به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, November 24, 2008

Re: * EsteghlalBlue * Na Davari - Hame Bekhonan Javab Bedan

سلام به همگی


نه عزیزم من نه توپم پره، نه کارشناس
داوری هستم، نه قصد طرفداری از تیم پرسپولیسو دارم

اما شما و بعضی دیگه از دوستان نمی دونم چرا عادت دارین اینقدر آسمون و ریسمون به هم ببافین، به قول علیرضا صفری مگه بازیهایی نبوده که به نفع استقلال هم سوت زده شده؟؟؟ مظلوم نمایی کار آدمهای ضعیف النفسه که دوست دارن همیشه بگن حقشون خورده می شه، سرشون بریده می شه و .....

 

فکر می کنم بعد از دیدن برنامه 90 آقای سلیمانی هم با اون پنالتی نیمه اول که من گفتم موافق باشن حالا کجای این داوری ها به گفته شما به سود پرسپولیسه، من نمی دونم !!!

 

(در گوشی: اگه قرار باشه آدم حرفی بزنه که نشه روی اون حرف حساب کرد، همون بهتر که اون حرفو نزنه)

 

--- On Mon, 11/24/08, nazi_barani <nazi_barani_20@yahoo.com> wrote:
From: nazi_barani <nazi_barani_20@yahoo.com>
Subject: Re: * EsteghlalBlue * Na Davari - Hame Bekhonan Javab Bedan
To: EsteghlalBlue@yahoogroups.com
Date: Monday, November 24, 2008, 12:10 AM

سلام استقلالیهای عزیز
خانم مینو مثل اینکه توپتون خیلی پره ؟! من هم بازی استقلال و هم بازی پرسپولیسو دیدم شاید شما کارشناس داوری هستی که من نمیدونم ولی تو بازی پیکان واقعا داور به نفع پرسپولیس سوت میزد و سر تیم پیکانو برید خطاهای کوچک بازیکنهای پیکان گرفته میشد و با سوتهای زیاد سرعت بازی پیکان گرفته میشد ولی در مقابل خطاهای بزرگ پرسپولیس گرفته نمیشد ... حالا شما با چه استدلالی این جوری طرف پرسپولیسو گرفتین من نمیدونم در ضمن من از شما نخواستم رو حرفای من حساب باز کنید آنچه مسلم است داوریهای بر له پرسپولیس و بر علیه استقلال هست چه قبول کنید یا نکنید .
و در جواب آقای میثم باید بگم شما اینجارو با جای دیگه اشتباه گرفتی مواظب حرف زدنت باش

--- On Sat, 11/22/08, Minoo Khazeni <mino_khazeni@ yahoo.com> wrote:
From: Minoo Khazeni <mino_khazeni@ yahoo.com>
Subject: Re: * EsteghlalBlue * Na Davari - Hame Bekhonan Javab Bedan
To: EsteghlalBlue@ yahoogroups. com
Date: Saturday, November 22, 2008, 10:49 PM

شما چرا فکر می کنی اگه برای استقلال نا داوری شده، برای پرسپولیس هم باید بشه ؟

آخه خطاهایی که توی بازی پرسپولیس اتفاق افتاد کدومش اشتباه بود؟ هند محمدی اشتباه بود یا اون دو تا پنالتی؟؟ تازه یه پنالتی دیگه هم توی همون نیمه اول برای پرسپولیس گرفته نشد

 عادت کنیم توی حرف زدنهامون یه کم منطق داشته باشیم تا بقیه روی حرفامون یه حسابی باز کنن

کافیه بگین برای استقلال نا داوری شد که شد اما دیگه ربطش به بازی امروز ندید

--- On Sat, 11/22/08, nazi_barani <nazi_barani_ 20@yahoo. com> wrote:

From: nazi_barani <nazi_barani_ 20@yahoo. com>
Subject: * EsteghlalBlue * Na Davari - Hame Bekhonan Javab Bedan
To: EsteghlalBlue@ yahoogroups. com
Date: Saturday, November 22, 2008, 4:55 PM

سلام
من نمیدونم کی باید به داد استقلال برسه ؟ حتما باید یه اتفاقی بیفته و خون و خونریزی بشه تا عدالت تو مسابقه ها اجرا بشه ؟!
دیروز داور بازی 2آفساید اشتباه واسه استقلال گرفت / پنالتی مسلم که حق استقلال بود خورده شد / گل سالم تقی پور مردود اعلام شد ..... اما امروز داور بازی پیکان و پیروزی ( ممبینی) به راحتی آب خوردن سر پیکان رو تو ورزشگاه خودش برید که اگر اینطور نبود قدر مسلم پیکان 10 گل به پرسپولیس میزد ! دو پنالتی برای پیروزی گرفتن و یک ضربه خطا داخل محوطه جریمه که فرقی با پنالتی نداشت / خطاهای مسلم پرسپولیسی ها گرفته نمیشد مثل خطای محرز حقیقی روی سید صالحی اما خطاهای خیلی ریز و کوچک پیکان گرفته میشد !
من نمیدونم از دست این عنایت و دواریها به چه مرجعی باید شکایت کرد و آیا هست کسی که به داد استقلال برسه ؟؟؟؟؟
 




__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive