به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, March 17, 2008

* EsteghlalBlue * Mosahebe ba ali daee

علی دایی قبل از اولین جلسه تمرین خود با تیم ملی رودرروی خبرنگاران قرار گرفت و پاسخگوی سؤالات آنان شد:
چرا از سایپا ۵ بازیكن به تیم ملی دعوت شده است؟
اگر مربی سایپا نبودم بیشتر از ۵ نفر دعوت می كردم. اینكه یك بازیكن در چه تیمی بازی می كند یا تیم فلان در چه رتبه ای از جدول رده بندی لیگ برتر است، مهم نیست، مهم این است كه نفرات آماده به تیم دعوت شده اند.
به نظر شما بازیكنی بوده كه از قلم افتاده باشد؟
تا جایی كه ممكن بود تلاش كردم تا بازیكن شایسته ای از قلم نیفتد. البته اگر می توانستم بازیكنان بیشتری دعوت كنم بودند مهره هایی كه شرایط حضور در اردوی تیم ملی را داشتند.
فاكتور اصلی شما برای دعوت چه بود؟
آمادگی و تا حدودی جوانی، فكر می كنم اگر به جوانان فرصت دهیم، آینده تیم ملی تضمین می شود. لازم است روی یك مورد تأكید كنم؛ ادعا نمی كنم لیست من بهترین لیست بوده اما به نظر خودم بهترین ها را دعوت كرده ام.
این لیست نهایی است و نفرات جدیدی دعوت نمی شوند؟
لیست نهایی هیچ معنایی ندارد. هر بازیكنی در لیگ برتر و حتی لیگ آزادگان آماده نشان دهد، دعوتش می كنم. دیگر اینكه با توجه به هر مسابقه، نفراتی دعوت خواهند شد كه قابلیت رویارویی با حریف را داشته باشند.
مهدوی كیا ادعا كرده كه فدراسیون فوتبال در خصوص دعوت شدن یا نشدن وی تماسی با او نگرفته است.
قرار نیست با مهدوی كیا تماس بگیریم و به او اعلام كنیم كه هستی یا نیستی. معیار دعوت به تیم ملی، آمادگی است. پس بازیكنی را به اردو می آوریم كه در آمادگی كامل بسر برد و بتواند با نهایت توان در خدمت تیم ملی باشد. البته مهدوی كیا جایگاه ویژه ای در تیم ملی دارد به شرطی كه خود را از نظر آمادگی به حد تیم ملی برساند.
طبق شنیده ها، اینكر فیرات از آلمان را به عنوان بدنساز به كادرفنی اضافه كرده اید. در این خصوص توضیح می دهید؟
اول اینكه باید عرض كنم فیرات بدنساز نیست و یك مربی باسابقه در سطح اروپاست. این را هم اضافه می كنم كه در اروپا به همراه مدرك مربیگری به هر مربی یك مدرك بدنسازی هم می دهند. دیگر اینكه، فیرات یك آلمانی ترك تبار است.
احمدزاده چه وظیفه ای در تیم ملی دارد؟
شنیدم او را هم بدنساز معرفی كرد ه اند كه صحت ندارد. محمد احمدزاده هم یكی از مربیان تیم ملی است.
وحید هاشمیان اعلام كرده بود كه به خاطر شرایط باشگاهش نمی تواند به اردو بیاید. با اطلاع از این موضوع چرا او را دعوت كردید؟
با خبر شدم كه به ابراهیمی (سرپرست تیم ملی) اطلاع داده كه با وجود دعوت فعلی هم نمی تواند بیاید. به هر حال صلاح خویش را خسروان دانند. ملاك من از دعوت یك بازیكن، توانایی او در كمك به تیم ملی است. كادر فنی تیم ملی به خاطر كمبود زمان ناچار است با بازیكنانی كه شرایط حضور در اردو را دارند كار كند. بازی با بحرین است پس مجبوریم چند بازیكن جدید را هم نیز قبل از رویارویی با كویت، محك بزنیم.
سایپا در تاریخ ۲۹/۱۲/۸۶ با الوصل امارات در ورزشگاه انقلاب كرج بازی دارد. با توجه به اینكه تیم ملی هم در تاریخ ۲/۱/۸۷ با بحرین در منامه دیدار می كند شما چه می كنید؟
تمرینات هر ۲ تیم را تا آخرین لحظه زیر نظر خواهم گرفت اما در بازی سایپا روی نیمكت خواهم نشست و امورات تیم ملی را به مربیان خواهم سپرد چرا كه خیالم از بابت توانمندی آنان راحت است. هر چه باشد سایپا هم در آسیا حكم یك باشگاه ملی را دارد كه برای اعتبار فوتبال ایران می جنگد. اگر این مسابقه را ببریم ۴ امتیازی شده و موقعیت سایپا در گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا، خوب می شود.
غیر از اینكر فیرات، دستیار دیگری هم از خارج می آید؟
بله! قرار بود روته مولر بیاید اما چون با فدراسیون فوتبال آلمان قرارداد دارد باید به فكر یافتن یك گزینه دیگر باشم.
چرا فریدون زندی دعوت نشد؟ آیا او هم ناآماده است؟
می دانم كه طی ۷ بازی ۴ گل برای تیم قبرسی خود زده اما چون اطلاعی از شرایط فعلی او ندارم ریسك نكردم. به طور حتم در اولین فرصت، بازی او را خواهم دید و در صورت آمادگی، دعوتش خواهم كرد. هر چه باشد فریدون به خاطر تیم ملی ایران موقعیت خود را در تیم ملی آلمان از دست داد. اگر آماده باشد صددرصد دعوتش می كنم.
 


With Best Wishes
 

 


Looking for last minute shopping deals? Find them fast with Yahoo! Search. __._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/esteghlalblue

http://www.esteghlalblue.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive