به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, November 18, 2008

* EsteghlalBlue * Mojtaba Jabbari Modir Amele Apadana !

 

برتري 10 بر يك تيم استقلال تهران مقابل آپادانا شايد موضوع چندان مهمي نباشد اما، زماني كه مشخص مي‌شود، مديرعامل اين تيم "مجتبي جباري" بازيكن تيم استقلال و سرمربي آ‌ن "بهمن فروتن" جاذبه‌هاي اين تيم افزايش پيدا مي‌كند. در هر صورت فروتن پس از شكست سنگين تيمش طبق معمول حرف‌هاي جالبي از فوتبال ايران داشت كه بيان كرد.

بهمن فروتن درباره‌ي شكست سنگين تيمش در بازي مقابل استقلال گفت: آپادانا در حال حاضر در ليگ دسته اول تهران حضور دارد و تيم ما يك روز پيش از بازي مقابل استقلال با تيم پودرآوران در اين مسابقات روبرو شده بود و پس از آن نيز بازيكنان به استخر و سونا رفته بودند. با اين حال به دليل ارزشي كه بازي مقابل استقلال براي ما داشت و قصد داشتيم تا در يك بازي سنگين به تيم ما فشار بيايد، قدم در اين بازي گذاشتيم و در نيمه‌ي نخست بازيكنان اصلي ما در ميدان بودند با نتيجه‌ي خفيف دو بر يك شكست خورديم. ضمن آنكه همين شكست نيز به دليل برخي اشتباهات فردي رخ داد اما، در نيمه‌ي دوم برخي بازيكنان ذخيره را به ميدان فرستاديم و با توجه به شرايطي كه توضيح دادم و بازي كه يك روز قبل از بازي استقلال انجام داده بوديم، بنابراين نتيجه‌ي به دست آمده مقابل استقلال چندان دور از انتظار نبود، ضمن آنكه از عملكرد تمامي بازيكنان راضي هستيم.

فروتن درباره‌ي شرايط تيم آپادانا گفت: اين تيم متشكل از يك سري بازيكن دانشجو است كه به هيچ عنوان فوتبال را از تيم‌هاي پايه‌اي آغاز نكرده‌اند بلكه از دوران دانشجويي وارد رشته‌ي فوتبال شدند.

وي درباره‌ي مديريت باشگاه نيز گفت: مديرعامل باشگاه آپادانا مجتبي جباري است.

فروتن افزود: در هر صورت "جباري" تصميم گرفته تا از نظر مالي به اين تيم كمك كند و اين موضوع كه يك بازيكن به جاي آنكه پول خود را صرف مسايل ديگر كند، به دنبال سرمايه‌گذاري در فوتبال است، بي‌ترديد يك موضوع قابل تقدير است.

فروتن درباره‌ي تيم استقلال تهران نيز گفت: به نظر من استقلال مدعي اصلي قهرماني در ليگ برتر است و تصور مي‌كنم با توجه به اينكه در سه جام مختلف حضور دارد، اگر از نظر آسيب ديدگي بازيكنان و يا ضربه‌هاي داخلي دچار مشكل نشود، يكي از اين سه جام را به خود اختصاص خواهد داد.

وي افزود: البته اگر قلعه‌نويي از اين تيم جدا شود، با توجه به جايگاه خاصي كه وي در تيم استقلال دارد، صد درصد خلاء او سبب لطمه خوردن و كم شانس شدن استقلال مي‌شود.

بهمن فروتن درباره‌ي "دي‌كارمو" بازيكن برزيلي تيم پرسپوليس نيز نظرات جالبي دارد. او در اين باره گفت: دي‌كارمو يك بازيكن عالي و يك نوك حمله فوق‌العاده بود. در هر صورت از نظر فيزيك بدني و همچنين هوشياري من او را بسيار قبول دارم. ما بايد ببينيم در فوتبال كشورمان تا چه اندازه به اين بازيكن جوان فرصت داديم. ما دو سال تمام آرش برهاني را تحمل كرديم تا او كمي بهتر شود اما، حتي حاضر نشديم يك ماه به اين بازيكن برزيلي مهلت بدهيم. در تيم دورتموند آلمان بازيكني به نام فرانك ميل بود كه بازيكن تيم ملي آ‌لمان بود و در يك بازي پس از دريبل زدن دروازه‌بان در دو قدمي دروازه توپ را به تير زد. بنابراين اين اتفاق‌ها ممكن است براي بزرگترين بازيكنان جهان رخ دهد.

وي افزود: زماني كه كوين كيگان در تيم هامبورگ آلمان حضور داشت، در فصل اول مسوولان باشگاه قصد داشتند او را اخراج كنند اما، در فصل دوم كيگان به عنوان بهترين بازيكن سال اروپا انتخاب شد. در هر صورت شايد تنها اشكال اين بود كه ما دي‌كارموي پنجاه هزار دلاري را پانصد هزار دلار خريديم و تا اندازه‌اي هم اشتباه افشين قطبي بود كه بيش از اندازه براي اين بازيكن تبليغ كرد و اجازه نداد او توانايي‌هاي خود را به مرور نشان دهد.

وي افزود: در هر صورت اگر دي‌كارمو خريد تيم پرسپوليس بود، من تمام تلاش خود را انجام مي‌دادم تا او از فوتبال ايران نرود اما، مشكل اينجا بود كه دي‌كارمو به صورت قرضي به پرسپوليس آمده بود و بي‌ترديد پس از نشان دادن توانايي‌هايش با يك قرارداد خوب مالي كه نصيب ديگران مي‌شد، به يك تيم خارجي مي‌رفت. به همين دليل من نيز با وجود آنكه براي از دست دادن چنين بازيكن بزرگي زجر مي‌كشيدم، اما درباره‌ي رفتن او صحبتي نكردم.

وي در پايان گفت: اگر به دي‌كارمو فرصت مي‌داديم حتي اين بازيكن مي‌توانست آقاي گل فوتبال ايران شود.


__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive