به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, May 12, 2009

* EsteghlalBlue * Vaez dooset darim



جلسه ویژه مدیران عامل استقلال و پیروزی برگزار شد
تصمیمات مهم ضد دلالیسم

مدیران عامل دو باشگاه بزرگ و مردمی استقلال و پیروزی صبح امروز در نشستی مهم در محل باشگاه پیروزی اقدام به صدور بیانیه ای مشترک کردند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، بنابر کسوت و رسم ادب و سوابق عباس انصاری فر در فوتبال ایران صبح امروز واعظی آشتیانی در دفتر مدیرعامل باشگاه پیروزی درباره مباحث مهم  فصل نقل و انتقالات با مدیرعامل باشگاه پیروزی تشکیل جلسه داد.

در این نشست که از ساعت 11 صبح آغاز شد و به مدت یک ساعت به طول انجامید تصمیمات و توافق های  مناسبی بین دو باشگاه صورت گرفت.

در این نشست مدیران عامل دو باشگاه لیست گزینه های مورد نظر برای خرید در فصل نقل و انتقالات را با یکدیگر بررسی کردند تا به مانند سالیان اخیر تداخل و اتفاق های نامناسب موجب تورم قیمت بازیکنان نشود. در کنار این مباحث محرمانه دو طرف با صدور بیانیه ای مشترک مواضع دو باشگاه را درباره فصل نقل و انتقالات تعیین کردند.

متن بیانیه مشترک مدیران عامل باشگاه های استقلال و پیروزی به این شرح است:

 

«با عنایت به رهنمودهای مقام محترم ریاست سازمان تربیت بدنی، جناب آقای مهندس علی آبادی و دیدگاه های نوین فدراسیون فوتبال کشورمان مبنی بر سالم سازی فضای فوتبال و دوری از پدیده شوم دلالیسم، اعلام می دارد که در طول نقل و انتقالات و جهت عقد قرارداد با بازیکنان، صرفاً شخص بازیکن به تنهایی و یا به همراه مدیر برنامه رسمی نقل و انتقالات خود که دارای مجوز از فدراسیون فوتبال هستند می توانند با این دو باشگاه وارد مذاکره شوند.

ضمنا خاطر نشان می سازد این دو باشگاه رقابتی برای جذب بازیکن از یکدیگر نخواهند داشت. امید است این حرکت در جهت بهبود وضعیت فوتبال کشورمان موثر و مفید فایده واقع گردد.»

عباس انصاری فر، مدیرعامل باشگاه پیروزی ... امیررضا واعظی آشتیانی، مدیرعامل باشگاه استقلال




کسانی که واعظ آشتیانی رو با بدترین لقبها می خونند، بدونند هیچ کدوم از مدیران ورزشی یا غیر ورزشی قبلی سعی در سالم کردن فضای مسموم ورزش نکردن.

حالا شایدم به جایی نرسه، اما مهم اینه که یه نفر که میاد مدیر عامل می شه، فقط به فکر پر کردن جیبش و مطرح شدن نباشه.

در ضمن اونایی که معتقدن مدیر عامل باید ورزشی باشه، توضیح بدن چه سنخیتی بین کار مدیریت و ورزش هست ؟؟ یعنی یه مدیر قوی رو فقط به خاطر اینکه با لیدرهای شخصی قلعه نویی مخالفت می کنه باید بکوبیم و بگیم چرا ورزشی نیست ؟؟

نمی دونم چرا تا قبل از اینکه قلعه نویی از استقلال بره یه عده معتقد بودن به خاطر موفقیت استقلال!!! اگه حتی ایراداتی به کار قلعه نویی هست، همه ساکت باشن و چیزی نگن. اما الان که رفته دیگه موفقیت استقلال مهم نیست و همه نشستن دعا می کنن که استقلال 13 بشه و قلعه نویی و هواداراش به خودشون افتخار کنن و برای رسیدن به این هدفشون به قویترین مدیر سالهای اخیر استقلال هم می تازند.


دلم برای استقلال می سوزه....




__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive