به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, March 26, 2008

* EsteghlalBlue * Re: يك سئوال بي جواب

يك سئوال بي جواب  

 

اسي جان در اينكه نيكي موثرترين بازيكن لنگيها وبلكه موثرترين

 بازيكن  تمام تيمهادر ليگ هفتم بوده شكي نيست .اما براي ما آبيها علت جدا شدن وي از استقلال  مهم است .نه درخشش او باپيرهن سرخ چشم آزار.آيا پيشنهاد مالي بيشتر لنگيها باعث جدايي وي ازتيم محبوب ماشد؟يا رفتارهاي بد تعدادمعدودي ازهواداران ويا بي عرضگي مديران ومربيان آنروزها؟!به هرحال خودنيكي هم بايد يك دليل قانع كننده براي هواداران دلسوخته استقلال داشته باشد.گرچه گفتار ورفتار وي نشان ميدهد دل عليرضا هنوز با آبيهاست اما ناملايمات چنان عرصه را بروي تنگ كرد كه مجبور شد علي رغم ميل باطني پيراهن آبي دلنواز

 رابيرون وپيراهن سرخ لنگها را بپوشد.آينده همه چيز را روشن خواهد  كرد  

                 علي سپندار

           ----- Original Message ----
From: esy 110 <esy_esy110@yahoo.com>
To: esteghlalblue@yahoogroups.com
Cc: iransoccer@yahoogroups.com
Sent: Thursday, March 27, 2008 1:21:47 AM
Subject: * EsteghlalBlue * نیکی و پرسش

نیکی و پرسش!!!:
شکی نیست که نیکبخت واحدی در این فصل موثر ترین مهره بوده است برای بالانشینی قرمزها. این واقعیت در آمار گلزنیها و گلسازیهای این فصل او کاملا" مشهود است و هویدا .
هر گاه که به دلایل فنی و غیر فنی از ترکیب 11 نفره ی پرسپولیس دور شد, پرسپولیس به مشکل بر خورد و به بن بست رسید. تا جاییکه قطبی مجددا" به ضرورت حضور او در ترکیب پی برد. شاید بتوان گفت که فصل جاری, بهترین فصل بازیگری نیکبخت در عرصه ی باشگاهی بوده است و البته کم نوسانترینشان.
اما هرگاه که میخواهیم یک نیکبخت آماده و سرحال را در آرایش تیم ملی تصور کنیم, با پرسشی مواجه میشویم که ریشه دارد در اتفاقات عجیب گذشته.
کمتر فوتبالدوستی هست که لا اقل در ذهن خود , این پرسش را مطرح نکند که ( آیا این بار هم در واپسین لحظات, مصدو میتهای تکراری و کهنه ی نیکبخت عود خواهد کرد یا خیر؟!)
دیگر برای فوتبالدوست ایرانی چندان عجیب نخواهد بود , اگر در آستانه ی مسابقات حساس تیم ملی بشنود که نیکبخت به دلیل یک مصدومیت قدیمی از تیم ملی فاصله گرفته است. همان چیزی که کمابیش مولد شایعات و حرفهایی در گوشی است و اتهاماتی که گاه نیکبخت را نیز از کوره به در میبرد و به حاشیه.
در هر صورت باید گفت که نیکبخت شخصا" در تولید شایعاتی اینگونه, چندان بی تقصیر نیست. بازیکنی که خود را حرفه ای میداند , اما برای مداوای مصدومیتهای کهنه اش قدم بر نمیدارد تا آستانه ی بازیهای حساس تیم ملی!!
حتی گاه به نظر میرسد , اگر مصدومیتی در کار باشد , او در موقع لازم از مداوا فراری است و از درمان گریزان. عجیب آنکه او این وضعیت را حتی در شرایطی درک میکند که مسابقات معتبری چون جام جهانی را از دست میدهد.
شکی نیست که دایی برای برنامه های تیمش در جناح چپ , حساب ویژه ای روی نیکبخت باز کرده است که موثرترین بازیکن این فصل لیگ برتر بوده است. اما دایی نیز همانند سایر اهالی فوتبال , دغدغه ی مصدومیت نیکبخت را دارد و در رابطه با نیکبخت با این ( پرسش) روبروست که مصدومیتهای عجیب ( نیکی ) تکرار خواهد شد یا خیر؟
از همین روست که دایی برای آنکه دستش در حنا نماند و غافلگیر نشود, چپ پاهای کار آمد دیگر را نیز مد نظر دارد. مهر ه هایی نظیر معدنچی که از قضا او نیز بسیار آماده است و سرحال و گلزن و گلساز. آنقدر آماده , که میتواند اصلی ترین گزینه ی هجومی تیم ملی باشد در جناح چپ, حتی اگر نیکبخت مواجه نشود با مصدومیتهای سریالی اش.
 
دلــتا


Be a better friend, newshound, and know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now.




Never miss a thing. Make Yahoo your homepage. __._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/esteghlalblue

http://www.esteghlalblue.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive