به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, March 5, 2008

* EsteghlalBlue * Kootah az Football

«محسن خليلى» مهاجم پرسپوليس طى اظهارنظرى گفت: با ادامه روند نيمكت نشينى در پرسپوليس در پايان فصل از اين تيم جدا مى شوم. «محسن خليلى» مهاجم نيمكت نشين پرسپوليس همچنين اظهارداشت: نيمكت نشينى در پرسپوليس براى من خيلى سخت است و اگر اين روند ادامه داشته باشد از اين تيم جدا خواهم شد.وى ادامه داد: پرسپوليس تيم بزرگى است و نيمكت نشينى در اين تيم هم افتخار است اما من براى حضور در تركيب ثابت پرسپوليس و دعوت شدن به تيم ملى زحمت زيادى كشيده ام و به راحتى آن را از دست نمى دهم. خليلى تصريح كرد: دايى توان هدايت تيم ملى را دارد. سرمربى تيم ملى بايد فردى باشد كه از بازيكنان شناخت كافى داشته باشد و در برخورد با حاشيه ها بسيار قوى عمل كند كه دايى اين حسن را دارد و به راحتى حاشيه ها را جمع مى كند.وى خاطرنشان كرد: قطبى هم مربى خوبى است و با روش هاى علمى فوتبال كاملاً آشناست اما براى برخورد با حاشيه ها مشكل دارد.
 
«آندرانيك تيموريان» هافبك ايرانى باشگاه بولتون انگليس، حضور على دايى در تيم ملى را يك انتخاب مناسب توصيف كرد و گفت: اگر اختلافى باقى مانده بهتر است كه برطرف شود. وى همچنين اظهار داشت: دايى شناسنامه فوتبال ايران است. از شنيدن خبر سرمربى شدن او خيلى خوشحال شدم. او مدارج موفقيت را در دوران بازيگرى به خوبى طى كرد و در مربيگرى هم مى تواند موفق باشد، ضمنا اين را هم نبايد فراموش كرد كه او در فوتبال دنيا صاحب اعتبار و جايگاه مناسبى است.تيموريان در ادامه گفت: اين جزو وظايف من نيست كه در مورد ديگر گزينه ها نظر بدهم اما فدراسيون فوتبال به اين نتيجه رسيد كه دايى از تمامى گزينه ها بهتر است و اميدوارم همه از او حمايت كنند تا به جام جهانى ۲۰۱۰ صعود كنيم.وى در خصوص شايعه اختلاف چند بازيكن تيم ملى با دايى گفت:در جام جهانى در اردوى تيم ملى حضور داشتم و نديدم كه اختلافى وجود داشته باشد. اگر هم اين طور باشد، بايد اختلافات را كنار گذاشت چون موفقيت تيم ملى از همه چيز مهم تر است.آندرانيك در پايان با اشاره به وضعيتش در بولتون گفت: اين شرايط مطابق با خواسته هاى من نيست و در پايان فصل به احتمال زياد جدا مى شوم. چند پيشنهاد از ليگ برتر انگليس و چند ليگ اروپايى دارم كه بعد از پايان قراردادم آنها را بررسى خواهم كرد.
 
مهدى مهدوى كيا گفت: خيلى ها دوست دارند به اين موضوع دامن بزنند اما من مشكلى با دايى ندارم. وى افزود: خوشحالم كه در نهايت تكليف كادرفنى تيم ملى مشخص شد و اميدوارم دايى در كارش موفق باشد. مهمترين هدف ما صعود به جام جهانى است و در اين راه همه بايد به دايى كمك كنند.وى تأكيد كرد: دايى مربى جوانى است و به دليل بازى كردن در سطح اول فوتبال اروپا تجربيات زيادى دارد. او نزديك به ۲ سال است كه مربيگرى را آغاز كرده و سال گذشته هم با سايپا قهرمان شد. اميدوارم دايى موفقيت هاى دوران بازيگرى را در دوران مربيگرى اش هم تكرار كند.مهدوى كيا در ادامه با اشاره به شايعاتى كه در خصوص اختلافش با على دايى شنيده مى شود، گفت: نمى دانم بعضى ها با پرداختن به اين مسائل دنبال چه چيزى هستند. اين حاشيه ها فقط در فوتبال ايران وجود دارد. حرف زدن از اختلاف من و دايى وقت تلف كردن است، وقتى هيچ مشكلى بين ما نيست پس دليلى ندارد در اين مورد صحبت كنم.بازيكن ايرانى اينتراخت كه قبل از بازى با هامبورگ مصدوم شد، در مورد آخرين وضعيتش گفت: متاسفانه فشار تمرينات باعث شد تا فشار شديدى به كمرم وارد شود و فعلا نتوانم تمرين كنم. با تشخيص پزشك ۳ روز است كه استراحت مطلق مى كنم و هنوز مشخص نيست كه تا چه مدت بايد از فوتبال دور باشم.مهدوى كيا تأكيد كرد: متاسفانه در اين فصل خيلى بدشانسى آوردم، فقط اميدوارم كه هرچه زودتر از اين شرايط خارج شده و به تمرينات اينتراخت برگردم. وى در پايان شايعه جدايى اش از اين باشگاه آلمانى را در پايان فصل تكذيب كرد و گفت: اين خبر صحت ندارد و من ۲ سال ديگر با اينتراخت قرارداد دارم.
 
سرمربى ملوان پس از شكست تيمش مقابل سايپا به خبرنگاران گفت: اين مسابقه يكى از زيباترين بازى هاى ليگ بود. فقط به اين دليل كه هر ۲ تيم براى كسب ۳ امتياز به ميدان آمده بودند. وى افزود: فرصت هاى خيلى خوبى را براى گلزنى داشتيم اما متأسفانه فقط يكبار موفق به گشودن دروازه حريف شديم. تيم حريف بهتر از ما نبود و فقط باهوش تر عمل كرد. چنانچه بدشانس نبوديم حداقل بازى را واگذار نمى كرديم. احمدزاده تصريح كرد: بعد از مسابقه با نفت من استعفاى خود را تقديم باشگاه كردم اما هيأت مديره با آن مخالفت كرد. اشتباه من اين بود كه دوباره بازگشتم. الان مى گويم يكسرى ها در ملوان مانده اند تا اين تيم را نابود كنند. به هرحال اميدوارم با رفتن احمدزاده و آمدن يك فرد جديد اين تيم سر و سامان بگيرد. سرمربى انزلى چى ها اضافه كرد: قصد داشتم ملوان را طورى بسازم كه مثل دهه ۶۰ در فوتبال ايران آقايى كند اما زحماتمان به هدر رفت. شرايط ملوان نبايد اين گونه مى شد. شايد اگر مقابل سايپا شكست نمى خورديم در اين تيم مى ماندم. در حال حاضر معتقدم بايد جاى خود را به فرد ديگرى بدهم تا بلكه به تيم شوك وارد شود و از اين وضعيت خارج شود.
 
على دايى سرمربى سايپا و تيم ملى كشورمان پس از برترى ۲ بر يك تيمش مقابل ملوان گفت: هر ۲ تيم در بازى ديروز خوب ظاهر شدند اما انتظار چنين بازى زيبا و سرعتى را از ملوان نداشتم. در نيمه اول بازى تقريباً متعادل بود اما موقعيت گل هاى ما نسبتاً بيشتر بود و توانستيم با استفاده از همين موقعيت ها گل اول خود را به ثمر برسانيم.وى افزود: در ادامه روند بازى طورى بود كه مى توانستيم گل نخوريم و با نتيجه بهترى ملوان را شكست دهيم. با وجود خوردن يك گل توانستيم با گرفتن سرعت ملوانى ها بازى را در كنترل خود بگيريم و با تلاش بيشتر توانستيم ۳ امتياز بازى را از آن خود كنيم.دايى در ادامه تصريح كرد: براى كشيدن خود به رده هاى بالاترى در جدول به ۳ امتياز اين بازى نياز داشتيم و به آ ن رسيديم. ضمن اينكه اميدوارم از اين پس با ادامه همين روند، در نتيجه گيرى موفق عمل كنيم. سرمربى تيم ملى فوتبال كشورمان در رابطه با اعلام اسامى تيم ملى خاطر نشان كرد: اسامى بازيكنان را براى ديدار مقابل كويت بعد از پايان بازى هاى هفته بيست و پنجم اعلام مى كنم.


Be a better friend, newshound, and know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now. __._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/esteghlalblue

http://www.esteghlalblue.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive