به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, January 22, 2010

* EsteghlalBlue * سناریو یی دیگر برای نجات لنگ



  1. سلام بر همه استقلالی های عزیز و فرهیخته
  2. می دانم که دیگر حالا همه مافیا ی سرخ حاکم بر فوتبال ما را بخوبی می شناسید که سعی در حذف  محبوبترین و پر افتخار ترین تیم ایران و آسیا یعنی استقلال عزیز را در سر می پروراند . برنامه نود هم یکی ازهمان سر حلقه های این باند مخوف می باشد که با مهندسی از پیش طراحی شده اس ام اس ها( یعنی از قبل درصد هواداران طراحی شده بود و دوستی می گفت اصلا پیامهای استقلالی ها ارسال نمی شد) سعی در زنده کردن جسد متعفن قرمزها را دارد در این مسابقه مسخره فقط هدف طراحی و اجرا سناریو ی حذف بحران ناشی از گلباران لنگ در بوشهر و همچون همیشه ایجاد  حاشیه برای تیم محبوب آبی ها بوده، هست وخواهد بود .دیگر حلقه های باند قرمز را در فدراسیون و سازمان لیگ  باید جستجو کرد که با هماهنگی لازم با لنگ ،بازی با راه آهن را به جمعه  موکول کرده و رسانه های مافیایی نیز برای آن تبلیغ کردند و نهایتا ناداوری فاجعه و تاسف بار بازی با راه آهن که لنگ با دو دروازه بان وارد زمین شد و حرکت شیرجه وار شیث منحوس در محوطه جریمه و دفع توپ با دو دست، پایان این سناریو کثیف و ریختن 3 امتیاز دیگر به حساب لنگ کثیف و خارج کردن آن از بحران بود . تف و ننگ لعنت بر این فوتبال کثیف. بقول ناصر الدین شاه در فیلم کمال الملک ساخته شادروان علی حاتمی: باید همه چیزمان به همه چیزمان بیاید  

    لام بر همه فرهیختگان عزیز استقلالی--- On Thu, 1/21/10, Blueman Forever <blueman.forever@yahoo.com> wrote:

From: Blueman Forever <blueman.forever@yahoo.com>
Subject: * EsteghlalBlue * از نیمه راه یک صحنه
To: EsteghlalBlue@yahoogroups.com
Date: Thursday, January 21, 2010, 9:23 AM

 

از نيمه راه يك صحنه- محسن سليماني

 

اخبار متفرقه  گوشه و كنايه ميزد

 ميگفت:" برنامه 90 را ديدي؟"

گفتم آره: چطور مگه

گفت :"صلابت قرمز ها راديدي؟"

 با پوزخند گفتم: "صلابت"! كدام صلابت؟

گفت: " ديدي كه چقدر پرسپوليس هوادار دارد؟" به تنهايي بيش از 50 درصد و از مجموع تيم هاي ديگر بيشتر!

 

گفتم:" خوب داشته باشد. كيفيت مهم است نه كميت! هوادارهاي پرسپوليس نشان دادند كه اصلا برايشان مهم نيست كه تيم خوب باشد يا نباشد. برنده باشد و يا نباشد. مديريت موفق داشته باشد يا نداشته باشد. دريك كلام پرسپوليس  تيم باشد يا نباشد پرسپوليس  باشگاه باشد يا نباشد. تحت هر شرايطي به استاديوم ميروند تحت هر شرايط تيم خود را تشويق مي كنند و اين يعني بي تفاوتي از نوع قرمز"

گفت: "يعني چه حالا كه در مسابقه اس ام اس باخته ايد اين حرف را ميزنيد؟"

گفتم :" نه براي ما برد و باخت مهم نيست براي ما خوب بودن و كيفيت خود داشتن مطرح است. ما به استاديوم نمي رويم يا كم مي رويم چون منطقي داريم كه به آن احترام ميگذاريم براي ما بين خوب و بد تفاوت است. ما تيم باكيفيت مي خواهيم. ما تيم با مديريت عالي ميخواهيم ما سرمربي بدرد بخور و مدير مي خواهيم. نه آنكه هر كسي را با هر سطح تجربه بياورند و بر تيم ما حاكم كنند و ما هم سرمان را بيندازيم زير و به استاديوم برويم و آب به آسياب نا مديران بريزيم. ما عكس العمل نشان ميدهيم چون زنده ايم فقط مردگان هستند كه بي تفاوتند و برايشان همه چيز يكسان است. انسانها  در جوامع با عقايد متفاوت در كنار يكديگرزندگي مي كنند ولي زندگي معنا دارد. تنها نفس كشيدن نشانه زندگي نيست. انسانها بايد با عقلشان زندگي كنند نه احساسشان. اگر چه احساسات رو بناي زندگي است و زندگي را شيرين تر مي كند ولي زندگي منطقي بايد بر اصولي متكي باشد كه بهترين شرايط و ثبات واقعي را براي آن جامعه فراهم سازد.

گفت:"يعني تو مسابقه اس ام اس 90 شركت نكردي"

گفتم:" نه"

گفت: مگر نسبت به تيمت تعصب نداري؟"

گفتم: "تعصب زماني خوب و رهگشا است كه توام با تفكر منطقي باشد. يك سياستمدار ملي , يك دانشمند ملي و يك اجتماعي كه به اعتلاي ميهن و ملتش فكر مي كند خوب است و الي هرگونه تعصبي كه با جهل همراه باشد نه تنها خوب و سود مند نيست بلكه مخرب نيز هست. من و امثال من در اين گونه رفراندم هاي مصنوعي شركت نمي كنيم.

ما حاضر نيستم براي بازي سطح پايين تيم مان به استاديوم ها برويم ما حاضر نيستيم در مسابقات از پيش طراحي شده اين هدفي جز توجيه كردن وضعيت موجود و مديريت فشل را بر عهده دارد شركت نمي كنيم. با اين اميد كه دست انداركاران و سركار گذارندگان عوامل گرداننده تيم متوجه شودند كه ما زنده ايم و عكس العمل نشان ميدهيم. عكس العملي منطقي و مثبت و بدون هر گونه توهين و افترايي. راستی تا یادم نرفته بگم که دیگه این ترفند های عادل فردوسی پور و برنامه ریزان نود برای ما جلوه ای نداره. سوالی از این بهتر میشد مطرح کنه که یکی دو میلیون آدم های صادق و ساده را وادار به رای برای خودشون بکنند و رونق برنامه را نزد بزرگانشون بالا ببرند. اما در عجبم از هوش این تراختوری ها که گول این ترفند را نخوردند و حد اقل پول پیامک به جیب مخابرات روانه نکردند.

 

ایرانساکر:محسن سليماني آ ل





__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive