به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, May 10, 2009

Re: * EsteghlalBlue * سلام شکست و خداحافظ قهرمانی




با شما موافقم،البته مطمئنم که اکثره استقلالی ها از رفتنه قلعه نوی ناراحتن. اما اونايی که از رفتنه مربيه قهرمان خوشحالن ، لياقتشون همون سيزدهمی و هميشه زيره لنگ بودنه. راستی تو يوتيوب يه کليپ از موقعيت هايی که اس اس تو بازی های اسيايی از دست داده گزاشتن ، اونايی که ميگن تيم تو اسيا کم اورده، خوبه يه نگاهی به اين کليپ بندازن. مبينن که اس اس همجور تاکتيکی داشت، اما وقتی بازيکنا يه استپ ساده بلد نيستن، و يا دروازه خالی رو گل نميکنن ، مربی چيکار کنه؟



From: shima molajafar <shima_molajafar@yahoo.com>
To: EsteghlalBlue@yahoogroups.com
Sent: Sunday, May 10, 2009 18:44:32
Subject: Re: * EsteghlalBlue * سلام شکست و خداحافظ قهرمانی


.
درباره امیر، جان مطلب را گفتی

«سلام شکست، خداحافظ قهرمانی»

ولی متاسفم برای بعضی از این استقلالی نماها که قدر امیر را نمی دانند.

یکی از شماها که از امیر انتقاد می کنید و از رفتنش خوشحالید به من جواب دهید

1-    در این ده سال اخیر بجز امیر قلعه نوعی چه کسی برای استقلال قهرمانی آورده؟

2-    چه کسی با استقلال رکورد آمارهای لیگ را شکسته؟

3-    کدام مربی استقلالی به لنگ نباخته؟

و .....

لیاقت این افراد همان مربیان قبلی است که استقلال با آنها تحقیر می شد، همان استقلالی است که دست رد به سینه هیچ تیمی نمی زد.

آقایان یادتان که نرفته؟؟؟ همین یک فصل قبل را عرض می کنم؟؟؟؟

قطعاً یادتان رفته!!!!

ولی مهم نیست چون امسال هم همان نتایج تکرار می شود.

همه جای دنیا از مربی موفق قدردانی می کنند؟ شما چه می کنید؟؟؟؟؟؟

حتما مثل لنگیها معتقدید که با تبانی قهرمانی شدیم؟ تبانی با ذوب آهن و پیام مشهد!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!

شرم آور است

وقتی استقلال قهرمان شد این شما نبودید که به آسمان می پریدید؟؟؟ وقتی چها رتا و پنج تا گل می زد یادتان هست چه می گفتید؟ کری هایی که برای لنگیها می خوانید را، شما را به خدا یکبار دیگر در دلتان مرور کنید. (فقط در دلتان)

حتما می گوید به امیر هیچ ارتباطی نداشته، این قهرمانی حاصل زحمات بازیکنان بوده.

من عاشق استقلال هستم، چه فصلی که سیزدهم شد چه فصلی که قهرمان شد. همیشه با باختها گریه کردم و با بردها خوشحالی. من سربلندی و افتخار تیم محبوبم برایم از همه چیز با ارزش تر است. من مربی را دوست دارم، از مربی حمایت می کنم که فقط و فقط برای تیمم عزت بیاورد.

ولی شما چی؟؟؟؟؟ شما استقلالی نیستید! به خدا نیستید.




New Email names for you!
Get the Email name you've always wanted on the new @ymail and @rocketmail.
Hurry before someone else does!



Get your new Email address!
Grab the Email name you've always wanted before someone else does!

__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive