به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, May 4, 2009

Re: * EsteghlalBlue * ???



با سلام به متین عزیز

بزنم تهمت و بهتان و چو گویند مزن.....داد و فریاد برآرم که مسلمانی رفت( کو)

برادر عزیزم

اول آنکه

من نه طرفدار امیر هستم و نه طرفدار ناصر و نه مظلومی و نه هیچکس دیگر. باید نوشته های مرا بخوانید بعد قضاوت کنید. مقاله یادشده را یک لنگی نوشته است که طبعا دل خونی از استقلال و استقلالیان دارد. من نمی توانم باور کنم که هیچ لنگی دلش برای استقلال بسوزد و خواهان پیشرفت و موفقیت استقلال باشد (ببین وقتی میگم لنگی منظورم فقط پ پ نیست چون ما لنگی آبی هم داریم که هر طرف باد بیاید  بادش میدهش و اخلاق هواداری را رعایت نمی کند و یا منافع و موفقیت استقلال را به منافع اشخاص می فروشد منظورم این است رفیق) بنا براین از تکرار یک مقاله که 3 سال پیش در سایت های دشمن استقلال نوشته شده دراین موقعیت چه سودی و چه طرفی برای استقلال حاصل می شود. دو کلمه حرف حساب بنویس و بگو اشکالات کار کجاست و چه سیستمی باید بکار گرفته می شد و چه کارهایی نباید کرده میشد و چه کارهایی باید انجام میشد تا ما هم یکی دو کلمه بیاموزیم

دوم آنکه

شما یک لیوان آب را به زمین بریز هرگز نمی توانی آن را جمع کنی وای به آنکه آبروی انسانی رابریزی. این انسان هرکسی می خواهد باشد. از مایلی کهن ضد استقلالی بگیر تا ناصر خان حجازی که نور دیده ماست. حرفی که یک ریال برای کسی سودی ندارد و استرس به دیگران تزریق می کند و اعصاب دیگران را به بازی میگیرد چه ارزشی دارد. شما ازبازی روسا با اعصاب هوادار گفتی و چه زیبا گفتی. آیا بازی با اعصاب هوادار خوب نیست و ریختن آبروی امیر قلعه نویی خوب است. حضرت عباسی در این مقاله چه چیزی را یافتی که دردی از کسی دوا کند؟ اگر باند بازی هست در تمامی دنیا هست. شما افشا گری کن و زشتی ها و رسوایی ها را نشان بده اما با سند و مدرک نه اینکه هرچه دلت میخواهد بگویی و سر آخر بیایی و عذرخواهی کنی  درست مثل کاری که زرینچه کرد. من اگر با این شدت برخورد می کنم برای این است که دلم می سوزد. آقایان محترمی که در تمامی لیگ هشتم هرچه دلشان میخواست به این بی نوا گفتند حالا سینه سپر کرده اند و پیام تبریک در گروه میدهند. لابد یک زحمتی هرچند ناچیز در این تیم کشیده شده است تا به قهرمانی نایل شده است. بنا براین حق نیست که ما این زحمت هرچند ناچیز را با این تهمت ها و ناروایی ها پاسخ بدهیم. اینجوری سنگ روی سنگ بند نمی شود. من همان موقع هم که با ناصر حجازی آن معامله را کردند اعتراض کردم. حق نبود که به او مهلت ندهند تا کارش را بکند. کار کسانی که به حجازی تاختند همان قدر بد بود که نوشتن این مقاله و از همه مهمتر آوردن این متن هتاک و بهت آور به گروه آنهم توسط کسی که ناظر و غربال کننده نظرات است. اگر دوستان عزیزم از نوشته های من می رنجند این نامه آخرین نامه من باشد. قضاوت عمومی را به شهادت می طلبم اگر دوستان از نوشته های من می رنجند من

از این گروه میروم تا دیگر مزاحم  دوستان عزیزتر از جانم نباشم.

داعیه بزرگتر و فهم هم ندارم انسانی هستم مثل همه شما چهل سال است که هوادار استقلالم و به این پیراهن و مرام افتخار میکنم ولی خودم را به کسی تحمیل نمی کنم .

قربان همگی محسن سلیمانی

خداحافظ

--- On Sun, 5/3/09, Matin Golshan <matin00_g@yahoo.com> wrote:

From: Matin Golshan <matin00_g@yahoo.com>
Subject: * EsteghlalBlue * ???
To: EsteghlalBlue@yahoogroups.com
Date: Sunday, May 3, 2009, 11:42 PM

salam agha mohsen gol abi
 
bebin azizam hagh hichvaght paiemal nemishe
ma nabaiad kolan dar bareie mardom ghezavat konim
 
chon khoda be ma hamchin haghi nadade
man hagh nadaram darbareie u va u ham dar morede moderator
 
inja jaee ke hame baham bahs konan
ma nabaiad az roie ehsasat sohbat konim
 
dos nadaram be bozorgtaram harfi bezanam vali lazem midonam
ke hame to in site harfashon ro bezanan
 
che bad che khob ma baiad tahghigh konim age vaghiat ro mikhahim
shoma ham agar az in mozo naraht shodid zede in mozo ro taeed konid
 
hamishe zad o band hast che ma bekhahim che nakhahim
vaghiat ine ke esteghlal daste man o shoma nis
 
daste kasaee ke ghodrat daran va pool
1 roooz esteghlal khobe 1 rooz bad
 
man hamishe omidvaram ke saran ba dele maha bazi nakonan
garche inkar ro mikonan
 
agha mohsen golam dadashe azizam shoma baiad hers az daste
kasi bokhori ke delemon ro bazi mide
 
shoma hamishe sohbat kardi man eterazi nakardam chon
hagh midam harfeton ro bezanid
 
ishon maghalee dade zede ghalenoeee
khob shoma bia hemaiatesh kon
 
na inke behesh ang bezani
kasaee ang mizanan ke kam miaran
 
kheslat khob ma irania dos dashtane hamdigas
jameie abi nazarat motafavet dare pas daste ham ro begirim
 
matlab dg inke dishab real bakht man narahat shodam chon
tarafdaresham vali kari nemishe kard emsal barsa khob bood kheili
 
sale dg ishala jobran mikone:D
 




__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive