به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Thursday, November 13, 2008

Re: * EsteghlalBlue * قلعه نویی-تعویض هایش را دیدی

واقعا اگر اینطوریه خوب بگیم قلعه نوعی منو تو زمین بذاره سالی 200-300 میلیون پول مفت هم بهم بده قول می دم 2 برابر توان خودم بازی کنم.
آخه این هم حرف شد
بازیکنی که استپ بلد نیست تو دسته 3 هم نباید بازی کنه
در مورد اوت دستی هم .شاید شما خوشحال بشی چون امروز رو می بینی ولی فردا جلو یه تیم آسیایی چی جلو یه تیم خوی ایرانی چی اون چی. یعنی 10 نفر تیم ول بچرخن که  تیم اوت دستی بندازه.. والا خجالت داره
دیرروزی نیست که ماهم بشیم بدتر از  تیمهای آسیایجنوب شرقی که بیشتر از استقلال هم تماشگر دارند اما فوتبال بلد نیستند.
تماشگر استقلال  باید بدونه با تشویق علیزاده داره خود زنی می کنه
صدمه ایکه علیزاده به استقلال زد مومن زاده با یک فصل گل نزذدش نزد.
شکسته باد اون دستیکه اونو آورد استقلال
والا این شیتلهایی که گرفته می شه خرج دوا درمون خواهد شد
ایشالا


From: SINA T. <sinusatx@yahoo.com>
To: EsteghlalBlue@yahoogroups.com
Sent: Tuesday, November 11, 2008 6:23:34 PM
Subject: Re: * EsteghlalBlue * قلعه نویی-تعویض هایش را دیدی

سلام بچه ها

به نظرم درسته که عليزاده بازيکن خوبی نيست ، اما بيچاره هر وقت اومده توی زمين تمام تلاشش رو کرده که بتونه مثمر ثمر واقع بشه. حالا اگه نتونسته خوب ظاهر بشه دليلش اينه که واقعا توانش همينه
به نظرم مهم اينه که تمام تلاشش رو ميکنه
و کم فروشی نمی کنه

به اميد قهرمانی استقلال

$!N@


--- On Tue, 11/11/08, hamide aliha <meroe_hma@yahoo. com> wrote:
From: hamide aliha <meroe_hma@yahoo. com>
Subject: Re: * EsteghlalBlue * قلعه نویی-تعویض هایش را دیدی
To: EsteghlalBlue@ yahoogroups. com
Date: Tuesday, November 11, 2008, 4:58 PM

سلام

آقای صفری یه کم تند نرفتین؟

این بازیکنهایی که میگین بازی های قبل خیلی خوب بازی کردن. انصاف نیست به خاطر یه گل اینجوری درموردشون صحبت کرد.

ضمن این که من هر وقت با اوت دستی هم گل زدیم کللی خوشحال شدم!

فکر کنم زیاد جالب نباشه  این جوری  انتقاد کردن.

.یه کم تنده..

درسته که علیزاده بازیکن زیاد خوبی نیست..ولی ایراد از سرمربیه نه اون..اون نهایت تلاشش رو می کنه..

با سپاس

علیها
--- On Mon, 11/10/08, saeed safari <sourena1357@ yahoo.com> wrote:

From: saeed safari <sourena1357@ yahoo.com>
Subject: Re: * EsteghlalBlue * قلعه نویی-تعویض هایش را دیدی
To: EsteghlalBlue@ yahoogroups. com
Date: Monday, November 10, 2008, 10:18 AM

تقریبا بر همه واضح ومبرهن است که بازی علیزاده در لیگ برتر ایران توهین به فوتبال ایران وجهان می باشد.اصولا بعید می دانم مه حتی در تیم محله اشان هم بعنوان بازیکن تعویضی قبولشان کرد.اما خوب اینهم از شاهکارها ایران است  دیگر؟.آقایانی که از  قلعه نوعی زذفداری می کنند بگویند ماندن علیزاده نه در زمین بلکه در لیست استقلال ایا توهین به فوتبال نیست.مربی که به علیزاده بازی می دهد چگومه می خواهد از بازیکنانش پاس سالم بدهند.توجه کرده اید .هافبکهای استقلال به علیزاده یا پاس نمی دهند یا اگر بدهند  فورا عقب می شینند چون می دونند 3 ثانیه بعد علیزاده توپ را لو داده.کمی به نگاههای عاقل اندر سفیه جباری به علیزاده در بازیهایی که با هم هستند بیاندازید تا ببینید این بازیکنها چه عذایس از دست این اوت دستی می کشند.واقعا وقتی سالی یک یار گل با اوت دستی می زنیم شما خوشحال می شوید.منکه احساس شرم می کنم.
 
اما در خصوص منیعی و  اون همکار عزیزش منتظری حرکت قلعه نوعی کاملا درست بود مثل  حرکت فیروز کریمی وقتی اون بی غیرتها رو دور استادیوم دووند.من نمی گم استقلال ولی واقعا تو آفتابه سازی قزوین هم اینکارو می کردن 30 دور دور زمین می چرخوندند.فقط جای یک تعویض باقی مونده موند اونهم شکوری که دیگه نشد.واقعا این لعبت رو از کجا اوردن نمی دونم  آخه ... آدم لنگش می زنه به گردن بازیکن حریف که چی بشه


From: nazi_barani <nazi_barani_ 20@yahoo. com>
To: EsteghlalBlue@ yahoogroups. com
Sent: Monday, November 10, 2008 1:15:19 AM
Subject: Re: * EsteghlalBlue * قلعه نویی-تعویض هایش را دیدی

با سلام خدمت استقلالی های عزیز
حرفای آقا محسن بجا و متینه ولی ذکر چند نکته را لازم میدونم و امیدوارم حمل بر طرفداری از قلعه نویی نباشه
1. در اینکه مجیدی جزو بازیکنها باتعصب و خوبه استقلاله شکی نیست منهم بازی مجیدی را خیلی دوست دارم و انصافا در بازی با ملوان فکر کنم اصلا پاس اشتباهی نداشت ولی خود مجیدی در یک مصاحبه گفته قلعه نویی در بازیخوانی مربی بزرگی هست و باید این حق را برای قلعه نویی قائل شد تا از هر بازیکنی هر وقت خواست استفاده کنه به نظر من ما وقتی می توانیم به کار یک مربی خرده بگیریم که از لحاظ نتیجه تیم شکست بخوره ولی در انزلی وبا وضع بسیار بد ورزشگاه و طرفدارانی که عاشقانه ملوان را تشویق میکردند این نتیجه راضی کننده هست و باید منتظر بازی برگش این دو تیم باشیم.
2. نکته دوم اینکه شما فرمودید قلعه نويى انگشت هايش را مشت مى كند: «تعويض هايم را ديديد  » اين اولين جمله اى است كه مى توان از زبان قلعه نويى شنيد. واقعا بی انصافی کردید
چراکه اگر برنامه ورزش از نگاه دو شب جمعه را دیده باشید قلعه نویی در مصاحبه زنده تلوزیونی به خبرنگاران گفت : حالا شما خبرنگاران می گویی قلعه نویی تعویض طلایی کرد که این طور نبوده
ولی در کل اگر بخواهیم تیم ما قهرمان بشه باید قدر این امتیازها را بدونیم و سعی کنیم از فرصتهامون به نحو احسن استفاده کنیم.
--- On Sat, 11/8/08, Mohsen Soleimani <mohsen_soly@ yahoo.com> wrote:
From: Mohsen Soleimani <mohsen_soly@ yahoo.com>
Subject: * EsteghlalBlue * قلعه نویی-تعویض هایش را دیدی
To: "esteghlalblue zamzam" <EsteghlalBlue@ yahoogroups. com>
Date: Saturday, November 8, 2008, 4:53 PM

 
تعويض هايش را ديدى
بى انصافى است از تعويض هاى قلعه نويى حرفى نزد... دل تو دلش نيست، رنگ به رخسار ندارد، دست هايش را داخل جيبش كرده و با حالتى ملتمسانه به ساق هاى شاگردانش نگاه مى كند: «بچه ها نبايد ببازيد.» عقربه هاى ساعت به دقيقه ۹۰ نزديك مى شود. آيا تراژدى در حال تكرار است به يك باره جانواريو، برهانى را در فضايى ايده آل مى بيند. برهانى حركت مى كند، دفاع ملوان را باز و از هم گسسته مى بيند. توپ را به عباسفرد مى سپارد و استقلال در واپسين ثانيه ها از شكست مى گريزد.



 

 قلعه نويى انگشت هايش را مشت مى كند: «تعويض هايم را ديديد  » اين اولين جمله اى است كه مى توان از زبان قلعه نويى شنيد. آرش ساخت و عباسفرد نواخت، همان بازيكنانى كه حد فاصل دقايق ۶۰ تا ۸۰ وارد ميدان شده بودند!

حيف از پاهاى جبارى نبود !
چه كسى قرار است جاى خالى او را پر كند سياوش اكبرپور يا فرهاد مجيدى اين وظيفه به دوش جانواريو سپرده شده است. اما شكل بازى اين دو با هم متفاوت است با اين حال نتيجه بازى دادن به جانواريو منتج به ارسال دو پاس طلايى مى شود تا استقلال دست پر از انزلى خارج شود. اگر بخواهيم به خلأ جبارى و ويژگى هاى منحصر به فرد او اشاره كنيم بايد به اين نكته متوجه باشيم كه شم گلزنى جبارى مى توانست استقلال را حتى برنده بازى مقابل ملوان كند. در عين حال مى توان به درستى اين تصميم كه جبارى بازى نكرده صحه گذاشت و آن را تأييد كرد. زمين سفت بود و ناهموار، زمين خشك بود و پرفراز و نشيب و همان بهتر كه جبارى را بازى ندادند تا نگينى همچون او در زمين نامطلوب ورزشگاه تختى انزلى آسيب نبيند.

جانواريوالماسى تراش خورده
به بازى اش دقت كنيد، به استپ هايش، به ارسال هاى دقيق، به اندامى كه به شيوه برزيلى ها مى رقصد، به حركات فريبنده و نرمى كه تداعى كننده ستاره هاى برزيلى است.
به راستى اين برزيلى در فوتبال ايران چه كار مى كند آيا جانواريو نمى توانست حداقل در تيم هاى درجه ۲ اروپايى بازى كند بايد امير قلعه نويى و دستيارانش از داشتن اين بازيكن به خود ببالند.
الماس تراش خورده اى به نام جانواريو موهبتى گرانبها در دستان قلعه نويى محسوب مى شود آيا نظيرش را سراغ داريد او را با كدام خارجى فوتبال ايران مى توان مقايسه كرد آيا جانواريو از استقلال به تيم هاى بزرگ اروپايى منتقل خواهد شد اين سؤال را چقدر باور داريد
فرهاد مى خندد و تعويض مى شود
شخصيتى همچون فرهاد مجيدى را بايد چگونه تعريف كرد درباره عكس العمل ها و واكنش هاى فرهاد مجيدى در نيمكت نشينى و تعويض شدن در جريان بازى بايد چه گفت آيا گوشه اى از حس اعتراض را مى توان در چهره اش يافت تابلوى تعويض در دقيقه (۶۱) بالا مى رود. عدد ۷ را نشان مى دهد. فرهاد نگاهى به تابلوى تعويض مى اندازد، بازوبند را از دستانش خارج مى كند، بر بازوى قربانى مى بندد و لبخند بر لب از زمين بيرون مى آيد و از آرش مى خواهد از فرصت خوب بهره بگيرد. تعويض فرهاد مجيدى كه در همه دقايق با دريبل هايش آرايش تاكتيكى حريف را از هم پاشيد چه دليل قانع كننده اى مى تواند داشته باشد فرهاد به اين سؤال ها بى توجه است. او حتى در روزهايى كه روى نيمكت هم مى نشيند حرف نمى زند.
قهرمانى نيم فصل اهميتى ندارد197679.jpg
امير قلعه نويى: خطاى دوضرب را پنالتى گرفتند
قلعه نويى كه تقريبا از نتيجه راضى بود در سالن كنفرانس مطبوعاتى حاضر شد و حرف هايش را زد: « بازى بسيار زيباى از سوى دو تيم ارائه شد و تماشاگران حاضر در استاديوم راضى به خانه هايشان بازگشتند.
در مجموع از نتيجه به دست آمده رضايت ندارم، چرا كه بازى كاملا تحت اختيار استقلال بود، بازيكنانم موقعيت هاى بسيارى بدست آوردند كه در صورت دقت بيشتر مى توانستند با ۳ امتياز ميدان را ترك كنند، ولى هيچ گاه موقعيت هاى بيشتر در جريان يك بازى دليل بر برترى تيمى نخواهد بود.» قلعه نويى درباره ملوان هم اين تحليل را ارائه مى دهد: «ملوان تيم خوب و بى ادعايى است كه با برخوردارى از يك كادر فنى قوى و بازيكنانى با استعداد به رغم امكانات محدود خود به نتايج ايده آلى در ليگ برتر دست يافته و قطعا در صورت تكرار نمايش امروز به جايگاه بهترى خواهد رسيد.» قلعه نويى به قهرمانى نيم فصل اهميت نمى دهد: «قهرمانى در نيم فصل براى استقلال فايده اى ندارد چرا كه به قهرمان نيم فصل هيچ جامى تعلق نمى گيرد و مهم اين است كه با تداوم روند موفقيت آميز در ديدارهاى اخير بتوانيم قهرمانى پايان فصل را براى هواداران استقلال به ارمغان بياوريم.»قلعه نويى عملكرد مرادى را هم تحليل مى كند: «فكر مى كنم آن صحنه خطاى كف پا رخ داد و
داور بايد خطاى دوضرب مى گرفت. ناظر بازى هم به اين موضوع اشاره كرد.»






__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive