به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, March 3, 2008

* EsteghlalBlue * Kootah az Football

كاپيتان تيم ملى فوتبال كشورمان با ابراز خرسندى از مشخص شدن تكليف اين تيم گفت: اميدوارم على دايى در سمت جديدش نيز موفق باشد. «مهدى مهدوى كيا» افزود: خوشحالم كه پس از مدتها تكليف تيم ملى مشخص شد و اين تيم مى تواند با خيالى آسوده خود را براى حضور در ادامه بازيهاى مقدماتى آماده كند.همه بايد دست در دست هم دهيم تا تيم ملى فوتبال كشورمان از مرحله مقدماتى به جام جهانى صعود كند.كاپيتان تيم ملى فوتبال كشورمان در مورد انتخاب على دايى به عنوان سرمربى اين تيم گفت: اميدوارم على دايى در سمت جديدش هم موفق باشد
 
با انتشار خبر انتخاب على دايى به عنوان سرمربى تيم ملى، عصر يكشنبه مردم اردبيل در خيابان ها و ميادين اصلى شهر به شادى و پايكوبى پرداختند. علاوه بر شادى مردم، عده اى نيز با ارسال پيامك هاى تبريك اين انتخاب را به مردم اردبيل تبريك گفته و براى سلطان فوتبال آسيا آرزوى موفقيت كردند. در اين پيامك على دايى به عنوان پر افتخارترين بازيكن فوتبال ايران و آسيا، فرزند اردبيل و سبلان ناميده شده است. نظير اين مراسم در شهرهاى استان نيز برگزار شد.
 
 
مدافع ايرانى ليورنو گفت: على دايى بهترين گزينه براى سرمربيگرى تيم ملى بود. «رحمان رضايى» اظهار كرد: به نظرم فدراسيون فوتبال بهترين انتخاب را انجام داد. دايى لياقت سرمربيگرى تيم ملى را داشت و اطمينان دارم با «دايى» مى توانيم موفق شويم. دايى سال ها در فوتبال اروپا بازى كرده و به دانش فوتبال روز دنيا آشناست. من از انتخاب دايى خوشحالم و هر كارى كه بتوانم براى موفقيت تيم ملى با او انجام خواهم داد. رضايى در پاسخ به اين اظهارنظر كه گفته مى شود برخى از بازيكنان بزرگ تيم ملى با حضور «دايى» در تيم ملى مشكل دارند گفت: قطعا اين چنين نيست و دايى مى تواند روى كمك بازيكنان با تجربه تيم ملى حساب كند. بر عكس شايعه اى كه وجود دارد به نظر من ،۵ ۶ بازيكن قديمى تيم با توجه به رفاقت ديرينه اى كه با دايى داشته اند، مى توانند بيشترين كمك را به او بكنند. هر چه باشد، دايى چند سال در كنار ما در تيم ملى بازى كرده و اين موضوع كار او را براى موفقيت در تيم ملى هموارتر مى كند. رضايى تأكيد كرد: اطمينان دارم كه تيم ملى با دايى مى تواند موفق شود و به جام جهانى هم صعود كند. وى افزود: اگر دايى صلاح ديد و مرا به تيم ملى دعوت كرد، بدون كوچكترين مكثى به ايران خواهم آمد و تلاش خواهم كرد كه جواب خوبى به اعتماد دايى و تيم ملى بدهم اما در هر صورت نيز براى تيم ملى آرزوى موفقيت مى كنم
 
وحيد هاشميان درباره انتخاب دايى به عنوان سرمربى تيم ملى گفت: دايى تا حدود ۲ سال پيش در تيم ملى بازى مى كرد. او به خوبى با مشكلات تيم ملى آشناست. نام او مى تواند كمك زيادى به موفقيت تيم ملى كند و با توجه به تجربه بالايش از سال ها حضور در ميادين فوتبال اميدوارم كه تيم ملى با او بتواند به جام جهانى برود. وى در پاسخ به اين سؤال كه آيا در صورت دعوت دايى به تيم ملى بازخواهد گشت، گفت: بسيارى از بازيكنان ايران كه در حال حاضر در خارج از كشور بازى مى كنند از تيم ملى لژيونر شده اند اما من از تيم ملى به اروپا نرفتم و اگر موفقيتى كسب كرده ام تنها به دليل تلاش هاى خودم بوده است. من چند سال پيش از تيم ملى خداحافظى كردم و اگر ديديد كه برگشتم، تنها به خاطر منافع ملى بود. در آن شرايط ديدم كه تيم ملى در حال حذف شدن است و براى اين كه كمكى كرده باشم به تيم ملى بازگشتم. هاشميان افزود: در اين دوره پيش از انتخاب سرمربى و رئيس فدراسيون فوتبال به مسئولان فدراسيون گفتم به دليل اين كه در اين چند سال استراحتى نداشته ام و از تمرينات تيم باشگاهى ام عقب افتاده ام، مى خواهم استراحتى جسمى و روحى داشته باشم. امسال سال دشوارى برايم خواهد بود و اگر مى خواهم در اروپا بمانم بايد سخت بجنگم و فكر مى كنم ماندنم در اروپا مى تواند به من كمك كند تا كمك رسان تيم ملى در آينده باشم. وى ادامه داد: من مشكل خاصى با كسى ندارم و اگر از دور دوم رقابت هاى مقدماتى جام جهانى و پس از استراحت جسمى و فكرى ام به تيم ملى دعوت بشوم با كمال ميل به تيم ملى كمك خواهم كرد. در غير اين صورت براى تيم ملى آرزوى موفقيت مى كنم. اين را به خوبى مى دانم بازيكن بايد يك روز به تيم ملى بيايد و يك روز نيز برود و از جدا شدن از تيم ملى ترسى ندارم.
 
معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان تربيت بدني گفت : از انتخاب علي دايي به عنوان سرمربي تيم ملي بسيار خرسندم و معتقدم فدراسيون فوتبال انتخاب خيلي خوبي كرد. محمد علي آبادي دوشنبه شب در نشستي با بازيكنان و مديران سايپا افزود: علي دايي سابقه طولاني در فوتبال داخلي و بين‌المللي دارد و از اين حيث سابقه خوبي دارد. وي افزود: دايي شخصيت جنگندگي دارد و ميل به موفقيت در او موج مي‌زند، وي مي‌تواند انگيزه لازم را براي موفقيت تيم ملي در بازيكنان ايجاد كند. علي آبادي در ادامه تصريح كرد: بايد فضايي ايجاد كنيم تا كار براي سرمربي و تيم ملي مهيا شود و اين تيم به قهرماني نزديكتر گردد. رييس سازمان تربيت بدني ادامه داد: بايد براي موفقيت تيم ملي از تمامي امكانات آن استفاده كنيم. وي اضافه كرد: مردم ايران غرور بين‌المللي را در ورزش همچون اقتدار ايران در ساير زمينه‌ها خواستار هستند، به همين دليل بايد به خواست مردم احترام گذاشت و در رسيدن به اين نياز تلاش جدي كرد. وي در ادامه به انتخاب علي دايي اشاره كرد و افزود: معتقدم كسي به عنوان سرمربي تيم ملي انتخاب شد كه تمام جامعه فوتبال كشور و مردم با اين مسئله مثبت برخورد كردند. وي درعين حال از جامعه ورزش، سازمان صدا و سيما، خبرگزاريها، مطبوعات و آحاد مردم خواست كه تا انتها، اين جوان رعنا و غيور را حمايت كنند. وي در ادامه به خصوصيات علي دايي نيز اشاره كرد و افزود: علي دايي شاخصه‌ها و ويژگيهاي منحصر به فردي دارد كه او را نسبت به ديگران برتر مي كند. وي در ادامه افزود: ما به نسبت ظرفيتهاي كشور از علي دايي و تيم ملي انتظار داريم و اميدواريم پس از صعود به رقابتهاي جام جهاني از گروه خود بالا بيائيم. وي افزود: اميدوارم موفقيتهاي ورزشي دايي در عرصه مربيگري تيم ملي هم تكرار شود.
 
 


With Best Wishes
 

 


Be a better friend, newshound, and know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now. __._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/esteghlalblue

http://www.esteghlalblue.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive