به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, March 3, 2010

* EsteghlalBlue * طالب‌لو در راه استيل‌آذين !



وحيد طالب‌لو که فصل خوبي را با استقلال شروع کرد پس از گذشت 10 هفته با بروز اتفاقاتي که قطعاً در جريان کامل آن هستيد از دستيابي به رکوردي دست نيافتني محروم ماند و ناگهان به نفر دوم دروازه استقلال تبديل شد. همان زمان بود که جرقه‌هاي اوليه در جدا شدن طالب‌لو از استقلال در ذهن اين دروازه‌بان زده شد.

ناگفته نماند پيش از آن هم او بارها بابت بدحسابي‌هاي باشگاه استقلال با خود در خصوص تسويه‌حساب مبالغ قراردادش گله‌گذاري‌هايي را مطرح کرده بود و حتي پيش از شروع فصل هشتم ليگ‌برتر هم داعيه پيوستن به سپاهان را داشت اما به واسطه بازگشت حميد بابازاده به ترکيب کادر‌فني استقلال (در اواخر فصل هفتم) از اين تصميم خود پشيمان شد و با باشگاه دو ساله (تا پايان اين فصل) بست.

طالب‌لو در همين فصل هم در برهه‌اي مصاحبه‌اي با حال و هواي رفتن انجام داد... و آن وقتي بود که هواداران از روي سکوها عليه او شعار سر دادند و طالب‌لو را دلگير کردند. هرچند که دروازه‌بان اول استقلال در همان برهه بحث جدا شدنش در نيم‌فصل را تکذيب کرد و...، اما اتفاقات اخير پس از باخت استقلال در داربي و شکسته شدن رکورد شکست‌ناپذيري طالب‌لو برابر رقيب سنتي استقلال و نيمکت‌نشين شدنش شرايط را بار ديگر به سمت و سويي برد که برخي تيم‌هاي خواهان او به فکر مذاکره با گلر کارنامه‌دار بدون قرارداد استقلال بيفتند. شنيديم در اين ميان اولين باشگاهي که براي به خدمت‌گيري طالب‌لو دست به کار شده است استيل‌آذين بوده و همچنان هم بر سر خواسته‌اش مصرّ است تيمي که با در اختيار داشتن «حميد نشاط‌جو» و «علي نظر‌محمدي» که مشترکاً با هم به اندازه وحيد طالب‌لو توانايي ندارند، بيش از هر چيز به فکر تقويت دروازه تيمش است.

ناگفته نماند در اينکه اين بحث از سوي مسوولان استيل‌آذين و دروازه‌بان استقلال تکذيب شود، نبايد شک کرد چرا که طبق قوانين فوتبال حرفه‌اي هيچ‌يک از طرفين اين قبيل مذاکرات حق ندارند در شرايط فعلي با هم وارد چنين بحث‌هايي شوند. بنابراين مي‌توان اين مذاکرات را به پاي وعده وعيد دادن‌هاي اواخر هر فصل گذاشت که برخي باشگاه‌ها با برخي نفرات مد‌نظرشان (از حالا) آغاز مي‌کنند تا در پايان فصل اسير بازار گرمي‌هاي معمول از سوي هيچ‌يک از طرفين نشوند. ضمن اينکه وحيد طالب‌لو نيز با توجه به شرايط اقتصادي مد‌نظرش که همواره يکي از موارد مورد بحث او با باشگاه استقلال بوده از اين بابت خيالش راحت است که با پيوستن به استيل‌آذين ديگر دغدغه پيش قسط و حقوق سر ماه خود را ندارد.

از سوي ديگر حسين هدايتي هم نگراني‌هايش بابت درون دروازه‌اش برطرف مي‌شود. در اين خصوص البته شنيديم که با توجه به تهراني بودن باشگاه استيل‌آذين هيچ بعيد نيست اميرحسين صادقي هم در فصل آينده با پيراهن قرمز اين تيم به ميادين ورود کند.



New Email addresses available on Yahoo!
Get the Email name you've always wanted on the new @ymail and @rocketmail.
Hurry before someone else does!

__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive