به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, March 31, 2010

* EsteghlalBlue * ماجراي تلوتلو خوردن يک ستاره در خيابانهاي بالا شهر



سوپر استار شدن قطعا براي پسري که کفشدوزي را در شهرستان تجربه کرده بود يک مقداري دور از انتظار بود شايد حالا که سيخ موهاي آقاي ستاره ابرها را يکي يکي مي ترکاند بياد نياورد روزهايي را که با دوچرخه 28 يکي از دوستان صميمي اش فاصله مغازه پدر تا محل تمرين را طي مي کرد.

روزنامه جوان مي نويسد: تصويري که حالا از اين سرخ و آبي پوش در ذهن مردم عاشق فوتبال از پسري که دستهاي پينه زده اش را بياد ندارد، ابروهاي برداشته و گونه هاي کاشته شده اي هست که خيلي ها را جذب خود کرده است ؛اما اگر انصاف داشته باشيم بايد روزهايي را بخاطر بياوريم که در پيستون چپ رقيبي برايش متصور نمي شديم و کمي براي هواداران تيمش رويايي تر از هر انسان -نه بازيکن-ديگري به نظر مي رسيد.

موها را که از فرق وسط به مدلهاي روز فشن تغيير داد اخلاقش هم دچار تغيير شد! پيوستن از تيم محبوب پايتخت، به تيم محبوبتر پايتخت، در ابتدا بزرگتر از يک اتفاق نادر و پر سر و صدا نبود، تا آقاي ستاره با ابروهاي برداشته، به فکر تغيير مزاج و دعواهاي خياياني افتاد.

تلوتلو خوردن يک ستاره در خيابانهاي بالاي شهر، اتفاقي نيست که از چشم همه پنهان بماند؛ آنهم نه ترک يک دوچرخه 28زهواردر رفته، که پس از پياده شدن از بي. ام .و چند صد ميليوني و درگيري با آدمهايي که جرمشان،دوست داشتن پيستون چپي بود که بعدها مهاجم نوک بودن را براي فرار از دويدنهاي بي امان ترجيح داد.

هواي تهران براي آقتاي ستاره سنگين بود؛ هواي تهران آقاي ستاره را گرفته بود و ول نميکرد!تلو تلو خوردنها و بدمستي هاي آقاي مهاجم همه گرفتاريهاي او نبود،چرا که اگر مدير عامل تيم سابقش نبود، آقاي ستاره به دست کم چند بار عقد اجباري! و چند ده ضربه شلاق براي نوشيدن نوشابه هاي غير مجاز! محکوم شده بود و ... بگذريم،خدا رو شکر که آقاي مدير عامل دستش بخير بود و در لاپوشاني پيش قدم !



New Email addresses available on Yahoo!
Get the Email name you've always wanted on the new @ymail and @rocketmail.
Hurry before someone else does!

__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive