقل  25 پنالتی و 30 امتیاز  از استقلال توسط انواع  نا داورها  از خداداد افشاریان گرفته تا مسعود مرادی  وترکی و ممبینی و رحیمی مقدم ووووو .. و یداله جهانبازی  ودر سالهای دورتر قضاوتهای بودار هادی دزفولی وحسین عسکری از یادمان نرفته و هرگز نخواهد رفت و روزی همه این مفسدان را  به همراه سران این باند مافیای کثیف قرمزدر دادگاه مردمی بخاطر این  اعمال زشتشان به محاکمه خواهیم کشاند و آن روز دور نیست.

الیس صبح قریب:  بزودی آفتاب حقیقت طلوع خواهد کرد و خورشید پیروزی ما خواهد دمید و این جبر تاریخی است که بوقوع خواهد پیوست. ما پیروزیم چون حق با ماست. 




From: Mohsen Soleimani <mohsen_soly@yahoo.com>
To: esteghlalblue zamzam <EsteghlalBlue@yahoogroups.com>
Sent: Monday, November 17, 2008 8:02:38 PM
Subject: * EsteghlalBlue * جنگ روانی برعلیه استقلال و لزوم هشیاری

جنگ روانی بر علیه استقلال و لزوم هشیاری

 

 
اخبار متفرقه
 
 
 
 
روبه صفتان زشتخو
این روزها روبه صفتان زشتخو که تاب دیدن موفقیت های استقلال را ندارند بعد از پنچر شدن مینیبوس قهرمان و خرد شدن زیر فشار هواداران و لیدرهای دلخون این تیم بعنوان آخرین راه برای بیرون آمدن از زیر این فشار خرد کننده،  جوسازی و تزریق حاشیه به استقلال را راه چاره تشخیص داده و آدرس غلط می دهند. باز هم امروز  سایت فوتبال مدیا که از نویسندگان بشدت هوادار پرسپولیس بهره گیری می نماید مقاله ای تحت عنوان " پيغام رفقاى قلعه نويى براى خليلى" انتشار داده و با این عنوان که اطرافیان قلعه نویی برای خلیلی پیام داده اند که:....



 

 ای محسن خلیلی بیچاره
« پرسپوليس كنارت گذاشت، بيااستقلال
اطرافيان قلعه نويى وقتى متوجه مى شونداميرخان روى خليلى
نظر دارد با آلمان تماس مى گيرند و حرف هايى با مهاجم مصدوم پرسپوليس مى زنند:
«فلانى هستم
از نزديكان اميرخان.پرسپوليسى ها مى خواهند تو را كنار بگذارند »
 
باید به قوه تخیل این نویسنده نمره 22 داد میدانید که نمره 22 با وجود آنکه از 20 با لاتر است ولی یک نمره سوخته است. مرا یاد یک رفیق همشهریمان در دوران سربازی انداخت که در یک شرط بندی با یک سرباز خراسانی یک کارت آس را گرفته بود که بانک بخواند و او وقتی یک آس دیگر گرفت زد زیر گریه و با اندوه فراوان گفت :! بد شانسی از این بالاتر هم میشه؟  پرسیدیم چه شد گفت لامصب  یازده یازده کرد و سوختم . این گونه ببو گلابی بازی ها به امیر قلعه نویی نمیاد.خوشبختانه او زرنگتر از این حرفهاست که حاشیه ای به این بزرگی به تیمش تزریق کند.
نویسنده زرنگ شما که یک سور به قطبی زده است با کنایه از دوستان قلعه نویی نام می برد که باید خدمتشان عرض کنم  قلعه نویی از این  دست دوستان ببو گلابی دارد و نه همچین مشاورانی.
بهتر است آنانی که یکروز که به کیسه پرفتوت هدایتی رسیدند (که صد البته از کیسه پردردو رنج این ملت بدبخت هزینه می کند و ثابت شده که قدر پول را پولدارها بهتر از بی پولها میدانند و نمی توان باور کرد که آقای هدایتی با نیات خیر اینچنین ریخت و پاش کند) و حمایت های آنچنانی علی آبادی و .... را دیدند با سودا و بوق و کرنای قهرمانی در آسیا (آرزویی سنتی که برای پرسپولیس یک آرزوی دستن نیافتنی در آمده است)  دستپاچه هرچه در بازار بود خریدند تا ثابت کنند که اگر بعضی ها به بازار نروند بازار می گندد!  و آنچنان در مینیبوس کوچک پرسپولیس سوار کردند کهدیگر جا برای شاگرد شوفر هم نمانده تا برسد به مسافرتاجایی که حالا که مینیبوس پنچر کرده قطبی فریادش در آمده در این تیم همه فانتزی هستند و بازیکن کارگر ندارم.
درینجاست که گروهی از مطبوعاتچیان و قلم بمزدان متمایل به رقیب سنتی استقلال وارد بازی شده و سعی دارند با ورود حاشیه به چرخهای رقیب دیرین ماشین را از کار انداخته یا حد اقل در حرکتش کندی ایجاد کرد و چه بهتر از خلق حاشیه و دروغ که آسانترین کار ممکن است. ولی زهی خیال باطل. خود کرده را تدبیر نیست
محسن سلیمانی آ ل 



نکته :

در هوای صاف و آفتابی هر کودک 6 ساله ای هم می تواند سکان را نگهدارد. کشتی را در وقت طوفان ناخدا نیاز است

و ثابت شده است که قطبی و مصطفوی مرد روزهای سخت نیستند و بزودی تشتشان از بام پایین خواهد افتاد و بهتر است که بفکر شغل دیگری باشند.



__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive